Dowiedz się, kim jesteśmy!
Poznaj ofertę kształcenia UMLub!
Jak zostać studentem UMLub?
Dowiedz się więcej o naszych projektach i działalności naukowej!
Poznaj naszą ofertę i zostań partnerem UMLub!
Dowiedz się, kim jesteśmy!
Poznaj ofertę kształcenia UMLub!
Jak zostać studentem UMLub?
Dowiedz się więcej o naszych projektach i działalności naukowej!
Poznaj naszą ofertę i zostań partnerem UMLub!
Dziekanat Wydziału Lekarskiego podlega Zastępcy Dyrektora Centrum Edukacji Medycznej. Za prawidłową pracę dziekanatu odpowiada kierownik Dziekanatu. Do zadań Dziekanatu należy w szczególności:
W ramach Dziekanatu funkcjonują 4 sekcje:
Pok. nr 11
CSM - Pok. nr 23
Dziekan:
Środa:
12:00 – 14:00 – prof. dr hab. n. med. Halina Lach
Spotkanie z Dziekanem jest możliwe po wcześniejszym umówieniu wizyty.
Prodziekani:
Poniedziałek:
12:00 – 14:00 – prof. dr hab. n. med. Ewa Urbańska
12:00 – 13:00 – prof. dr hab. n .med. Tomasz Blicharski
Wtorek:
9:00 – 10:00 – prof. dr hab. n. med. Hanna Karakuła-Juchnowicz
Środa:
9:00 – 10:00 – dr hab. n. med. Paweł Miotła, prof. ucz.
13:30 – 14:30 – prof. dr hab. n. med. Katarzyna Drabko
Czwartek:
10:00 – 11:00 – prof. dr hab. n .med. Tomasz Blicharski
12:00 – 13:00 – dr hab. n. med. Wojciech Myśliński
13:00 – 14:00 – prof. dr hab. n. med. Ewa Urbańska
Piątek:
10:00 – 11:00 – prof. dr hab. n. med. Agata Filip
Zgodnie z Regulaminem studiów, we wszystkich sprawach dotyczących studiów, w korespondencji elektronicznej student ma obowiązek posługiwać się studenckim uczelnianym kontem pocztowym w domenie student.umlub.pl.
Instrukcja logowania:
Uczelnia tworzy dla każdego studenta indywidualne konto poczty elektronicznej (numer_albumu@student.umlub.pl).
Kandydat otrzymuje potrzebne informacje na adres e-mail podany podczas procesu rejestracji elektronicznej.
Loginem jest indywidualny numer albumu studenta.
W celu zresetowania hasła należy wejść na stronę zmiany hasła i wpisać numer albumu oraz adres e-mail podany podczas rejestracji na studia (lub później zaktualizowany w Dziekanacie). Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość zawierająca link do zmiany hasła.
Studenci mają założone konto w Portalu Studenta, gdzie mogą sprawdzić: numer grupy, harmonogram zajęć, oceny, plan studiów, indywidualny nr rachunku bankowego, na który należy wpłacać wszelkie opłaty związane ze studiami (np. legitymację, powtarzanie przedmiotu).
Jest to system, który powstał w celu usprawnienia komunikacji pomiędzy Studentem, a Dziekanatem.
Do założenia konta niezbędne jest posiadanie adresu e-mail w domenie umlub.pl: numer_albumu@student.umlub.pl
Immatrykulacja – wymagane dokumenty
Poniżej zamieszczamy dokumenty, które będą zbierane podczas uroczystości Immatrykulacji.
Prosimy o ich wydrukowanie, wypełnienie i czytelne podpisanie
Druki zostaną przesłane także na Portal Studenta.
Przewodnik dla studentów I roku
Harmonogramy
Harmonogram 1 rok sem zimowy ST
Harmonogram 1 rok sem. zimowy -NST
Krótki przewodnik, jak trafić na zajęcia
Lp. | Przedmiot | Nazwa, lokalizacja budynku oraz symbol | Miejsce zbiórki | Uwagi |
1 | Podstawy Medycyny Anatomia | Collegium Anatomicum ul. Jaczewskiego 4 (ANATO) | hol-tuż przy sekretariacie | Proszę czekać na przyjście Asystenta |
2 | Podstawy Medycyny Histologia i embriologia z cytofizjologią | Collegium Medicum ul. Radziwiłowska 11 (MEDIC) | 2 piętro-hol | Proszę czekać na przyjście Asystenta |
3 | Podstawy Medycyny Fizjologia człowieka | Collegium Medicum ul. Radziwiłowska 11 (MEDIC) | 1 piętro-hol | Proszę czekać na przyjście Asystenta |
4 | Chemia | Collegium Pharmaceuticum ul. Chodźki 4 A (PHARM) | 3 piętro- hol | Proszę czekać na przyjście Asystenta |
5 | Biofizyka | Collegium Anatomicum ul. Jaczewskiego 4 (ANATO) | 1 piętro- hol | Proszę czekać na przyjście Asystenta |
6 | PAM 1 | Collegium Academicum ul. Chodźki 7 (ACAD) | sala 2 | |
7 | PUK 1 | Cenrym symulacji Medycznej ul. Chodźki 4 (CSM) | 1 piętro- hol | Proszę sprawdzać informacje dotyczące dydaktyki/kształcenia,wyświetlane na tablicy multimedialnej umieszczonej na holu na parterze budynku. NAJWAŻNIEJSZA KWESTIA TO UBIÓR. |
8 | Język angielski | Collegium Anatomicum – Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych ul. Jaczewskiego 4 |
Opiekun roku
Opiekunem pierwszego roku studiów kierunku lekarskiego jest Pani Dr n. fiz. Małgorzata Gospodarek. W Uniwersytecie spośród studentów są powoływani starostowie roku oraz starostowie grup studenckich. Do podstawowych obowiązków starostów roku/grup studenckich należy reprezentowanie roku/grupy we wszystkich sprawach organizacyjno-dydaktycznych. Uprzejmie prosimy z początkiem października o jak najszybsze wybranie dwóch starostów roku (jeden starosta studiów stacjonarnych i drugi starosta studiów niestacjonarnych) oraz starostów grup studenckich. Wykaz starostów należy przesłać na adres magdalena.daniewska@umlub.pl
Legitymacja Studencka
Opłatę za legitymację studencką w wysokości 22 zł należy wpłacić po rozpoczęciu roku akademickiego 2023/2024 na indywidualny numer rachunku studenta, który dostępny jest na Portalu Studenta
Otrzymacie Państwo komunikat na Portalu Studenta, kiedy będą wydawane legitymacje studenckie.
MLegitymacja
to legitymacja na urządzeniu mobilnym, która stanowi odpowiednik plastikowej Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS) i pełni funkcję uzupełniającą oferowaną w ramach bezpłatnej rządowej aplikacji moblinej mObywatel. mLegitymacja może być wydana jedynie na podstawie ważnej legitymacji ELS, ponadto Student musi o nią zawnioskować. Wnioskowanie o mLegitymację odbywa się za pośrednictwem systemu FRONTDESK. Szczegółowe informacje zamieszczone są w poniższym linku: http://old.umlub.pl/studenci-i-doktoranci/mlegitymacja/
Nauczanie zdalne
Link do strony zawierającej wszelkie niezbędne informacje umożliwiające korzystanie ze zdalnego nauczania: http://zdalne.umlub.pl/
Link do platformy zdalnego nauczania na bieżący rok akademicki: https://e-learning.umlub.pl/
Informacja dotyczy przenosin ze studiów niestacjonarnych na studia stacjonarne w roku akademickim 2023/2024.
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z § 15 ust. 4 Regulaminu Studiów termin składania wniosków w sprawie przeniesienia ze studiów niestacjonarnych na studia stacjonarne upływa ostatniego dnia sesji poprawkowej, tj. 22.09.2023 r.
II rok:
Stosownie do postanowień § 15 ust. 1 i ust. 3 Regulaminu Studiów Uniwersytetu Medycznego w Lublinie stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 167/2022 Senatu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie z dnia 27 kwietnia 2021 roku, student studiów niestacjonarnych może zostać przeniesiony na ten sam kierunek studiów stacjonarnych w ramach limitu wolnych miejsc, przeniesienie może nastąpić z początkiem roku akademickiego/semestru, najwcześniej po ukończeniu II roku studiów.
III rok:
Liczba wolnych miejsc 16.
Przeniesione zostały osoby ze średnią egzaminacyjną z całego toku studiów co najmniej: 3,5 oraz średnią egzaminacyjną za ostatni semestr 3,5.
IV rok:
Liczba wolnych miejsc: 2
Przeniesione zostały osoby ze średnią egzaminacyjną z całego toku studiów co najmniej: 3,96
V rok:
Liczba wolnych miejsc: 1
Przeniesiona została osoba ze średnią egzaminacyjną: 4,5
VI rok – brak wolnych miejsc
Komunikat dla studentów/absolwentów, zamierzających przystąpić do lekarskiego Egzaminu Końcowego (LEK)
Zgłoszenie następuje wyłącznie za pomocą tzw. Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK).
Założenie konta
Student chcąc uzyskać dostęp do aplikacji SMK, w przeglądarce internetowej wpisuje adres http://smk.ezdrowie.gov.pl
W celu założenia konta student klika przycisk „Załóż konto”, a następnie wypełnia „Wniosek o założenie konta użytkownika”. Po wypełnieniu wniosku należy kliknąć przycisk „Złóż wniosek o założenie konta”. Na podany we wniosku adres mailowy zostanie wysłane hasło potrzebne do pierwszego logowania w aplikacji.
Proszę zwrócić szczególną uwagę na:
„Dodatkowe informacje”
W rubryce:
Następnie konieczne jest potwierdzenie tożsamości oraz uprawnień, niezbędnych do posiadania konta. Tej czynności dokonuje właściwy Dziekanat.
Do LEK może przystąpić lekarz albo osoba, która ukończyła 10 semestrów z sześcioletnich jednolitych studiów magisterskich na kierunku lekarskim prowadzonym przez uczelnię mającą siedzibę w Rzeczypospolitej Polskiej. Wnioski o LEK przyjmowane są tylko do dnia 15 lipca włącznie (w przypadku sesji jesiennej egzamin odbywa się od 1 do 30 września) oraz do dnia 30 listopada (w sesji wiosennej egzamin odbywa się id 1 do 28 lutego).
W związku z tym, że wniosek można przesłać wyłącznie za pomocą tzw. Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK) oraz istnieje konieczność zweryfikowania tożsamości i uprawnień Studenta przez pracownika właściwego Dziekanatu, prosimy o możliwie jak najwcześniejsze składanie wniosków w godzinach pracy Dziekanatu to jest najpóźniej do dnia 13 lipca 2023 r.
Po uzyskaniu weryfikacji należy w systemie dokonać zapisu na egzamin i wysłać swój wniosek w terminie do 15 lipca w roku akademickim 2022/2023 bądź do 30 listopada w roku akademickim 2023/2024.
W związku z tym, że opcja składania wniosku bez podpisu elektronicznego generuje konieczność potwierdzenia danych w Dziekanacie, a co za tym idzie przedłużanie procesu weryfikacji procedowania wniosku. Prosimy o wybieranie opcji z podpisem elektronicznym.
Szczegółowe instrukcje dotyczące składania wniosków dostępne są po zalogowaniu do systemu SMK.
Pomoc techniczną w zakresie SMK można uzyskać telefonicznie: 19 239 oraz mailowo: smk-serwis@cez.gov.pl. Pomoc świadczona jest całodobowo, przez 7 dni w tygodniu (również w święta).
W skład działającego w Uczelni systemu biblioteczno-informacyjnego wchodzą Biblioteka Głowna, Filia Studencka oraz księgozbiory jednostek organizacyjnych jako biblioteki specjalistyczne. Dzięki gromadzonym, opracowywanym i udostępnianym zasobom informacji w postaci drukowanych i elektronicznych książek, czasopism oraz baz danych, wspierają one procesy dydaktyczne, naukowe i lecznicze.
Dane kontaktowe:
Biblioteka Główna UM
ul. Szkolna 18, 20-124 Lublin
tel. 81 448 58 00
e-mail: sekretariat@bg.pl
www.biblioteka.umlub.pl
Czytelnia Multimedialna:
ul. Witolda Chodźki 4, 20-093 Lublin
Uniwersytet Medyczny w Lublinie zapewnia studentom kierunku lekarskiego realizowanie studenckich praktyk wakacyjnych w niżej wymienionych jednostkach bez konieczności zawierania umowy:
1. Studenci, którzy chcą realizować praktyki wakacyjne w jednostkach UM w Lublinie powinni zgłosić się do Opiekuna praktyk (zgodnie z wykazem zamieszczonym poniżej).
2. Informacje dotyczące sposobu i terminów zapisów u Opiekunów praktyk, przesłane będą do Państwa przez Portal Studenta.
3. Studenci, którzy chcą realizować praktyki poza ww. jednostkami zobowiązani są złożyć w Dziekanacie Wydziału Lekarskiego 2 egzemplarze umowy o organizację studenckiej praktyki zawodowej w celu zaakceptowania przez Dziekana. Umowa musi być podpisana przez Organizatora praktyki (Dyrektora Szpitala).
4. Dane szczegółowe w umowach w sposób czytelny wypełnia student. Wypełnione umowy należy przedstawić w wybranej przez siebie instytucji w celu zaakceptowania warunków praktyki przez Organizatora i podpisania przez osobę upoważnioną.
5. Wypełnione i podpisane przez Organizatora praktyki 2 egzemplarze umowy należy dostarczyć do Dziekanatu:
6. Każdy Student zobowiązany jest posiadać aktualne orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych, badanie lekarza medycyny pracy, szczepienia przeciw WZW typu B oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW.
7. Każdy Student, zobowiązany jest do przedłożenia w Dziekanacie dowodu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas praktyki.
8. Studenci po realizacji praktyki wakacyjnej składają w Dziekanacie Wydziału Lekarskiego potwierdzone podpisem i imienną pieczątką Opiekuna Karty Praktyki w nieprzekraczalnym terminie do 22 września 2023 roku, w celu ostatecznego zaliczenia praktyki przez Koordynatora: Dr hab. Beatę Kasztelan-Szczerbińską.
9. Praktyki realizowane za granicą będą traktowane jedynie jako dodatkowe.
UWAGA!!!
Punkt 9 nie dotyczy praktyk realizowanych w ramach umów międzynarodowych zawieranych przez Uniwersytet Medyczny ani programów wymian międzynarodowych, np. ERASMUS+
Materiały do pobrania
Opiekunowie praktyk
Grupa zajęć / przedmiot |
Opiekun |
Jednostka |
Telefon |
Adres e-mail |
I ROK OPIEKA NAD CHORYM |
dr n. med. Ewa Rymarz |
Katedra i Klinika Chorób Wewnętrznych, SPSK Nr 1 ul. Staszica 16 |
81 532 7717 |
|
I ROK OPIEKA NAD CHORYM |
dr hab. n. med. Anna Steć, prof. UML |
Katedra i Klinika Nefrologii, SPSK Nr 4 ul. Jaczewskiego 8 |
81 724 4539 |
|
II ROK LEKARZ RODZINNY, POMOC DORAŹNA |
dr hab. n. med. Ewa Wielosz, prof. UML |
Katedra i Klinika Reumatologii i Układowych Chorób Tkanki Łącznej, SPSK Nr 4 ul. Jaczewskiego 8 |
81 724 4790 |
|
III ROK CHOROBY WEWNĘTRZNE |
dr n. med. Ewa Rymarz |
Katedra i Klinika Chorób Wewnętrznych, SPSK Nr 1 ul. Staszica 16 |
81 532 7717 |
|
III ROK CHOROBY WEWNĘTRZNE |
prof. dr hab. n. med. Jolanta Parada-Turska |
Katedra i Klinika Reumatologii i Układowych Chorób Tkanki Łącznej, SPSK Nr 4 ul. Jaczewskiego 8 |
81 724 4790 |
|
III ROK CHOROBY WEWNĘTRZNE |
dr n. med. Joanna Malicka |
Katedra i Klinika Endokrynologii, Diabetologii i Chorób Metabolicznych |
81 448 7124 |
|
IV ROK PEDIATRIA |
prof. dr hab. n. med. Iwona Beń-Skowronek |
Klinika Endokrynologii i Diabetologii Dziecięcej z Pracownią Endokrynologiczno-Metaboliczną, III Katedry Pediatrii, USD ul. A. Gębali 2 |
81 718 5440 |
|
IV ROK GINEKOLOGIA |
dr hab. n. med. Arkadiusz Krzyżanowski |
Katedra i Klinika Położnictwa i Patologii Ciąży SPSK Nr 1 ul. Staszica 16 |
81 532 6612 |
|
IV ROK GINEKOLOGIA |
dr hab. n. med. Ewa Woźniakowska, prof. uczelni UM |
III Katedra i Klinika Ginekologii Jaczewskiego 8 (SPSK nr. 4) |
81 724 4848 |
|
V ROK INTENSYWNA TERAPIA |
dr hab. n. med. Michał Borys |
II Klinika Anestezjologii i Intensywnej Terapii SPSK Nr 1 ul. Staszica 16 |
81 532 2713 |
|
V ROK CHIRURGIA |
dr n. med. Justyna Wyroślak-Najs |
II Katedra i Klinika Chirurgii Ogólnej, Gastroenterologicznej i Nowotworów Układu Pokarmowego SPSK Nr 1 ul. Staszica 16 |
81 532 4127 |
|
V ROK CHIRURGIA |
lek. med. Adam Alzubedi |
I Katedra i Klinika Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Leczenia Żywieniowego SPSK Nr 4 ul. Jaczewskiego 8 |
81 724 4829 |
Koordynator praktyk – dr hab. n. med. Beata Kasztelan- Szczerbińska (Katedra i Klinika Gastroenterologii z Pracownią Endoskopową, SPSK Nr 4 ul. Jaczewskiego 8)
Studenci, po Immatrykulacji (złożeniu ślubowania) w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie, zobowiązani są w trakcie 1 roku studiów do udokumentowania następujących badań i szczepień: (Zarządzenie Rektora Nr 67/2019).
Studentom, którzy nie mają wykonanych w/w badań i szczepień, skierowania wydaje Dziekanat. Studenci, którzy posiadają wykonane w/w badania zobowiązani są do dostarczenia zaświadczeń do POS.
Uczelnia zgłasza do ubezpieczenia zdrowotnego studenta, który:
Zgłoszenie do ubezpieczenia zdrowotnego odbywa się na wniosek studenta złożony w Dziekanacie (POS) pok. nr 11.
Powyższe kryteria muszą być spełnione łącznie.
W celu uzyskania informacji o możliwości i warunkach otrzymania pomocy materialnej na uczelni, stypendium socjalnego i stypendium rektora dla najlepszych studentów, należy przejść do strony Działu Spraw Socjalnych Studentów. Informacje dotyczące zakwaterowania w domach studenckich są dostępne w domach studenckich.
Studenci, którzy otrzymali kredyt na studia medyczne i jednocześnie dokonali już opłaty podstawowej za studia, w celu uzyskania zwrotu opłaty proszeni są o dostarczenie do Dziekanatu umowy o kredyt na studia medyczne oraz wniosku o zwrot należności.
Więcej informacji pod adresem: https://old.umlub.pl/studenci-i-doktoranci/kredyty-studenckie/
Przepisy dotyczące opłat za świadczone przez Uniwersytet usługi edukacyjne reguluje Uchwała Senatu nr 152/2022 z dn. 30-03-2022, zmieniającej Uchwałę Nr LVII/2021 Senatu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie z dnia 24 marca 2021 roku w sprawie zasad pobierania opłat za świadczone przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie usługi edukacyjne.
Wnioski należy przesłać do Dziekanatu w nieprzekraczalnym terminie do 15 października 2023 r. Wnioski mogą być przesłane w formie papierowej na adres: Dziekanat Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie , ul. Chodźki 19 (TBV) IIIp. 20-093 Lublin lub skanem na adres e-mail: pos@umlub.pl
Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków i procedury przyznawania stypendium dostępne są na stronie Ministerstwa Zdrowia pod adresem: Stypendia ministra dla studentów za znaczące osiągnięcia naukowe / sportowe na rok akademicki 2022/2023
Wnioski wraz z załącznikami należy przekazywać na adres katarzyna.gaska@umlub.pl, numer kontaktowy: 81 448 50 53.
Uzupełniony wniosek o udzielenie zgody na odbywanie studiów w trybie IOS wraz z tabelą indywidualnego planu studiów należy dostarczyć do Pokoju Obsługi Studenta Dziekanatu Wydziału Lekarskiego.
Podział roku akademickiego 2023/2024
Zgodnie z Zarządzeniem Nr 10/2023 Rektora Uniwersytetu Medycznego w Lublinie rok akademicki dzieli się na:
dla studentów VI roku:
Rozkład semestru zimowego:
Okres szkolny od 01.10.2023 r. do 04.02.2024 r
Przerwa jesienna od 30.10.2023 r. do 02.11.2023 r.
Przerwa świąteczna od 23.12.2023r. do 07.01.2024 r.
Sesja egzaminacyjna od 05.02.2024 r. do 11.02.2024 r.
Sesja poprawkowa od 12.02.2024 r. do 18.02.2024 r
Przerwa międzysemestralna od 19.02.2024 r. do 25.02.2024 r.
Dla studentów VI roku:
Okres szkolny od 01.10.2023 r. do 18.02.2024 r
Przerwa jesienna od 30.10.2023 r. do 02.11.2023 r.
Sesja egzaminacyjna (1) od 04.12.2023 r. do 10.12.2023 r.
Przerwa świąteczna od 23.12.2023r. do 07.01.2024 r.
Sesja egzaminacyjna (2) od 19.02.2024 r. do 25.02.2024 r.
Przerwa międzysemestralna od 26.02.2024 r. do 03.03.2024 r.
Rozkład semestru letniego:
Okres szkolny od 26.02.2024 r. do 25.06.2024 r
Przerwa świąteczna od 28.03.2024r. do 03.04.2024 r.
Przerwa wiosenna od 29.04.2024r. do 05.05.2024 r.
Sesja egzaminacyjna od 26.06.2024 r. do 14.07.2024 r.
Przerwa letnia od 15.07.2024 r. do 31.08.2024 r.
Sesja poprawkowa od 01.09.2024 r. do 21.09.2024 r.
Dla studentów VI roku:
Okres szkolny od 04.03.2024 r. do 02.07.2024 r
Przerwa świąteczna od 28.03.2024r. do 03.04.2024 r.
Przerwa wiosenna od 29.04.2024r. do 05.05.2024 r.
Sesja egzaminacyjna (3) od 13.05.2024 r. do 19.05.2024 r.
Sesja egzaminacyjna (4) od 03.07.2024 r. do 09.07.2024 r.
Przerwa letnia od 10.07.2024 r. do 31.08.2024 r.
Sesja poprawkowa od 01.09.2024 r. do 21.09.2024 r.
Dni ustawowo wolne:
I rok – dr n. fiz. Małgorzata Gospodarek
II rok – dr n. med. Justyna Niedźwiadek
III rok – dr n.med. Halina Szymczyk
IV rok – dr n. med. Weronika Kaźmierak
V rok – dr n. med. Agnieszka Mroczkowska-Juchkiewicz
VI rok – lek. med. Michał Próchnicki
Zakres obowiązków opiekuna roku na Wydziale Lekarskim UM w Lublinie
Szczegóły dotyczące uzyskania pomocy znajdziesz na stronie www.zdalne.umlub.pl w zakładce Akademicka Pomoc Psychologiczna i Edukacyjna (APPiE).
Zgodnie z Zarządzeniem Rektora nr 127/2022 oraz Zarządzeniem Rektora Nr 104/2014 skargi i wnioski, o których mowa w w/w Zarządzeniach można składać w Pokoju Obsługi Studenta od poniedziałku do piątku w godz: 8.00 – 14.30.
Uprzejmie informujemy, iż dokumenty w sprawie przenosin z innej uczelni medycznej na kierunek lekarski przyjmowane są w Dziekanacie Wydziału Lekarskiego od godziny 8.00 do 14.30. Komplet dokumentów należy złożyć w terminie od 1.08.2023 do 31.08.2023. Za dzień złożenia dokumentów uważa się dzień ich wpływu do dziekanatu.
Dokumenty można wysłać za pośrednictwem poczty.
Dziekanat Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
ul. W. Chodźki 19 (TBV) III piętro
20-093 Lublin
Osoba wyznaczona do kontaktu:
mgr Marta Jakimiak
tel: 81 448 6309, pokój nr 5
marta.jakimiak@umlub.pl