
Jak złożyć inicjatywę projektową?
Formularze inicjatywy projektowej
Zgodnie z aktualnymi Regulaminem realizacji projektów w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie z inicjatywą projektową może wystąpić każdy pracownik lub doktorant Uczelni, a w przypadku osób studiujących opiekujący się nimi pracownik, składając w Biurze Projektów (osobiście lub drogą elektroniczną na adres: granty@umlub.pl) formularze inicjatywy projektowej:
-
PROJEKTY NAUKOWO-BADAWCZE - co najmniej 30 dni przed zakończeniem naboru wniosków
-
PROJEKTY DYDAKTYCZNE/ ORGANIZACYJNE/ INWESTYCYJNE – co najmniej 60 dni przed zakończeniem naboru wniosków
Biuro Projektów wprowadza inicjatywy do Bazy Inicjatyw i przekazuje je do rektorskiej Komisji do spraw oceny projektów, której zadaniem jest analiza i ocena zgłoszonych propozycji, zgodnie z obiektywnymi kryteriami. Na podstawie rekomendacji Komisji, JM Rektor podejmuje decyzję o możliwości przygotowania i realizacji projektu. Biuro Projektów niezwłocznie informuje inicjatora o podjętej decyzji.
Uwaga
Z obowiązku składania formularza inicjatywy projektowej wyłączone są projekty finansowane przez Narodowego Centrum Nauki (konkursy krajowe i konkursy w partnerstwach z jednostkami zagranicznymi UNISONO), które są zgłaszane do Biura Projektów jedynie informacyjnie.