
Komunikaty
Zaproszenie do złożenia oferty na usługę zarządzania i administrowania nieruchomością UM przy ul. Hirszfelda 4
Uniwersytet Medyczny w Lublinie,
Aleje Racławickie 1, 20-059 Lublin
zaprasza do złożenia oferty
na usługę zarządzania i administrowania nieruchomością Uczelni przy ul. Hirszfelda 4 w Lublinie
Tryb postępowania: art. 4 pkt 8 Ustawa Prawo Zamówień Publicznych z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2019.1843 t.j.)
I. Przedmiotowy opis usługi:
- Zarządzanie i administrowanie nieruchomością położoną przy ul. Hirszfelda 4 w Lublinie, znajdującą
się na działce oznaczonej nr 4/45, wpisaną do księgi mieszkalny o powierzchni użytkowej: 1931,00 m2 i powierzchni całkowitej: 2219,00 m2, składający się z 48 mieszkań, rozlokowanych na czterech kondygnacjach. - Utrzymywanie w czystości terenów utwardzonych, pielęgnacja terenów zielonych, w granicach działek nr 4/45 i 4/46 (wpis do księgi wieczystej o powierzchni 5340,00 m2, na którą składają się tereny zielone, utwardzone ciągi pieszo-jezdne oraz wyłączone z eksploatacji budynki: Hirszfelda 2 i 2a); odśnieżanie ciągów pieszo-jezdnych przy budynkach przy ul. Hirszfelda 2, 2a, 4, terenów dojazdowych do garaży Uniwersytetu Medycznego w Lublinie przyległych do budynku położonego przy ul. Hirszfelda 4 oraz drogi dojazdowej i parkingu pomiędzy budynkami
przy ul. Hirszfelda 2 i 4.
Termin obowiązywania umowy: nie wcześniej niż od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację umowy.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Powiadomienie wszystkich najemcówna piśmie o zmianie administratora obiektów.
- Wydawanie zaświadczeń lub poświadczeń najemcom lokali, dotyczących dodatków mieszkaniowych.
- Przygotowywanie umów najmu i wszystkich pism wychodzących w terminach umożliwiających Władzom Uczelni zajęcie odpowiedniego stanowiska.
- Przekazywanie Najemcom lokali informacji pisemnej o wysokości zadłużenia bądź nadpłaty według stanu na koniec każdego kwartału.
- Powiadamianie najemców lokali o zmianach w naliczeniach czynszu i zaliczek za media wynikających ze zmian cen za usługi wykonywane na rzecz nieruchomości przez dostawców lub usługodawców, naliczanie nowych opłat.
- Przedstawianie do Działu Księgowości Uniwersytetu Medycznego w Lublinie comiesięcznych naliczeń opłat mieszkańców bloku przy ul. Hirszfelda 4 w terminie do 5-go dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego naliczenie dotyczy.
- Dokonywanie spisu stanu wodomierzy i rozliczanie pobranych zaliczek na wodę raz na kwartał.
- Rozpatrywanie wniosków i skarg najemców, wypełnianie wszelkich formularzy związanych z przedmiotową nieruchomością.
- Prowadzenie dla każdego wynajmowanego lokalu pełnej dokumentacji i korespondencji, związanej z najmem w tym przekazywanie Najemcom lokali not odsetkowych generowanych przez Dział Księgowości Zleceniodawcy.
- Współpraca z Działem Księgowości Zleceniodawcy w zakresie monitorowania wpłat najemców celem skutecznej windykacji należności.
- Współpraca z Działem-Administracyjno-Gospodarczym i Działem Księgowości Zleceniodawcy w celu kompleksowego rozliczania Najemcy przed opuszczeniem lokalu.
- Prowadzenie korespondencji ze wszystkimi instytucjami, urzędami, osobami prawnymi i fizycznymi dot. przedmiotu zamówienia.
- Sporządzanie i przekazywanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego dotyczących przedmiotu zamówienia, po zatwierdzeniu przez Władze Uczelni.
- Występowanie w imieniu Uczelni przed wszystkimi władzami, urzędami, sądami, osobami prawnymi i fizycznymi w sprawach związanych z przedmiotową nieruchomością, wykonywanie zastępstwa procesowego w sprawach wszczętych po zawarciu umowy na usługę zarządzania i administrowania. Wynagrodzenie nie obejmuje kosztów opłat sądowych ponoszonych odrębnie przez Uniwersytet.
- Przygotowanie dokumentów umożliwiających ubezpieczenie budynku.
- Prowadzenie postępowania dotyczącego dochodzenia pokrycia szkody przez Najemcę, poprzez min. wycenę szkody, sporządzenie protokołu, wydanie opinii, prowadzenie korespondencji.
- Coroczne przedstawianie do zatwierdzania przez Władze Uczelni kalkulacji opłat, uwzględniających wszystkie koszty eksploatacji nieruchomości położonej przy ul. Hirszfelda 4, celem naliczenia nowych opłat najemcom.
- Bieżące informowanie Uczelni o opuszczanych/zwalnianych mieszkaniach oraz zgonach najemców, dozorowanie zwolnionych lokali.
- Gromadzenie, przechowywanie i ochrona dokumentacji związanej z najmem dotyczącej nieruchomości, w tym dokumentacji technicznej i prawnej.
- Analiza i propozycje minimalizacji kosztów dotyczących nieruchomości.
- Przedstawianie na wniosek Zleceniodawcy wszelkich informacji dotyczących przedmiotowych obiektów.
- Prowadzenie książek obiektów oraz wymaganych przepisami Prawa budowlanego dokumentacji technicznej obiektów.
- Wykonywanie przeglądów technicznych okresowych i przeglądów wynikających z przepisów (przeglądy gazowe, wentylacyjne i ogólnobudowlane). Koszty za przeglądy ponosi Zleceniobiorca.
- Powiadamianie o przeprowadzonych przeglądach odpowiednich organów jeżeli wymagają tego przepisy oraz obowiązkowo Zleceniodawcy.
- Wykonywanie bieżącej konserwacjii napraw nieruchomości w granicach części wspólnych, a w szczególności dokonywanie konserwacji urządzeń, instalacji umożliwiających najemcom lokali korzystanie z mediów w części wspólnej (min.: naprawa domofonów, drzwi, naprawa instalacji elektrycznej – wymiana żarówek, naprawa gniazdek, włączników, itp.) – koszty po stronie Zleceniobiorcy.
- Konserwacja i obsługa węzła cieplnego w pełnym zakresie – koszty po stronie Zleceniobiorcy.
- Kontrola nad zapewnieniem dostaw do nieruchomości energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzenia ścieków i wywozu śmieci.
-
Usuwanie bieżących awarii oraz zabezpieczanie przed szkodami z nich wynikającymi w częściach wspólnych takich jak piony wodne, kanalizacyjne, instalacji centralnego ogrzewania (łącznie z grzejnikami, zaworami grzejnikowymi), naprawa przeciekającego dachu, instalacji elektrycznej, przewodów wentylacyjnych i kominowych, itp. Odnotowywanie awarii w odpowiedniej dokumentacji technicznej obiektu. Zleceniobiorca pokrywa koszty usunięcia awarii, które podlegają zwrotowi po przedstawieniu faktur źródłowych, kalkulacji, itp.
- Określanie potrzeb w zakresie remontów budynku wraz z oszacowaniem ich kosztów do 31.08 danego roku na kolejny rok kalendarzowy lub w razie konieczności, a następnie uzgodnienie ze Zleceniodawcą trybu i kosztów ich napraw.
- Utrzymanie w należytym porządku pomieszczeń technicznych budynku, terenu nieruchomości, ciągów pieszo-jezdnych i pielęgnacja przyległych terenów zielonych ( w granicach działek: 4/45 oraz 4/46), w tym koszenie trawy w okresie od kwietnia do października (w dniach od poniedziałku do piątku) – nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, w okresie jesiennym porządkowanie terenów zielonych polegających na uprzątnięciu suchych liści, oraz prześwietlanie drzew, cięcia formujące i pielęgnacyjne drzew i krzewów.
- Odśnieżanie ciągów pieszo-jezdnych i drogi dojazdowej do garaży przy ul. Hirszfelda 4, usuwanie oblodzeń, posypywanie powierzchni piaskiem oraz usuwanie sopli i zwisów śnieżnych.
- Wyznaczenie osoby do kontaktu z podaniem nr telefonu w celu przyjmowania zgłoszeń nagłych awarii lub zakłóceń w dostawie mediów takich jak ciepła woda, centralne ogrzewanie, energia elektryczna w częściach wspólnych całodobowo przez 7 dni w tygodniu.
- Działanie zgodnie z przyjętą polityką Zleceniodawcy, kierując się zasadą ochrony jego interesu.
- Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za wykonanie usługi zarządzania i administrowania ww. nieruchomością zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa w tym zakresie.
III. Kryteria oceny ofert:
Oferty będą oceniane pod względem wysokości oferowanych miesięcznych stawek netto za wykonywanie całości usługi zarządzania i administrowania opisanej w niniejszym zapytaniu.
IV. Dodatkowe informacje:
Wszelkie informacje udzielane są w siedzibie Zamawiającego, Al. Racławickie 1, w Dziale Administracyjno-Gospodarczym, pod nr telefonu: (81) 448-56-04, w godzinach 715-1500 od poniedziałku do piątku.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej na Dział Administracyjno-Gospodarczy Uniwersytetu Medycznego w Lublinie z dopiskiem „Oferta na usługę zarządzania i administrowania nieruchomością Uniwersytetu Medycznego w Lublinie przy ul. Hirszfelda 4” w holu głównym Collegium Novum, Al. Racławickie 1 w Lublinie – Urna z napisem – Kancelaria Ogólna, do dnia 4 grudnia 2020 r., do godziny 1200.
O wyborze oferty Zamawiający poinformuje komunikatem na Stronie internetowej Uczelni w przeciągu 5 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu.
Uniwersytet Medyczny w Lublinie może unieważnić konkurs bez wyboru którejkolwiek oferty.
Pliki do pobrania
Zaproszenie do złożenia oferty na usługę zarządzania i administrowania nieruchomością UMi przy ul. Hirszfelda 4
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Uczelnia
Kalendarz
Styczeń 2021
Pon | Wto | Śro | Czw | Pią | Sob | Nie |
01 | 02 | 03 | ||||
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |