
Struktura organizacyjna
Dziekanat Wydziału Farmaceutycznego

- Ulica
- ul. Chodźki 1 (Collegium Universum)
- Miejscowość
- Lublin
- Kod pocztowy
- 20-093
- dziekanat.farmacja@umlub.pl
Kierownik
- Imię i nazwisko
- dr n. farm. Adam Majewski
- Stanowisko
- Kierownik Dziekanatu
- adam.majewski@umlub.pl
- Telefon
- +48 81448 7002
- Nr pokoju
- 22
Informacje ogólne
Godziny przyjęć interesantów
godziny dyżurów Dziekana i Prodziekanów: | |
---|---|
prof. dr hab. Agata Paneth – Dziekan Wydziału |
Czwartek |
dr hab. Agnieszka Ludwiczuk profesor uczelni– Prodziekan Wydziału | Wtorek 13:00-14:00 |
prof. dr hab. Izabela Korona-Głowniak – Prodziekan Wydziału |
Środa |
dr Rafał Pietraś profesor uczelni– Prodziekan Wydziału | Poniedziałek 13:00-14:00 |
Godziny pracy
Dziekanat Wydziału Farmaceutycznego przyjmuje interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 7:15 - 15:15.
Sprawy studenckie: | |
---|---|
Poniedziałek: | 10:00 – 15:00 |
Wtorek: | 8:00 – 13:00 |
Środa: | 10:00 – 16:00 |
Czwartek: | 8:00 – 13:00 |
Piątek: |
nieczynne |
Zakres obowiązków poszczególnych pracowników Dziekanatu
Sekretariat | mgr Katarzyna Słowik tel.: +48 81 448 7000 e-mail: dziekanat.farmacja@umlub.pl pok. 029 |
|
Studia jednolite magisterskie | Farmacja I rok, II rok |
mgr Magdalena Skiba pok. 020 |
Farmacja III rok, IV rok, praktyki | lic. Anna Wójtowicz tel.: +48 81 448 7006 e-mail: anna.wojtowicz@umlub.pl pok. 020 |
|
Farmacja V rok, staż | mgr Dominika Mąkosa tel.: +48 81 448 7005 e-mail: dominika.makosa@umlub.pl pok. 020 |
|
Analityka Medyczna | mgr Ronald Grzegorczyk tel.: +48 81 448 7004 e-mail: dziekanat.analityka@umlub.pl pok. 020 |
|
Studia I˚ oraz II˚ | Kosmetologia | mgr Marek Seroczyński tel.: +48 81 448 7006 e-mail: marek.seroczynski@umlub.pl pok. 020 |
Podróże służbowe Zaświadczenia do ZUS |
mgr Aleksandra Jabłońska tel.: +48 81 448 7009 e-mail: aleksandrajablonska1@umlub.pl pok. 021a |
|
Sprawy osobowe - konkursy, awanse |
tel.: +48 81 448 7003 e-mail: katarzynatarkowska@umlub.pl pok. 021 |
|
Ewaluacja programów studiów | mgr Violeta Miłosz tel.: +48 81 448 7003 e-mail: violeta.milosz@umlub.pl pok. 021 |
Zgodnie z Zarządzeniem Rektora Nr 103/2014 oraz Zarządzaniem Rektora Nr 104/2014 skargi i wnioski, o których mowa w w/w Zarządzeniach, można składać w Sekretariacie Dziekanatu WF (pok. 29) od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-14:00.
Zmiana stanowiska / Grupy pracowniczej
Wzory dokumentów, niezbędnych do rozpoczęcia procedury zmiany stanowiska/grupy pracowniczej na poszczególnych stanowiskach:
Załącznik do wniosku Dziekana w grupie badawczo-dydaktycznej;
Załącznik do wniosku Dziekana w grupie dydaktycznej;
Karta ewaluacji okresowej w obszarze naukowym;
Karta ewaluacji okresowej w obszarze dydaktycznym;
Ocena przełożnonego;
Wykaz dokumentów potrzebnych do złożenia wniosku o zmianę stanowiska/grupy pracowniczej;
Formularz do wnioskowania o utworzenie nowego stanowiska do realizacji zadań badawczych;
Zarządzenie Rektora nr 90/2023
Poświadczenie osiagnięć dydaktycznych ZR 133
Poświadczenie osiagnięć dydaktycznych ZR 90
Poświadczenie osiągnięć organizacyjnych ZR 133
Poświadczenie osiągnięć organizacyjnych ZR 90
Komplet dokumentów można złożyć w Dziekanacie Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (Collegium Universum, ul. Chodźki 1) codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:15 – 15:15.
Osoba wyznaczona do kontaktu – mgr Katarzyna Tarkowska
Tel: 81 448 70 03
e-mail: katarzynatarkowska@umlub.pl
Wykaz koordynatorów kierunków na Wydziale Farmaceutycznym
Farmacja - dr hab. Agnieszka Ludwiczuk, prof. UM
Analityka Medyczna - prof. dr hab. Anna Malm
Kosmetologia - dr Anna Sokołowska
Wykaz koordynatorów kształcenia praktycznego
Farmacja – dr Sylwia Wośko
Analityka Medyczna – dr Beata Wojtysiak-Duma
Kosmetologia – dr Ewelina Firlej
Zespoły Wydziałowe
Wydziałowy Zespół ds. programów studiów
- dr hab. Agnieszka Ludwiczuk - przewodnicząca
- dr Jan Sobczyński- zastępca przewodniczącego
- prof. dr hab. Anna Gumieniczek - Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia
- dr hab. Beata Polak
- dr Monika Gawrońska - Grzywacz
- dr Anna Sokołowska
- dr Martyna Kasela
- dr Anna Berecka – Rycerz
- dr Arleta Malecha – Jędraszek
- dr Iwona Piątkowska – Chmiel
- dr Anna Czajkowska - Żelazko
- stud. Aleksandra Niedziałkowska
- stud. Maciej Bzymek
- stud. Emilia Paterek
- mgr Tomasz Barszcz - interesariusz zewnętrzny
- dr Sebastian Wójtowicz - interesariusz zewnętrzny
- Beata Szafranek - interesariusz zewnętrzny
Terminy spotkań:
15.10.2024 roku
12.11.2024 roku
10.12.2024 roku
14.01.2025 roku
11.02.2025 roku
11.03.2025 roku
15.04.2025 roku
13.05.2025 roku
10.06.2025 roku
Wydziałowy Zespół ds. metod oceny, ewaluacji realizacji programów studiów
- dr hab. Izabela Korona - Głowniak - przewodnicząca
- dr hab. Aleksandra Szopa - wiceprzewodnicząca
- prof. dr hab. Anna Gumieniczek - Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia
- dr Magdalena Pizoń
- dr hab. Anna Serefko
- dr Beata Paw
- dr Justyna Zalewska
- dr Anna Biernasiuk
- dr Magdalena Nieśpiałowska
- dr Dariusz Duma
- dr Ewelina Firlej
- dr Małgorzata Kozyra
- dr Katarzyna Wojciechowska
- stud. Julia Szewczyk
- stud. Monika Kuśmierczuk
- stud. Natalia Kot
- mgr Małgorzata Sławińska – Gargol – interesariusz zewnętrzny
- mgr Janusz Kozłowski – interesariusz zewnętrzny
Terminy spotkań:
21.10.2024 roku
18.11.2024 roku
16.12.2024 roku
20.01.2025 roku
17.02.2025 roku
17.03.2025 roku
21.04.2025 roku
19.05.2025 roku
16.06.2025 roku
Wydziałowy Zespół ds. rozwoju i ewaluacji kadry dydaktycznej i studentów
- prof. dr hab. Agata Paneth – przewodnicząca
- dr hab. Łukasz Popiołek – zastępca przewodniczącego
- prof. dr hab. Anna Gumieniczek – Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia
- prof. dr hab. Grażyna Biała
- prof. dr hab. Ireneusz Sowa
- dr hab. Marta Kruk-Słomka - sekretarz
- dr hab. Elwira Sieniawska
- dr Edyta Stefaniszyn
- stud. Maria Gutowska
- stud. Patrycja Pałczyńska
- stud. Zuzanna Rot
Terminy spotkań:
07.10.2024 roku
04.11.2024 roku
02.12.2024 roku
13.01.2025 roku
03.02.2025 roku
03.03.2025 roku
07.04.2025
05.05.2025
>02.06.2025
Wydziałowy Zespół ds. rekrutacji, akredytacji i współpracy międzynarodowej
- dr Rafał Pietraś - przewodniczący
- dr hab. Anna Klimek – Turek - zastępca przewodniczącego
- prof. dr hab. Anna Gumieniczek - Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia
- prof. dr hab. Monika Pitucha
- dr hab. Agnieszka Korga - Plewko
- dr hab. Ewa Kędzierska
- dr Aleksandra Józefczyk
- stud. Martyna Jachacz
- stud. Anastazja Czapla
- stud. Dominika Wasilewska
- dr hab. Tomasz Baj
- mgr Tomasz Targoński – interesariusz zewnętrzny
Terminy spotkań:
25.10.2024 roku
22.11.2024 roku
20.12.2024 roku
24.01.2025 roku
28.02.2025 roku
28.03.2025 roku
25.04.2025 roku
23.05.2025 roku
27.06.2025 roku
Wykaz opiekunów poszczególnych lat i kierunków studiów
Wykaz opiekunów poszczególnych lat i kierunków studiów
Farmacja:
I rok - dr hab Anna Hawrył
II rok - dr hab. Łukasz Popiołek,prof. UM
III rok - prof. dr hab. Anna Gumieniczek
IV rok - dr Jolanta Orzelska-Górka, prof. UM
V rok - dr Anna Kijewska
Analityka Medyczna:
I rok - prof. dr hab. Monika Pitucha
II rok - dr Leszek Borkowski
III rok - dr Anna Biernasiuk, prof UM
IV rok - dr Beata Wojtysiak-Duma, prof. UM
V rok - dr Dariusz Duma, prof. UM
Kosmetologia I stopnia:
I rok - dr Ewelina Firlej
II rok - dr Katarzyna Wojciechowska, prof. UM
III rok - dr hab. Dorota Kowalczuk, prof. UM
Kosmetologia II stopnia:
I rok - dr Sylwia Andrzejczuk
II rok - dr Anna Sokołowska
Wykaz koordynatorów przedmiotów
Wniosek o wydanie zaświadczenia do celów emerytalno-rentowych – dla absolwentów
Wniosek o wydanie zaświadczenia do celów emerytalno-rentowych – dla absolwentów
Aby ubiegać się o wydanie zaświadczenia należy złożyć następujące dokumenty:
- Podanie do właściwego Dziekana Wydziału, na którym ukończone zostały studia
z prośbą o wydanie zaświadczenia o programowym okresie studiów
- Kopia lub skan dyplomu potwierdzający ukończenie studiów.
Podanie wraz ze skanem dyplomu należy dostarczyć do Dziekanatu Wydziału Farmaceutycznego w jednej z wybranych form:
- elektronicznej: poprzez przesłanianie dokumentów na adres : aleksandra.jablonska1@umlub.pl
- papierowej za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera wysłanej na adres :
Dziekanat Wydziału Farmaceutycznego
Uniwersytet Medyczny w Lublinie
ul. Chodźki 1, 20-093 Lublin
- osobiście
Zaświadczenie wydaje się w ciągu 7 dni roboczych
( jednak z uwagi na weryfikację dyplomu z archiwum Uczelni prosimy aby podanie składać przynajmniej na 14 dni wcześniej.)
Forma odbioru zaświadczenia:
- przesłanie na wskazany adres korespondencji
- osobiście
Osoba wskazana do Kontaktu:
Pani inż. Aleksandra Jabłońska
Dziekanat Wydziału Farmaceutycznego
Uniwersytet Medyczny w Lublinie
ul. Chodźki 1, 20-093 Lublin
pokój nr 21a
Tel: 81 448 7009
Wydziałowy Koordynator programu ERASMUS +
Jakość Kształcenia
Studia podyplomowe OPIEKA FARMACEUTYCZNA W CHOROBACH CYWILIZACYJNYCH
Studia podyplomowe KRYMINALISTYKA MEDYCZNA
Studia podyplomowe - Kryminalistyka medyczna
Wydział Farmaceutyczny Uniwersytetu Medycznego w Lublinie zaprasza na studia podyplomowe z zakresu kryminalistyki medycznej.
Studia adresowane są do absolwentów studiów wyższych, pracujących lub pragnących podjąć pracę w sektorze farmaceutycznym lub medycznym zarówno publicznym, jak i prywatnym, w instytucjach zajmujących się szeroko pojętym bezpieczeństwem wewnętrznym, także w wymiarze sprawiedliwości. Adresatami studiów mogą być absolwenci studiów prawniczych oraz osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy i umiejętności w zakresie kryminalistyki medycznej lub wiążące swój rozwój zawodowy z przedmiotową problematyką.
Naszym atutem jest specjalistyczna wiedza, praktyczne umiejętności od psychologii, poprzez toksykologię, genetykę, pierwszą pomoc przedlekarską po profilowanie przestępców. Zajęcia warsztatowe prowadzone będą przez ekspertów, biegłych sądowych oraz z wykorzystaniem Centrum Symulacji Medycznej i wsparciem specjalistów z obszaru medycyny sądowej.
Początek rekrutacji: wrzesień 2024
Początek zajęć: październik 2024
Czas trwania: 2 semestry
Szczegóły na stronie: Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Wnioski Wydziałowego Zespołu ds Programów studiów (nr 1)
Wzory wniosków:
Organizacja warsztatów (SONAR);
Wdrożenie nowej metody (SONAR);
Organizacja zajęć nieobjętych planem studiów (SONAR);
Opracowanie materiałów (SONAR);
Warsztaty dla studentów;
Zajęcia nieobjęte planem studiów;
Opracowanie konspektu nowej metody;
Wypełnione druki należy przesyłać na adres programy.wf@umlub.pl.
Akademicka Pomoc Psychologiczna i Edukacyjna - APPiE
Akademicka Pomoc Psychologiczna i Edukacyjna - APPiE dla studentów, doktorantów i pracowników Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
Po więcej informacji kliknij w poniższą ikonę
Pomoc skierowana jest przede wszystkim do osób, które:
- mają złe samopoczucie psychiczne,
- znajdują się w chwilowym kryzysie związanym z trudną sytuacją,
- mają trudności w podjęciu ważnej decyzji,
- mają trudności z przystosowaniem się do sytuacji,
- mają nastroje depresyjne,
- doświadczają napadów lęków i paniki,
- dostrzegają u siebie inne niepokojące symptomy.
Osoby, które zgłoszą się do APPiE mogą liczyć na uzyskanie profesjonalnego wsparcia i pomocy psychologicznej skoncentrowanej na rozwiązaniu problemu.
KOMPETENCJE - propozycje metod weryfikacji
OCENA ORGANIZACJI KSZTAŁCENIA NA WYDZIALE FARMACEUTYCZNYM
Dla studentów
Akademicka Pomoc Psychologiczna i Edukacyjna - APPiE dla studentów, doktorantów i pracowników Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
Po więcej informacji kliknij w poniższą ikonę
Pomoc skierowana jest przede wszystkim do osób, które:
- mają złe samopoczucie psychiczne,
- znajdują się w chwilowym kryzysie związanym z trudną sytuacją,
- mają trudności w podjęciu ważnej decyzji,
- mają trudności z przystosowaniem się do sytuacji,
- mają nastroje depresyjne,
- doświadczają napadów lęków i paniki,
- dostrzegają u siebie inne niepokojące symptomy.
Osoby, które zgłoszą się do APPiE mogą liczyć na uzyskanie profesjonalnego wsparcia i pomocy psychologicznej skoncentrowanej na rozwiązaniu problemu.
Informacje dotyczące zagrożenia epidemiologicznego Koronawirusem
Aktualne informacje dotyczące znajdują się na stronie:
http://www.umlub.pl/studenci-i-doktoranci/koronawirus-sars-cov-2/
Akty prawne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Zarządzenie Rektora w sprawie sposobu prowadzenia kształcenia w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie
Teleporada medyczna dla studentów w czasie pandemii COVID-19
Procedury postępowania w przypadku informacji o zakażeniu lub podejrzeniu zakażenia
https://www.umlub.pl/studenci-i-doktoranci/koronawirus-sars-cov-2/schemat-postepowania/
Link do strony rządowej:
www.gov.pl/koronawirus
Linki do materiałów zamieszczanych w mediach społecznościowych:
YouTube
Plakaty informacyjne (do pobrania)
- mgr Ronald Grzegorczyk - Specjalista
- inż. Aleksandra Jabłońska - Młodszy specjalista
- dr n. farm. Adam Majewski - Kierownik Dziekanatu
- mgr Dominika Mąkosa - Samodzielny specjalista
- mgr Violeta Miłosz - Młodszy specjalista
- mgr Marek Seroczyński - Samodzielny specjalista
- mgr Magdalena Skiba - Młodszy specjalista
- mgr Katarzyna Słowik - Młodszy specjalista
- mgr Katarzyna Tarkowska - Młodszy specjalista
Informacje podstawowe
-
Wykaz opiekunów poszczególnych lat i kierunków studiów
Farmacja:
I rok - dr hab Anna Hawrył
II rok - dr hab. Łukasz Popiołek,prof. UM
III rok - prof. dr hab. Anna Gumieniczek
IV rok - dr Jolanta Orzelska-Górka, prof. UM
V rok - dr Anna Kijewska
Analityka Medyczna:
I rok - prof. dr hab. Monika Pitucha
II rok - dr Leszek Borkowski
III rok - dr Anna Biernasiuk, prof UMIV rok - dr Beata Wojtysiak-Duma, prof. UM
V rok - dr Dariusz Duma, prof. UM
Kosmetologia I stopnia:
I rok - dr Ewelina Firlej
II rok - dr Katarzyna Wojciechowska, prof. UM
III rok - dr hab. Dorota Kowalczuk, prof. UM
Kosmetologia II stopnia:
I rok - dr Sylwia Andrzejczuk
II rok - dr Anna Sokołowska
- Podział roku akademickiego 2024/2025
- Wykaz budynków Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
- Zgłaszanie problemów z USOSweb, Pocztą E-mail dla Studentów, Moodle i MS Teams
- Wszelkie problemy techniczne można zgłaszać za pośrednictwem adresu: heldesk@umlub.pl
- Informacje dla studentów niepełnosprawnych
Wzory podań, oświadczeń i wniosków
- Wzory podań
- Wzór podania o udzielenie urlopu dziekańskiego.
- Wzór podania o wydanie duplikatu legitymacji (do podania nalezy dołączyć potwierdzenie wpłaty na kwotę 33 zł na indywidualny rachunek bankowy studetna)
- Wzór podania o warunkowy wpis na kolejny semestr studiów.
- Wzór podania o powtarzanie przedmiotu.
- Wzór podania o powtarzanie semestru/roku.
- Wzór podania o wznowienie studiów.
- Wzór podania o przeprowadzenie egzaminu komisyjnego z przedmiotu.
- Wzór podania o skreślenie z listy studentów.
- Wzór podania o przywrócenie terminu egzaminu
- Oświadczenie o zmianie danych osobowych
- Oświadczenie o powrocie z urlopu dziekańskiego
- Wzór podania o Indywidualną Organizację Studiów
- Wzór harmonogramu Inywidualnej Organizacji Studiów
- Wzór oświadczenia składanego wraz z wnioskiem o Stypendium z Własnego Funduszu Stypendialnego
- Wniosek o zwolnienie/rozłożenie na 2 raty / przedłużenie terminu opłaty za powtarzanie przedmiotu / semestru
TUTORING
WYDZIAŁOWY TUTORING STUDENCKI
Tutoring jest innowacyjną metodą pracy dydaktycznej, spersonalizowaną, opartą na relacji, skoncentrowaną na indywidualnym rozwoju studenta. Osoby biorące udział w spotkaniach tutoringowych określane są jako Tutor i Tutee.
Tutor to nauczyciel akademicki zatrudniony w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie, który prowadzi indywidualne spotkania ze studentem w ramach tutoringu studenckiego.
Tutee jest studentem Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, który bierze udział w tutoringu.
Pełnomocnik ds. Tutoringu to nauczyciel akademicki będący Pełnomocnikiem Dziekana do spraw Tutoringu dla studentów na Wydziale Farmaceutycznym Uniwersytetu Medycznego w Lublinie powołany przez Dziekana Wydziału Farmaceutycznego, koordynujący realizację wydziałowego programu tutoringowego.
Tutorial to indywidualne spotkanie Tutora z Tutee trwające 45 minut odbywające się w miejscu nauki lub w formie zdalnej.
Karta tutoriali – to Karta Realizacji Wydziałowego Tutoringu Studenckiego będąca pisemnym dokumentem przeprowadzenia spotkań tutoringowych.
REGULAMIN WYDZIAŁOWEGO TUTORINGU STUDENCKIEGO
Cele tutoringu
Wydziałowy Tutoring Studencki ma na celu wsparcie rozwojowe i adaptacyjne studentów poprzez rozpoznanie potrzeb i utworzenie przestrzeni do pracy, a także refleksji nad procesem uczenia się oraz rozwojem naukowym, osobistym, społecznym, a w przyszłości zawodowym.
Cele programu tutoringowego:
- Wsparcie w postaci porad i wskazówek dla studentów na ścieżce ich kształcenia i pobycie na uczelni w zakresie nauki, spraw socjalnych, psychologicznych, osobistych
- Budowanie przyjaznej relacji dla studentów w przestrzeni wydziału
- Towarzyszenie studentowi w procesie studiowania, zachęta do aktywności w ramach inicjatyw uczelnianych
- Troska o studenta w zakresie zwiększenia jego świadomości odnośnie odpowiedzialności za proces uczenia się
- Spotkanie i dialog jako narzędzie komunikacji interpersonalnej nauczyciel - student
Warunki udziału w programie turoringowym
- Nabór studentów do tutoringu ma charakter otwarty.
- Student, który chce skorzystać ze wsparcia tutoringowego zgłasza się do Pełnomocnika ds. Tutoringu poprzez wysłanie wiadomości email (regina.kasperek-nowakiewicz@umlub.pl)
- Student ma prawo wybrać Tutora, z którym chce realizować tutoring.
- Tutor wyraża zgodę na odbywanie tutoriali z Tutee.
- Pełnomocnik ds. Tutoringu może wskazać Tutorowi lub Tutee osobę do tutoriali.
- Każdy Tutee może wziąć udział w tutoringu dwukrotnie podczas jednego roku akademickiego, ale u różnych Tutorów.
- Tutee co do zasady powinien pozostać objęty wsparciem Tutora z Wydziału Farmaceutycznego.
- Tutor jest zobowiązany do zgłoszenia tutoriali do Pełnomocnika ds. Tutoringu.
- Realizacja tutoriali rozpoczyna się po zatwierdzeniu zgłoszenia przez Pełnomocnika ds. Tutoringu.
- Tutee jest zobowiązany do wzięcia udziału w ewaluacji tutoringu poprzez wypełnienie ankiety.
- Informacja o możliwości korzystania ze wsparcia Tutora jest upowszechniana przez Pełnomocnika ds. Tutoringu, nauczycieli akademickich, studentów oraz znajduje się na stronie: dziekanatu Wydziału Farmaceutycznego w zakładce <studenci<tutoring
Realizacja tutoriali
- Opieka Tutora nad Tutee powinna mieć charakter indywidualny 1:1 lub najwyżej 1:2.
- Spotkania tutoringowe (tutoriale) realizowane są w wymiarze co najmniej 5 spotkań po 45 minut, w okresie nie krótszym niż 1 miesiąc.
- Tutor w jednym semestrze może brać udział w jednej serii tutoriali (5 spotkań) z Tutee 1:1 lub 1:2, czyli dwa razy w ciągu roku akademickiego.
- Tutor oraz Tutee w porozumieniu ustalają indywidualne zasady pracy, w tym harmonogram spotkań.
- Spotkania odbywają się stacjonarnie lub online. Pierwsze spotkanie i ostatnie powinno odbywać się w kontakcie bezpośrednim. W przypadku spotkań online będą się one odbywać w czasie rzeczywistym i nie będą nagrywane.
- Terminy i tematyka spotkań są dokumentowane przez Tutora i Tutee w karcie tutoriali.
- Po zakończeniu tutoriali Tutor jest zobowiązany do niezwłocznego dostarczenia karty tutoriali do Pełnomocnika ds. Tutoringu.
- Za ukończony tutoring student-Tutee otrzyma certyfikat uczestnictwa.
- Certyfikaty przysługują po udokumentowaniu spotkań w Karcie Tutoriali i złożeniu jej u Pełnomocnika ds. Tutoringu oraz wypełnieniu ankiety.
W ramach tutoriali może zostać udzielone wsparcie polegające w szczególności na:
- rozmowie opartej na konkretnych problemach przedstawianych przez Tutee
- analizie mocnych i słabych stron Tutee w zakresie uczenia się na wydziale zależnie od potrzeb i zdolności
- analizie i rozeznaniu potrzeb wsparcia w nauczaniu dla Tutee osiągających słabe wyniki nauczania
- udzieleniu porad studentom osiągającym dobre wyniki i zachęta do poszerzania wiedzy, zainteresowań poprzez pracę w kołach naukowych, udział w naukowych konferencjach studenckich oraz współpraca w tym zakresie
- udzieleniu wskazówek rozwojowych w zakresie przyszłej pracy zawodowej
- zapoznaniu z możliwościami rozwoju na uczelni studentów poprzez członkostwo w organizacjach studenckich, udział w Drzwiach Otwartych, Lubelskim Festiwalu Nauki, działalności promocyjnej w szkołach średnich
- udzieleniu wskazówek do pracy własnej Tutee
- wykorzystaniu narzędzi multimedialnych w efektywnym uczeniu się.
