
Aktualności
Uniwersytet Medyczny w Lublinie z nagrodą Perspektyw na kreatywną kampanię marketingową
Uniwersytet Medyczny w Lublinie zdobył drugie miejsce w konkursie marketingowym Perspektyw, który nagradza uczelnie za najlepsze działania reklamowe. Wyniki zostały ogłoszone podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2025 w Warszawie.
Uczelnia została nominowana w kategorii branded content, co stanowi wyjątkowe wyróżnienie w kontekście działań marketingowych. Komisja konkursowa doceniła dwa przedsięwzięcia Uniwersytetu Medycznego w Lublinie: Medyczne Forum Edukacyjne, którego celem jest popularyzacja nauki oraz zapoznawanie uczniów ze specyfiką studiowania na tej uczelni oraz kampanię „Zawody bez stereotypów”. Ta ostatnia miała na celu przełamywanie tradycyjnych przekonań na temat ról zawodowych, pokazując, że płeć nie ma wpływu na predyspozycje zawodowe i mężczyźni równie dobrze mogą odnaleźć się w profesjach uznawanych za typowo kobiece.
W konkursie wzięły udział aż 32 uczelnie, które zgłosiły 95 prac. To duże wyróżnienie dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, który po raz kolejny udowodnił swoją kreatywność oraz zaangażowanie w tworzenie nowoczesnych i skutecznych działań marketingowych.
Nagrodę odebrali przedstawiciele uczelni, którzy reprezentowali Uniwersytet Medyczny w Lublinie podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy. Wśród uczestników wydarzenia znaleźli się pracownicy działu rekrutacji oraz studenci ratownictwa medycznego i farmacji, którzy również wzięli aktywny udział w promowaniu uczelni.
Nagroda Perspektyw to nie tylko dowód na skuteczność działań marketingowych, ale także ważny krok w kierunku jeszcze większej rozpoznawalności Uniwersytetu Medycznego w Lublinie na rynku edukacyjnym.
Karolina Bojarczuk
Dział Komunikacji, Informacji i Promocji UMLub
Uczelnia
Kalendarz
Marzec 2025
Pon | Wto | Śro | Czw | Pią | Sob | Nie |
01 | 02 | |||||
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |