Aktualności
Seminarium „Promowanie pozytywnych zmian w opiece nad osobami z niepełnosprawnością intelektualną i rozwojową poprzez rozwój pielęgniarstwa oraz profesjonalnej współpracy interdyscyplinarnej"
Zapraszamy do uczestnictwa w III Edycji seminarium naukowego pt. „Promowanie pozytywnych zmian w opiece nad osobami z niepełnosprawnością intelektualną i rozwojową poprzez rozwój pielęgniarstwa oraz profesjonalnej współpracy interdyscyplinarnej" organizowanego przez Katedrę Zintegrowanej Opieki Pielęgniarskiej Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
12.09.2024, Aula Colegium Novum, Al. Racławickie 1, Lublin
Celem wydarzenia jest promowanie obszaru specjalizacyjnego pielęgniarstwa związanego z opieką pielęgniarską nad dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną i rozwojową w warunkach bezpośredniej opieki klinicznej oraz w warunkach ambulatoryjnych i szkolnych.
Seminarium skierowane jest do grupy zawodowej pielęgniarek i położnych, nauczycieli akademickich, badaczy a także studentów kierunków medycznych/nauk o zdrowiu. Wpisuje się w obszar specjalizacyjny pielęgniarstwa związany z opieką pielęgniarską nad dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną i rozwojową w warunkach bezpośredniej opieki klinicznej oraz w warunkach ambulatoryjnych i szkolnych.
Wydarzenie, z udziałem Profesor Dianne Cooney Miner oraz Dr Holly E. Brown, profesor nadzwyczajny St. John Fisher University (Rochester, USA), odbędzie się w formie hybrydowej w języku polskim i angielskim z tłumaczeniem symultanicznym.
W programie przewidziano m.in. panel dyskusyjny z udziałem ekspertów, spotkanie z zespołami badaczy, doktorantów oraz zaproszonymi badaczami pozostałych uczelni lubelskich, warsztaty dla studentów.
Wiecej informacji na stronie internetowej wydarzenia.
Udział w seminarium jest bezpłatny.
Uczelnia
Kalendarz
Wrzesień 2024
Pon | Wto | Śro | Czw | Pią | Sob | Nie |
01 | ||||||
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |