Studencie/Studentko uprzejmie informujemy, że na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Medycznego w Lublinie studenci przyjmowani są w Pokoju Obsługi Studenta (POS) znajdującego się w Dziekanacie przy ul. Chodźki 19, III piętro, pokój nr 11. POS czynny jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.00 do 14.30. W Pokoju Obsługi Studenta uzyskasz odpowiedź na Twoje pytania oraz pomoc przy załatwianiu wszelkich formalności.
Jednocześnie informujemy, iż obecnie obsługa wszystkich spraw w Dziekanacie odbywa się drogą elektroniczną, telefoniczną oraz za pośrednictwem poczty. W sprawach bardzo pilnych i wymagających bezpośredniego kontaktu istnieje możliwość umówienia spotkania z pracownikiem Dziekanatu. Spotkanie można umówić pod numerem telefonu (81) 448-63-04 lub mailowo: pos@umlub.pl
Studenci, którzy umówią się na spotkanie proszeni są o przestrzeganie ustalonej godziny spotkania oraz o zachowanie zasad bezpieczeństwa tj.: zabranie i założenie maseczki, jednorazowych rękawiczek oraz zdezynfekowanie rąk po wejściu do Dziekanatu.
Opiekunem pierwszego roku studiów kierunku lekarskiego jest Pani Dr n. fiz. Małgorzata Gospodarek.
Każdy student ma założone konto w Portalu Studenta oraz każdy student posiada konto w studenckiej poczcie email.
Link do Portalu Studenta: http://portal.student.umlub.pl
Dostęp do Portalu Studenta odbywa się w oparciu o usługę jednolitego logowania czyli autoryzujemy się przy użyciu tego samego loginu i hasła co do poczty e-mail (link: https://poczta.student.umlub.pl), sieci bezprzewodowej (link: http://www.eduroam.umlub.pl), zasobów bibliotecznych (link: http://www.biblioteka.umlub.pl/zasoby/zdalny-dostep.
Aby zalogować się do Portalu Studenta, należy podać identyfikator oraz hasło.
Identyfikatorem jest numer albumu studenta.
W celu uzyskania hasła umożliwiającego zalogowanie się do Portalu Studenta należy wejść na stronę: http://umlub.pl/studenci-i-doktoranci/zmiana-hasla/
Aby zresetować hasło należy wpisać numer albumu oraz adres e-mail wprowadzony do systemu podczas rejestracji na studia (lub później zaktualizowany w Dziekanacie).Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość zawierająca link do zmiany hasła.
Na Portalu Studenta zamieszczane są informacje dotyczące m. in. toku studiów, indywidualnego numeru konta bankowego, harmonogram studiów.
W przypadku problemów z użytkowaniem Portalu Studenta proszę o kontakt z Administratorem ZSI na adres mailowy: zsi@umlub.pl lub pomocportalstudenta@umlub.pl
Studenci I roku dokonują wpłaty za legitymację studencką w kwocie 22 zł na indywidualny numer rachunku, który widnieje na Portalu Studenta (zakładka Płatności).
Zgubienie lub zniszczenie legitymacji pociąga za sobą konieczność złożenia podania o wyrobienie duplikatu legitymacji studenckiej oraz dokonanie opłaty w kwocie 33 zł.
Informację na temat terminu odbioru identyfikatorów i legitymacji studenckich otrzymacie Państwo na Portalu Studenta na początku października.
W Uniwersytecie są powoływani spośród studentów starostowie roku oraz starostowie grup studenckich. Do podstawowych obowiązków starostów roku/grup studenckich należy reprezentowanie roku/grupy we wszystkich sprawach organizacyjno-dydaktycznych. Uprzejmie prosimy o jak najszybsze wybranie dwóch starostów roku (jeden starosta studiów stacjonarnych i drugi starosta studiów niestacjonarnych) oraz starostów grup studenckich. Wykaz starostów należy przesłać na adres izabela.buczkowska@umlub.pl.