Tutorem może być nauczyciel akademicki, który posiada motywację do realizacji tutoriali w zakresie określonych celów, posiada minimum 2 letni staż pracy i ukończył kurs tutoringu. Profil Tutora jest zamieszczany na stronie internetowej dziekanatu Wydziału Farmaceutycznego.
|
|
|
|
dr hab. Anna Serefko, prof. UM |
|
|
|
|
|
|
|
|
dr Jan Sawicki, prof. UM |
|
|
dr Agnieszka Skalska-Kamińska |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dr Magdalena Pizoń |
Liczba wolnych miejsc w ramach limitu przyjęć
Zgodnie z Zarządzeniem Nr 99/2022 Rektora Uniwersytetu Medycznego w Lublinie z dnia 3 czerwca 2022 roku informujemy, iż na poszczególnych latach studiów ustalono następujące liczby wolnych miejsc w ramach limitów przyjęć:
Farmacja:
na II rok - 42 miejsc
na III rok - 55 miejsca
Analityka Medyczna:
na II rok - 2 miejsce
na III rok - 15 miejsc
Kosmetologia I stopnia:
na II rok - 4 miejsca
Kosmetologia II stopnia:
na I rok (I semestr) - 6 miejsc
Ubezpieczenie zdrowotne studentów
Praktyki i staż
- Praktyki wakacjne - Farmacja
- Regulamin praktyk i programy praktyk
-
Pobierz druk dokumentu
-
- Regulamin praktyk i programy praktyk
- Praktyki wakacyjne - Analityka Medyczna
- Informacje dotyczące praktyk
- Regulamin praktyk
- Program praktyk
- Ankieta oceny praktyk
- Kryteria doboru i oceny podmiotu przyjmującego na praktyki
-
Lista medycznych laboratoriów diagnostycznych spełniających wymagania stawiane podmiotom przyjmującym na praktykę zawodową
- Praktyki śródroczne - Kosmetologia
- Regulamin praktyk
- Potwierdzenie zgodności warunków realizacji praktyk śródrocznych w gabinecie kosmetologicznym/laboratorium z programem praktyk na kierunku Kosmetologia
- Program praktyk I rok I stopnia
- Dzienniczek praktyk I rok I stopnia
- Program praktyk II rok I stopnia
- Dzienniczek praktyk II rok I stopnia
- Program praktyk na studiach II stopnia
- Dzienniczek praktyk I rok II stopnia
Pobierz druk dokumentu (gabinet)
Pobierz druk dokumentu (laboratorium)
- Dzienniczek praktyk II rok II stopnia
Pobierz druk dokumentu (gabinet)
Pobierz druk dokumentu (laboratorium)
- Informacje dotyczące 6-miesięcznej praktyki zawodowej
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 kwietnia 2022 roku w sprawie praktyki zawodowej w aptece
- Komunikat Ministerstwa Zdrowia dotyczący realizacji 6-miesięcznego stażu w aptece
- Wykaz aptek stażowych
- Regulamin 6-miesięcznych praktyk zawodowych w aptece na kierunku farmacja
Praca dyplomowa
- Informacje dotyczące pracy dyplomowej
- Zasady naboru na prace dyplomowe realizowane w roku akademickim 2025/2026
- Procedura dyplomowania Farmacja, Analityka Medyczna, Kosmetologia
- Strona tytułowa pracy dyplomowej
- Zarządzenie nr 46/2019 dotyczące regulaminu antyplagiatowego
- Załącznik – regulamin antyplagiatowy
- Oświadczenie o samodzielnym wykonaniu pracy – załącznik nr 1
- Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych przez system antyplagiatowy – załącznik nr 2
- Wzór podania o wyrażenie zgody na pisanie pracy dyplomowej w języku angielskim
- Zarządzenie nr 10/2018 dotyczące przyznawania i rozliczania środków finansowych na doświadczalne prace dyplomowe
- Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 10/2018 (uaktualniony)
- Załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 10/2018
- Lista pytań na egzamin dyplomowy kierunek Farmacja
- Lista pytań na egzamin dyplomowy kierunek Analityka Medyczna
- Lista pytań na egzamin dyplomowy kierunek Kosmetologia studia I stopnia
- Lista pytań na egzamin dyplomowy kierunek Kosmetologia studia II stopnia
- Druk recenzji pracy dyplomowej
Informacje dla studentów I roku
Po uroczystości Immatrykulacji od studentów I roku zbierane będą poniższe dokumenty. Prosimy o ich wydrukowanie, wypełnienie i podpisanie odręcznym podpisem.
- Ślubowanie - niezłożenie ślubowania może być podstawą do skreślenia z listy studentów
- Oświadczenie o warunkach studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie oraz o warunkach odpłatności
- Zgody na przekazywanie informacji za pośrednictwem starosty roku z Dziekanatu Wydziału i od nauczycieli akademickich
- Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych
- Zgoda studenta na przetwarzanie danych osobowych do celów przeprowadzania egzaminów/zaliczeń zdalnych
- Potwierdzenie odbioru legitymacji i identyfikatora (oddzielny druk dla każdego kierunku)
- Kodeks honorowy
Harmonogramy zajęc 2024/2025
Harmonogramy zajęć można pobrać w systmie E-CSM, w module E-DYDAKTYKA
LINK
Po zalogowaniu się w systemie CEM nalezy na dole strony wybrać Moduł E-DYDAKTYKA, a na kolejnej stronie "Harmonogramy studiów: podgląd".
Studenci, którzy nie posiadają konta w tym systemie mogą je założyć klikająć "Pierwszy raz w CEM? Załóż konto." na stronie systemu E-CSM.
Harmonogramy studentów I roku:
Farmacja I rok
Analityka Medyczna I rok
Kosmetologia I stopnia I rok
Kosmetologia II stopnia I rok
Komunikat Kwestora dotyczący ubezpieczenia NNW Studentów 2024/2025
Szanowni Studenci i Doktoranci,
Uprzejmie informuję, że w roku akademickim 2024/2025 ochrona ubezpieczeniowa Studentów, Uczestników studiów doktoranckich/Doktorantów Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie świadczona jest przez InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, Ubezpieczyciela wybranego w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego.
W ramach ochrony ubezpieczeniowej przewidziano dwa pakiety ubezpieczenia:
Pakiet Podstawowy A w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) oraz Pakiet Rozszerzony B w zakresie NNW, zakażeń sepsą, HIV i WZW.
Składkę z tytułu ochrony ubezpieczeniowej należy wpłacać do dnia 15 grudnia 2024 roku za pośrednictwem portalu internetowego Ubezpieczyciela pod adresem:
https://klient.interrisk.pl/EduPlusOnline podając kod dostępu dla odpowiedniego Pakietu Ubezpieczenia:
- Kod dostępu dla Pakietu Podstawowego A : xybbd
- Kod dostępu dla Pakietu Rozszerzonego B : 6kz93
Wysokość jednorazowej składki za roczny okres ochrony ubezpieczeniowej, tj. od dnia 01.10.2024 r. do dnia 30.09.2025 r., wynosi:
- Pakiet Podstawowy A – składka w wysokości 80,00 PLN.
- Pakiet Rozszerzony B – składka w wysokości 100,00 PLN.
Kwestor
Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Ewa Burniak
Adres e-mail do kontaktu w sprawie ubezpieczenia:
W załączeniu: informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia i wysokości świadczeń, dane kontaktowe do zgłaszania szkód, Ogólne Warunki Ubezpieczenia, instrukcje dotyczące sposobu płatności za pośrednictwem portalu internetowego Ubezpieczyciela.
Pliki do pobrania:
Komunikat Kwestora
Informacje dot. ubezpieczenia NNW 2024-2026 InterRisk
InterRisk - instrukcja zakupu ubezpieczenia
owu edu plus obowiazujace od dnia 28.03.2024
ulotka
Program OPEN TO
Zapraszamy do udziału w programie OPEN TO
Szczegółowe informacje w prezentacji:
Strona programu: https://opento.umlub.pl/
Ankietyzacja
Drodzy Studenci,
informujemy, że ruszyła kolejna edycja ankietyzacji za semestr zimowy 2024-2025– ocena prowadzących i przedmiotów. W związku ze zmianami systemu informatycznego, stworzyliśmy nową aplikację do ankietyzacji. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom ankieta oceny prowadzącego i przedmiotu została połączona, Zachęcamy do wypełniania ankiet i przypominamy, że są one anonimowe.
Na uczelniane adresy email otrzymacie Państwo link do logowania do systemu CEM dydaktyka. Po wpisaniu nr indeksu otrzymacie wiadomość z jednorazowym tokenem. Należy wybrać przedmiot, a w kolejnym kroku prowadzącego.
Wszystkie ankiety za semestr zimowy znajdują się już w aplikacji a czas na ich wypełnienie to 31 marca.
W razie pytań lub kłopotów z działaniem systemu, bądź braku widocznego prowadzącego lub przedmiotu, prosimy o kontakt poprzez nasz HelpDESK:
• na nr telefonu (+ 48 81 448 5555),
•poprzez wiadomości e-mail (helpdesk@umlub.pl),
• poprzez naszą platformę̨ internetową HelpDESK (https://helpdesk.umlub.pl)
Akademicka Pomoc Psychologiczna i Edukacyjna - APPiE
Akademicka Pomoc Psychologiczna i Edukacyjna - APPiE dla studentów, doktorantów i pracowników Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
Po więcej informacji kliknij w poniższą ikonę
Pomoc skierowana jest przede wszystkim do osób, które:
- mają złe samopoczucie psychiczne,
- znajdują się w chwilowym kryzysie związanym z trudną sytuacją,
- mają trudności w podjęciu ważnej decyzji,
- mają trudności z przystosowaniem się do sytuacji,
- mają nastroje depresyjne,
- doświadczają napadów lęków i paniki,
- dostrzegają u siebie inne niepokojące symptomy.
Osoby, które zgłoszą się do APPiE mogą liczyć na uzyskanie profesjonalnego wsparcia i pomocy psychologicznej skoncentrowanej na rozwiązaniu problemu.
Nostryfikacja dyplomu ukończenia studiów za granicą
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 28 września 2018 roku (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1881) w sprawie nostryfikacji dyplomów ukończenia studiów za granicą oraz potwierdzania ukończenia studiów na określonym poziomie.
Procedura Nostryfikowania Dyplomu w oparciu o
Zarządzenie Nr 124/2021 Rektora Uniwersytetu Medycznego W Lublinie
Zarządzenie Nr 53/2024 Rektora Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Kandydat przed rozpoczęciem procesu Nostryfikacji powinien zapoznać się z treścią powyższych dokumentów
Osoba ubiegająca się o nostryfikację dyplomu zobowiązana jest złożyć do Dziekana właściwego Wydziału, za pośrednictwem Dziekanatu następujące dokumenty:
- wniosek o wszczęcie postępowania nostryfikacyjnego (Załącznik nr 1);
- dyplom ukończenia studiów;
- dokumenty umożliwiające ocenę przebiegu studiów, uzyskiwanych efektów uczenia się i czasu trwania studiów;
- Dokumenty umożliwiające ocenę uzyskiwanych efektów uczenia się to Sylabusy lub inny dokument informujący o: formie realizowanych zajęć , liczbie godzin kontaktowych, celach kształcenia, treści zajęć, efektach uczenia się, oraz metody weryfikacji efektów.
- Wykazanie informacji z Sylabusa dotyczy następujących przedmiotów: chemia leków, synteza i technologia środków leczniczych, biotechnologia farmaceutyczna, technologia postaci leku, farmakognozja, biofarmacja, farmakokinetyka, farmakologia i farmakodynamika, toksykologia, bromatologia, farmacja praktyczna, opieka farmaceutyczna.
- świadectwo, dyplom lub inny dokument, na podstawie którego osoba ubiegająca się o nostryfikację, została przyjęta na studia;
- oświadczenie o miejscu i dacie urodzenia;
- zaświadczenie o tym, że uczelnia, która wydała dyplom była w dniu wydania dyplomu akredytowaną uczelnią w rozumieniu prawa wewnętrznego państwa, w którego systemie szkolnictwa wyższego działa;
- tłumaczenia na język polski dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3 i 4.
Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 3 i 4 muszą być złożone w postaci oryginałów oraz kopii poświadczonych przez notariusza. Sylabusy nie muszą być poświadczone notarialnie.
I Termin składania dokumentów : 1 - 15 września.
II Termin składania dokumentów : 1 - 15 luty.
Komplet dokumentów należy złożyć w Dziekanacie Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (Collegium Universum, ul. W. Chodźki 1), w godzinach: 7.15 - 15.15.
Istnieje możliwość wysłania kompletu dokumentów pocztą na adres:
Dziekanat Wydziału Farmaceutycznego
Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Collegium Universum
ul. W. Chodźki 1
20-093 Lublin
Osoba wyznaczona do kontaktu – mgr Violeta Miłosz,
+48 81 448 7003, violetamilosz@umlub.pl
Dziekan przekazuje wniosek do Wydziałowej Komisji Nostryfikacyjnej, która dokonuje oceny merytorycznej wniosku. Rektor na wniosek Dziekana powołuje Wydziałową Komisję Nostryfikacyjną.
Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna dokonuje weryfikacji złożonych dokumentów.
Wnioski będą rozpatrywane przez Wydziałowe Komisje Nostryfikacyjne 2 razy w ciągu roku.
W przypadku stwierdzenia różnic w programie studiów, efektach uczenia się lub czasie trwania studiów, Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna może podjąć decyzję o konieczności złożenia przez kandydata określonych egzaminów lub odbycia praktyk zawodowych, wskazując warunki i terminy ich przeprowadzenia. W celu uzupełnienia różnic kandydat obowiązany jest zdać egzamin w formie testu lub w innej formie ustalonej przez Wydziałową Komisję Nostryfikacyjną.
Próg zdawalności egzaminu wynosi 60%.
Po zakończeniu postępowania nostryfikacyjnego Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna przedstawia Dziekanowi wynik postępowania z wnioskiem o uznanie/odmowę uznania dyplomu albo potwierdzenie/odmowę potwierdzenia ukończenia studiów na określonym poziomie.
Dziekan, działając z upoważnienia Rektora wystawia zaświadczenie o uznaniu dyplomu za równoważny albo zaświadczenie o potwierdzeniu ukończenia studiów na określonym poziomie.
Opłata za przeprowadzenie postępowania wynosi 4685 zł.
Kandydat wpłaca na konto Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w ciągu 14 dni od otrzymania wezwania do uiszczenia opłaty. Wezwanie do zapłaty przygotowuje pracownik Dziekanatu po wstępnej weryfikacji dokumentacji przez Wydziałową Komisję Nostryfikacyjną i przed ustaleniem różnic programowych.
Brak uiszczenia opłaty skutkuje pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.
Opłata nie podlega zwrotowi i jest niezależna od wyniku postępowania nostryfikacyjnego.
Uczelnia
- Wybory na Kadencję 2024-2028
- O Uczelni
- Władze Uczelni
- Senat
- Rada Uczelni
- Statut, Strategia UM
- Historia
- Biogramy osób ważnych w historii Uczelni
- Doktoraty Honoris Causa
- Struktura organizacyjna
- Pracownicy
- Informacje
- Zamówienia Publiczne
- Rada ds. Kształcenia
- Praca w UM
- Szpitale Kliniczne
- Projekty - Fundusze Europejskie
- Projekty finansowane ze źródeł zewnętrznych
- Projekty ze środków budżetu Państwa
- Program Erasmus +
- Organizacja Zakładowa NSZZ „Solidarność”
- NSZZ Pracowników
- Stowarzyszenia i organizacje
- Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
- Materiały do pobrania
- Mapa lokalizacji
- Spacer Wirtualny
- Media o nas
- Pracownicze Plany Kapitałowe
- Kontakt
- POMOCwKRYZYSIE
- Akademicka Pomoc Psychologiczna i Edukacyjna - APPiE
- Deklaracja dostępności
- DZIEŃ DOBRY! - przewodnik dla pracownika
- Zespół ds. Centrum Innowacji Naukowej i Dydaktycznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Kalendarz
Kwiecień 2025
Pon | Wto | Śro | Czw | Pią | Sob | Nie |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |