
Struktura organizacyjna
Dział Planowania i Analiz Ekonomicznych

- Ulica
- al. Racławickie 1 (Collegium Novum)
- Miejscowość
- Lublin
- Kod pocztowy
- 20-059
- Telefon
- +48 81448 5250
+48 81448 5252
+48 81448 5253
Kierownik
- Imię i nazwisko
- mgr Magdalena Piskow
- Stanowisko
- Kierownik Działu
- magdalena.piskow@umlub.pl
- Telefon
- +48 81448 5252
- Nr pokoju
- 319
Informacje ogólne
Zadania Działu Planowania i Analiz Ekonomicznych to prowadzenie analiz ekonomiczno-finansowych obejmujących najważniejsze aspekty działalności uczelni oraz całokształt planowania finansowego, a w szczególności:
- Przygotowywanie planu rzeczowo-finansowego Uczelni.
- Przygotowywanie materiałów dla Senackiej Komisji ds. Zasobów i Budżetu.
- Sporządzanie i analiza miesięcznego wykonania planu rzeczowo-finansowego w układzie kosztów rodzajowych, z podziałem na działalność dydaktyczną, naukowo-badawczą oraz Fundusz Pomocy Materialnej Studentów i Doktorantów.
- Wykonywanie analiz sytuacji ekonomicznej i finansowej Uczelni.
-
Sporządzanie i przesyłanie do właściwych organów administracji centralnej:
- planu rzeczowo-finansowego rocznego i planów wieloletnich,
- projektu budżetu Uczelni celem uwzględnienia w budżecie państwa,
- sprawozdań z zakresu wykorzystania dotacji na zadania inwestycyjne, z wyłączeniem inwestycji finansowanych w ramach badań naukowych oraz prac rozwojowych oraz finansowanych ze środków funduszy europejskich.
- Planowanie i weryfikacja pozadotacyjnych źródeł finansowania działalności Uczelni z uwzględnieniem kształcenia podyplomowego i innych przychodów własnych.
- Monitorowanie wskaźników ekonomiczno-finansowych.
- Bieżąca analiza finansów Uczelni w zakresie poniesionych kosztów.
- Opracowywanie danych do sprawozdawczości z działalności Uczelni, w szczególności w zakresie oceny sytuacji finansowej, wykonania planu rzeczowo-finansowego i wymaganej statystyki.
- Podział i rozliczanie środków finansowych na dydaktykę kliniczną oraz zawieranie umów ze szpitali klinicznymi i klinikami na bazie obcej.
- Prowadzenie spraw związanych z zadaniami inwestycyjnymi Uczelni: budowlanymi i zakupami wyposażenia finansowanymi ze środków budżetu państwa, prowadzenie korespondencji, weryfikacja harmonogramów, weryfikacja bieżących i końcowych rozliczeń rzeczowo-finansowych inwestycji.
- Weryfikacja wniosków dotyczących zamówień publicznych oraz umów z kontrahentami pod kątem zabezpieczenia środków finansowych i zgodności z planem wydatków.
- Przyjmowanie, sprawdzanie i weryfikacja wniosków o zawarcie umów cywilnoprawnych z osobami fizycznymi pod kątem źródła finansowania oraz zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, planem kosztów bezosobowego funduszu wynagrodzeń ujętych w kalkulacjach oraz planem rzeczowo-finansowym Uczelni.
- Przyjmowanie i sprawdzanie zgodności umów cywilnoprawnych zawartych z osobami fizycznymi oraz wystawionych rachunków z zatwierdzonym wnioskiem,Prowadzenie rejestru zawartych umów cywilnoprawnych z osobami fizycznymi w zintegrowanym systemie informatycznym pod względem źródła finansowania, jednostki organizacyjnej wnioskującej o zawarcie umowy oraz przedmiotu umowy.
- Sprawdzanie i weryfikacja kalkulacji przygotowanych przez jednostki Uniwersytetu, prowadzenie rejestru zatwierdzonych kalkulacji kursów i specjalizacji prowadzonych przez Ośrodek Kształcenia Podyplomowego w zintegrowanym systemie informatycznym.
Uczelnia
Kalendarz
Marzec 2023
Pon | Wto | Śro | Czw | Pią | Sob | Nie |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | ||
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |