Dowiedz się, kim jesteśmy!
Poznaj ofertę kształcenia UMLub!
Jak zostać studentem UMLub?
Dowiedz się więcej o naszych projektach i działalności naukowej!
Poznaj naszą ofertę i zostań partnerem UMLub!
Dowiedz się, kim jesteśmy!
Poznaj ofertę kształcenia UMLub!
Jak zostać studentem UMLub?
Dowiedz się więcej o naszych projektach i działalności naukowej!
Poznaj naszą ofertę i zostań partnerem UMLub!
nie, osoba wstępnie zakwalifikowana do przyjęcia na studia, zobowiązana jest do dostarczenia kompletu dokumentów w wyznaczonym terminie do siedziby Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej. Po złożeniu dokumentów następuje wpis (przyjęcie) na studia.
Uczelnia nie przewiduje takiego trybu studiowania.
nie ma górnej granicy wieku.
stypendia: Dział Spraw Socjalnych Studentów ; akademiki – Domy Studenta
nie, nie korzysta.
Czy przy wpisywaniu wyników maturalnych, muszę podać zarówno wynik wcześniejszy, jak i poprawiony? – nie. Osoba kandydująca wpisuje najlepszy wynik – niezależnie od tego, czy taki wynik uzyskała na maturze, czy poprawiła go w kolejnych latach.
tak, zdjęcie elektroniczne jest obowiązkowe. Należy je zamieścić w odpowiednim formularzu rejestracyjnym. Zamieszcza się je raz.
nie, ponieważ każda osoba ubiegająca się o przyjęcie na pierwszy rok studiów, zamieszcza swoje elektroniczne zdjęcie w formularzu, a które potem pojawia się na pierwszej stronie kwestionariusza (prawy góny róg).
UWAGA: W przypadku przyjęcia na pierwszy rok studiów, zdjęcie oraz dane zamieszczone podczas rejestracji są umieszczone na elektronicznej legitymacji studenckiej (ELS), tj.: dane osobowe. Prosimy o nie wpisywanie w przypadku braku drugiego imienia czegokolwiek (brak, nie mam, nie posiadam, rodzice zapomnieli mi nadać).
rejestracja elektroniczna jest bezwzględnym wymogiem ubiegania się o przyjęcie na studia.
pole należy zostawić puste.
pole należy zostawić puste. Wpisywanie w to pole czegokolwiek, np. słowa „brak” lub „nie posiadam” będzie skutkowało generowaniem tego słowa w korespondencji kierowanej do osoby kandydującej oraz znajdzie się w przypadku przyjęcia na studia, na legitymacji studenckiej.
nie, wyniki matury nie są potrzebne, żeby zarejestrować się i uiścić opłatę za dany kierunek. Po otrzymaniu wyników maturalnych – uzupełnisz je w systemie.
nie, nie ma takiej możliwości.
konta utworzone podczas poprzedniej rekrutacji zostają skasowane przed rozpoczęciem aktualnego naboru. W celu zarejestrowania się na studia, osoby kandydujące są zobligowane do założenia ponownie konta.
osoba kandydująca może ubiegać się o przyjęcie na dowolną liczbę kierunków.
nie. Osoba kandydująca zakłada jedno konto główne, na którym dokonuje wyboru kierunku/ów studiów, na które chce ubiegać się o przyjęcie.
osoba kandudująca wnosi opłatę na każdy kierunek oddzielnie, ponieważ są różne numery rachunków do wpłat.
sytuacja taka jest możliwa jedynie wtedy, gdy osoba kandydująca nie potwierdziła wpisu komendą „Zapisz/Zatwierdź dane”.
sprawdź, czy mail potwierdzający rejestrację nie został skategoryzowany jako spam, czyli niechciana wiadomość mailowa (może znajdować się w folderze Spam lub Niechciane wiadomości, itp. w Twojej skrzynce mailowej). Nawet, jeśli nie znalazłeś/aś tej wiadomości (a rejestracja została ukończona), spróbuj zalogować się do systemu z numerem osoby kandydującej jako loginem i hasłem podanym przez Ciebie podczas rejestracji. Brak wiadomości może również oznaczać, że rejestracja nie zakończyła się powodzeniem. Proces rejestracji lub zmiany danych zawsze kończy się podsumowaniem oraz przyciskiem.
Zatwierdź dane na ostatniej stronie procesu rejestracji! W systemie nie ma zapisanych żadnych informacji dopóki nie zostanie kliknięty ten przycisk. Jeśli rejestracja (zmiana danych) została przerwana wcześniej, należy ponownie ją rozpocząć.
loginem do konta jest adres e-mail osoby kandydującej, który został podany podczas rejestracji. Jeśli go nie pamiętasz i nie możesz odnaleźć maila potwierdzającego rejestrację, to skontaktuj się z odpowiednią komisją rekrutacyjną. Kontakt do Komisji – zobacz tutaj.
osoby, które zapomniały hasła są zobowiązane do skorzystania z opcji: „odzyskiwanie hasła”. Nowe hasło jest przesyłane osobie kandydującej na adres e-mail, który podała podczas internetowej rejestracji. Jeżeli uruchomienie opcji „odzyskiwanie hasła” nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, prosimy o kontakt z Wydziałową Komisją Rekrutacyjna – zobacz tutaj.
podane hasło nie jest właściwe dla danego loginu. Należy poprawnie wprowadzić login i hasło. Jeśli to nie odniesie skutku, patrz punkt 10 i 11.
należy wówczas skorzystać z systemu odzyskiwania hasła, jeśli to nie odniesie oczekiwanych rezultatów, należy skontaktować się z obsługą rekrutacji, celem odblokowania konta – wyświetl kontakt.
Aby wydrukować załączniki lub formularz, należy mieć odblokowane wyskakujące okienka oraz zainstalowaną aplikację do odczytywania PDF, np.: SumatraPDF, Adobe Reader. Jeśli problem dalej występuje, spróbuj wydrukować załączniki lub formularz na innym komputerze.
Numer rachunku bankowego znajduje się w utworzonym koncie rekrutacyjnym w kierunku pod przyciskiem „Opłaty rekrutacyjne”. Numer konta będzie inny na każdy wybrany kierunek.
nie podlega zwrotowi, z wyjątkiem sytuacji:
osoba kandydująca, po zalogowaniu do konta rekrutacyjnego będzie widzieć następujące informacje – rejestracja niezakończona ! Brak ocen/punktów ; Brak opłaty – informacje te będą znikały po dokonaniu odpowiednich czynności np. jeśli osoba kandydująca wniesie opłatę rekrutacyjną i opłata zostanie zaksięgowana, to znika ostatnia informacja tj. Brak opłaty. Osoba kandydująca zobowiązana jest wnieść opłatę rekrutacyjną nie później niż w ostatnim dniu rejestracji elektronicznej za dany kierunek studiów.
tak, aby otrzymać wymagane dane, zaloguj się na swoje konto rekrutacyjne i wybierz opcję „Opłaty Rekrutacyjne”, w której podany będzie numer rachunku do wpłat. Wówczas możesz wydrukować gotowy formularz polecenia przelewu lub skorzystać z podanych tam danych. Prosimy o szczególne zwrócenie uwagi na nr konta oraz tytuł przelewu. Pamiętaj, że na różne kierunki będą różne numery rachunków i tytuły!
badania lekarskie dla osób kandydujących na Uniwersytet Medyczny w Lublinie można zrobić na terenie całego kraju i u lekarza, który posiada uprawnienia lekarza medycyny pracy. Wykaz ośrodków z terenu województwa lubelskiego – zobacz tutaj.
osoba kandydująca pozyska skierowanie ze swojego konta rekrutacyjnego w kierunku, w którym znajduje się przycisk „drukuj skierowanie”.
dokumenty składa się w siedzibie Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej – sprawdź zakładkę Kontakt. Złożenie dokumentów przez osobę kandydującą następuje po ogłoszeniu przez Komisję Rekrutacyjną listy osób wstępnie zakwalifikowanych. Na liście znajdują się informację o osobach zakwalifikowanych, tj.: indywidulany numer osoby kandydującej, jej punktacja, pełny wykaz dokumentów oraz termin złożenia dokumentów. Niezłożenie dokumentów w wyznaczonym terminie skutkuje skreśleniem z listy osób ubiegających się o przyjęcie na studia.
Uczelnia dopuszcza następujące formy składania dokumentów:
nie ma możliwości składania dokumentów poprzez przesłanie ich pocztą lub kurierem.
nie, nie ma takiej możliwości – osoba kandydująca, która nie dostarczyła dokumentów, zostanie wykluczona z postępowania rekrutacyjnego.
osoby kandydujące, w terminie lipcowego składania dokumentów zobowiązane są do złożenia zaświadczenia wystawionego przez dyrektora szkoły o pozytywnym wyniku egzaminu oraz oświadczenia, że przyjmują do wiadomości, iż w przypadku nieprzedstawienia oryginału dyplomu do dnia 31 sierpnia 2023 roku, wynik kwalifikacji zostanie unieważniony, a osoba kandydująca zostanie skreślona z listy osób zakwalifikowanych do przyjęcia na studia
jeśli: robiłam/em je w zeszłym roku , robiłam/em na inną medyczną/ nie medyczną uczelnię – tak.
Może być złożona na każdym etapie trwania procesu rekrutacyjnego, tj. do 9 października 2023 roku w siedzibie Komisji Rekrutacyjnej. Po tym terminie rezygnacje składa się w siedzibie właściwego dziekanatu.
Osoba kandydująca może złożyć rezygnacje:
Wzór rezygnacji z podjęcia studiów – pobierz
W przypadku studiów niestacjonarnych, prócz wyżej wymieniongo druku rezygnacji, osoba kandydująca składa podanie o zwrot wpłaconego czesnego – pobierz
UWAGA: Rezygnacja ze studiów jest procesem nieodwracalnym.
odwołanie może złożyć osoba, która nie została przyjęta na studia i otrzymała pisemną decyzję o nieprzyjęciu na studia. Do odwołania dołącza się: odwołanie oraz ksero decyzji o nieprzyjęciu na studia. Odwołanie składa się w okresie dwóch tygodni od dnia otrzymania. Podczas rozpatrywania bierze się pod uwagę: liczbę punktów uzyskanych przez osobę kandydującą w rekrutacji, próg punktowy ustalony przez Uczelnię oraz liczbę wolnych miejsc na danym kierunku. Nie są brane pod uwagę czynniki społeczne, oświadczenia woli, osiągnięcia szkolne.
To legitymacja na urządzeniu mobilnym, która jest pełnoprawnym odpowiednikiem plastikowej Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS). Pokazując ją na ekranie smartfona, potwierdzisz, że jesteś studentem, skorzystasz z ulg i zwolnień. Nie oznacza to jednak, że znika obowiązek posiadania tradycyjnego dokumentu, gdyż mLegitymacja może być wydana jedynie na podstawie ważnej plastikowej legitymacji ELS. mLegitymacja pełni funkcję uzupełniającą i jest usługą oferowaną w ramach bezpłatnej rządowej aplikacji mobilnej mObywatel, dostarczanej przez Ministerstwo Cyfryzacji.
Szczegóły na stronie gov.pl
Aby móc korzystać z mLegitymacji Studenckiej, potrzebne są:
mLegitymacja jest wydawana z taką samą datą ważności, co jej plastikowy odpowiednik.
Przedłużenie ważności mLegitymacji wymaga ponownego wypełnienia wniosku.
mLegitymacja straci również ważność, gdy ją unieważnisz, zakończysz studia, zostaniesz skreślony z listy studentów, stracisz status studenta lub gdy zostanie anulowana legitymacja plastikowa.
mLegitymację może zamówić student, który spełnia łącznie wszystkie poniższe kryteria:
dane osobowe studenta nie zmieniły się od czasu wydania ELS
Zalogować się do systemu FRONTDESK
Wybrać zakładkę „Nowa sprawa”.
Krok 1 z 4:
chcemy Ci jak najlepiej pomóc przy wyborze właściwego kierunku, jak i podczas całego procesu rekrutacji – skorzystaj w pierwszej kolejności z poniższych gotowych odpowiedzi, jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, to przejdź do zakładki Kontakt
Nie jesteś jeszcze członkiem? Zarejestruj się teraz
Czy jesteś członkiem? Zaloguj się teraz