
Kierunek: higiena stomatologiczna
Studenci i doktoranci
Kalendarz
Luty 2025
Pon | Wto | Śro | Czw | Pią | Sob | Nie |
01 | 02 | |||||
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Kierunek: higiena stomatologiczna (studia I stopnia, stacjonarne)
cykl kształcenia 2024-2027
Sylabusy obowiązujące od roku 2024/2025 dostępne są na stronie Centrum Edukacji Medycznej. - KLIKNIJ TUTAJ
Kierunek: higiena stomatologiczna (studia I stopnia, stacjonarne)
cykl kształcenia 2023-2026
Sylabusy obowiązujące od roku akademickiego 2023/2024 dostępne są na stronie Centrum Edukacji Medycznej - KLIKNIJ TUTAJ
Kierunek: higiena stomatologiczna (studia I stopnia, stacjonarne)
Lata kształcenia: 2022-2025
Kierunek: higiena stomatologiczna (studia I stopnia, stacjonarne)
Lata kształcenia: 2021-2024
Kierunek: higiena stomatologiczna (studia I stopnia, stacjonarne)
Lata kształcenia: 2018-2021
Kierunek: higiena stomatologiczna (studia I stopnia, stacjonarne)
Lata kształcenia: 2017-2020
Kierunek: higiena stomatologiczna (studia I stopnia, stacjonarne)
Lata kształcenia: 2016-2019
Kierunek: higiena stomatologiczna (studia I stopnia, stacjonarne)
Lata kształcenia: 2015-2018
Semestr III - moduł I Opieka stomatologiczna nad dziećmi i młodzieżą
Semestr III - moduł II Opieka stomatologiczna nad osobami dorosłymi i w wieku podeszłym
Semestr IV - moduł I Opieka stomatologiczna nad dziećmi i młodzieżą
Semestr IV - moduł II Opieka stomatologiczna nad osobami dorosłymi i w wieku podeszłym
Semestr V - moduł I Opieka stomatologiczna nad dziećmi i młodzieżą
Semestr V - moduł II Opieka stomatologiczna nad osobami dorosłymi i w wieku podeszłym
Semestr VI - moduł I Opieka stomatologiczna nad dziećmi i młodzieżą
Semestr VI - moduł II Opieka stomatologiczna nad osobami dorosłymi i w wieku podeszłym
Pon | Wto | Śro | Czw | Pią | Sob | Nie |
01 | 02 | |||||
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |