Dowiedz się, kim jesteśmy!
Poznaj ofertę kształcenia UMLub!
Jak zostać studentem UMLub?
Dowiedz się więcej o naszych projektach i działalności naukowej!
Poznaj naszą ofertę i zostań partnerem UMLub!
Dowiedz się, kim jesteśmy!
Poznaj ofertę kształcenia UMLub!
Jak zostać studentem UMLub?
Dowiedz się więcej o naszych projektach i działalności naukowej!
Poznaj naszą ofertę i zostań partnerem UMLub!
Procedurę składania i rozpatrywania wniosków o przeniesienie oraz wykaz niezbędnych dokumentów określa Zarządzenie Rektora Uniwersytetu Medycznego nr 99/2022 z dnia 03 czerwca 2022 r. roku w sprawie zasad składania i rozpatrywania wniosków o przeniesienie z innej uczelni oraz Zarządzenie Rektora Uniwersytetu Medycznego nr 102/2023 z dnia 31 lipca 2023 roku zmieniające Zarządzenie nr 99/2022 Rektora Uniwersytetu Medycznego w Lublinie z dnia 3 czerwca 2022 roku w sprawie zasad składania i rozpatrywania wniosków o przeniesienie z innej uczelni.
Student może przenieść się z innej uczelni wyłącznie na zwolnione miejsce w ramach obowiązujących limitów miejsc, z zachowaniem poniższych zasad:
Student składający dokumenty wydane w języku obcym zobowiązany jest dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego wpisanego na listę tłumaczy przysięgłych prowadzoną przez Ministra Sprawiedliwości RP. Świadectwa maturalne wydawane za granicą są uznawane na podstawie umów międzynarodowych lub w drodze nostryfikacji. Informacje dotyczące m.in. listy uznanych uczelni, tabelę ułatwiającą ocenę zagranicznych dyplomów z punktu widzenia polskiego prawa oraz przykłady tych dyplomów i towarzyszących im dokumentów dostępne są na stronie Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej:
https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/opisy-zagranicznych-systemow-edukacji
Dokument poświadczający dotychczasowy przebieg studiów (w przypadku wcześniejszego złożenia kserokopii); dla studiów w języku angielskim transkrypt ocen.
Świadectwo maturalne albo jeden z dokumentów uprawniających do podjęcia studiów, wymienionych w uchwałach rekrutacyjnych, określających warunki i tryb rekrutacji na studia w UM w Lublinie na rok akademicki, w którym aplikuje kandydat.
Jedna fotografia – wymagania takie jak do dowodu osobistego.
Zaświadczenie o szczepieniach WZW oraz orzeczenie do celów
sanitarno-epidemiologicznych.
Dowód opłaty za legitymację.
W przypadku studentów studiów niestacjonarnych oraz w języku angielskim -dowód wniesienia opłaty za kształcenie.
Zaświadczenie od lekarza medycyny pracy.
Dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego wymieniony w załącznikach do uchwał rekrutacyjnych dla kandydatów cudzoziemców na studia prowadzone w języku angielskim – dotyczy przenosin na studia anglojęzyczne dla cudzoziemców.
Dopuszcza się możliwość składania dokumentów wymienionych w pkt 1 i pkt 2 w formie kserokopii poświadczonej przez dziekanat uczelni, z której student się przenosi lub potwierdzone notarialnie.
Z kim się kontaktować?
Szczegóły dotyczące warunków przeniesienia można uzyskać kontaktując się z odpowiednim dziekanatem na wybranym wydziale. Dane do kontaktu uzyskasz wybierając jeden z poniższych kafelków.
Szczegóły dotyczące warunków przeniesienia można uzyskać kontaktując się z odpowiednim dziekanatem na wybranym wydziale.
Nie jesteś jeszcze członkiem? Zarejestruj się teraz
Czy jesteś członkiem? Zaloguj się teraz