
Struktura organizacyjna
Wydział Lekarski

- Ulica
- ul. Chodźki 19 (TBV)
- Miejscowość
- Lublin
- Kod pocztowy
- 20-093
- dziekanat.lekarski@umlub.pl
- Telefon
- +48 81 448 6300, +48 81448 6304
- Fax
- +48 81 448 6301
Dziekan

- Imię i nazwisko
- prof. dr hab. n. med. Halina Lach
- Stanowisko
- Profesor
- halina.lach@umlub.pl
Informacje ogólne
Dziekan
Prodziekani
prof. dr hab. n. med. Katarzyna Drabko
prof. dr hab. n. med. Agata Filip
prof. dr hab. n. med. Paweł Miotła
dr hab. n. med. Karol Rawicz-Pruszyński, prof. UML
O Wydziale
Historia obecnego Wydziału Lekarskiego sięga 1944 r., kiedy to na nowo powstałym Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie powstały dwa wydziały – medyczny oraz farmaceutyczny. Wydział Lekarski został włączony do utworzonej od 23 marca 1950 roku Akademii Lekarskiej, która po trzech miesiącach istnienia przyjęła ostatecznie nazwę Akademii Medycznej. W 2001 r. wyodrębniono Oddział Anglojęzyczny, a w roku 2004 powstał II Wydział Lekarski. W 2008 r. ówczesna Akademia Medyczna została przekształcona w Uniwersytet Medyczny w Lublinie.
Sukces Wydziału Lekarskiego opiera się na wieloletniej tradycji, doświadczeniu i odpowiedzialności w przekazywaniu wiedzy, dbałości o wszechstronny rozwój kompetencji zawodowych i społecznych, możliwości rozwijania swoich zainteresowań, rozbudowanemu systemowi wsparcia, nauczaniu uwzględniającemu najnowocześniejsze technologie i aparaturę medyczną, a wszystko po to, by sprostać wymaganiom, jakie stawia medycyna XXI wieku.
Obecny Wydział Lekarski UM w Lublinie składa się z 59 jednostek, a kształcenie odbywa się na kierunku lekarskim. Na wydziale działa 71 kół naukowych, w ramach których studenci pod opieką pracowników katedr, klinik i zakładów prowadzą badania i realizują projekty naukowe. Koła Naukowe na kierunku lekarskim są doskonałym miejscem do ponadprogramowego poszerzania wiedzy i zdobywania nowych umiejętności.
Wydziałowe Zespoły
- Zespół ds. metod oceny, ewaluacji realizacji programów studiów
Przewodniczący
dr hab. n. med. Dorota Koczkodaj
tel. +48 81724 4268
Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia:
dr n. med. Patrycja Chylińska-Wrzos
Członkowie:
- prof. dr hab. n. med. Iwona Beń-Skowronek
- prof. dr hab. n. med. Agnieszka Mądro
- prof. dr hab. n. med. Paweł Miotła
- prof. dr hab. n. med. Krzysztof Tomasiewicz
- dr hab. n. med. Monika Lejman, prof. ucz.
- dr n. med. Justyna Niedźwiadek, prof. ucz.
- dr hab. n. med. Grzegorz Opielak
- dr n. med. Jacek Karski
- dr n. med. Małgorzata Kozioł
- dr n. med. Joanna Malicka
- dr n. med. Mariusz Piotrowski
- dr n. med. Jacek Postępski
- Student - Kacper Bluczak
- Studentka - Maja Chodór
- Interesariusz zewnętrzny - prof. dr hab. n. med. Andrzej Kleinrok, członek Komisji Kształcenia Medycznego Okręgowej Rady Lekarskiej w Lublinie
- Interesariusz zewnętrzny - dr Beata Pawka - Lubelski Urząd Wojewódzki - Wydział Zdrowia
Obsługa administracyjna zespołu: mgr Agata Szynkaruk
Posiedzenia rozpoczynają się we wskazanych terminach o godzinie 11.00
Rok |
2024 |
2025 |
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Miesiąc |
wrzesień |
październik |
listopad |
grudzień |
styczeń |
luty |
marzec |
kwiecień |
maj |
czerwiec |
Dzień |
18 | 09 | 13 | 11 | 15 | 12 | 12 | 09 | 14 | 11 |
- Zespół ds. programów studiów
Formularz zgłoszenia osiągnięcia dydaktycznego/organizacyjnego do Zespołu ds. programów studiów ZR 90/2023
Arkusz przedłużonej obserwacji studenta
Przewodnicząca:
prof. dr hab. n. med. Katarzyna Drabko
tel. :+48 81448 6030
Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia:
dr n. med. Patrycja Chylińska-Wrzos
Członkowie:
- prof. dr hab. n. med. Agata Filip
- prof. dr hab. n. med. Anna Święch
- prof. dr hab. n. med. Anna Torres
- dr n. med. Magdalena Horodeńska, prof. ucz.
- dr hab. n. med. Edyta Kotlińska-Hasiec, prof. ucz.
- dr hab. n. med. Karol Rawicz-Pruszyński, prof. ucz.
- dr hab. n. med. Tomasz Skoczylas, prof. ucz.
- dr n. med. Monika Lenart-Lipińska
- dr n. med. Marta Lis-Sochocka
- dr n. med. Katarzyna Skórzyńska-Dziduszko
- dr n. med. Michał Sagan
- dr n. społ Kamila Ćwik
- dr n. rol. Justyna Zuzańska
- Student - Karol Chromiak
- Studentka - Karolina Compała
- Studentka - Karolina Podgajna
- Interesariusz zewnętrzny dla kierunku lekarskiego - dr hab. n. med. Lech Panasiuk - Prezes Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Kolegium Lekarzy Rodzinnych w Polsce
- Interesariusz zewnętrzny dla kierunku lekarskiego - Anna Rutczyńska-Rumińska - Dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie.
Obsługa administracyjna zespołu: mgr Agnieszka Pytel
Posiedzenia rozpoczynają się we wskazanych terminach o godzinie 12.00
Rok |
2024 |
2025 |
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Miesiąc |
wrzesień |
październik |
listopad |
grudzień |
styczeń |
luty |
marzec |
kwiecień |
maj |
czerwiec |
Dzień |
17 |
15 |
19 |
17 |
21 |
18 |
18 |
15 |
20 |
17 |
- Zespół ds. rekrutacji, akredytacji i współpracy międzynarodowej
Przewodniczący:
dr hab. n. med. Jacek Baj, prof. ucz.
Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia:
dr n. med. Patrycja Chylińska-Wrzos
Członkowie:
- dr n. med. Kamil Janeczek, prof. ucz.
- dr hab. n. med. Marzena Laskowska, prof. ucz.
- dr hab. n. med. Agnieszka Magryś, prof. ucz.
- dr n. med. Agnieszka Markiewicz-Gospodarek
- dr n. med. Magdalena Skórzewska, prof. ucz.
- dr n. med. Agnieszka Stenzel-Bembenek, prof. ucz.
- mgr Wojciech Dzikowski
- Student - Dawid Staniak
- Interesariusz zewnętrzny - lek. Dawid Worku Kliniczny Oddział Endokrynologii, Diabetologii i Chorób Metabolicznych Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 4 w Lublinie
Obsługa administracyjna zespołu: mgr Milena Wałecka
Posiedzenia Zespołu rozpoczynają się we wskazanych terminach o godzinie 14.00
Rok |
2024 |
2025 |
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Miesiąc |
październik |
październik |
listopad |
grudzień |
styczeń |
luty |
marzec |
kwiecień |
maj |
czerwiec |
Dzień |
04 | 10 | 29 | 20 | 31 | 28 | 28 | 25 | 30 | 27 |
- Zespół ds. rozwoju i ewaluacji kadry dydaktycznej i studentów
Przewodnicząca:
prof. dr hab. n. med. Halina Lach
tel. :+48 81724 4535
Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia:
dr n. med. Patrycja Chylińska-Wrzos
Członkowie:
- prof. dr hab. n. med. Hanna Karakuła-Juchnowicz
- prof. dr hab. n. med. Beata Kasztelan-Szczerbińska
- prof. dr hab. n. med. Tomasz Kocki
- prof. dr hab. n. med. Alina Olender
- prof. dr hab. n. med. Monika Podhorecka
- prof. dr hab. n. med. Andrzej Semczuk
- prof. dr hab. n. med. Dariusz Szczepanek
- prof. dr hab. n. med. Bożena Targońska-Stępniak
- dr hab. n. med. Agnieszka Bojarska-Junak, prof. ucz.
- dr hab. n. med. Magdalena Chrościńska-Krawczyk, prof. ucz.
- dr hab. n. med. Marzena Furtak-Niczyporuk, prof. ucz.
- Student - Mateusz Trubalski
Obsługa administracyjna zespołu: dr n. rol. Magdalena Olcha
Posiedzenia rozpoczynają się we wskazanych terminach o godzinie 11.30
Rok |
2024 |
2025 |
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Miesiąc |
październik |
listopad |
grudzień |
styczeń |
luty |
marzec |
kwiecień |
maj |
czerwiec |
październik |
Dzień |
22 |
21 |
17 |
7 i 23 |
14 |
3 i 20 |
24 |
22 |
12 |
22 |
Obowiązki koordynatorów
Wykaz dokumentacji dydaktyki wymaganej w jednostce organizacyjnej
Wykaz wymaganej w jednostce organizacyjnej dokumentacji dydaktyki na kierunku lekarskim
1. Zaktualizowany sylabus – dla studentów, którzy uczęszczają na zajęcia w bieżącym roku akademickim (program polsko i anglojęzyczny).
2. Dokumentacja dotycząca poszczególnych grup zajęciowych:
- Podpisane przez studentów deklaracje (w załączniku) potwierdzające zapoznanie się z:
– regulaminem wewnętrznym jednostki,
– aktualnymi wymaganiami niezbędnymi do uzyskania zaliczenia przedmiotu,
– informacją o formie zaliczenia lub egzaminu oraz zakresie wymagań i zagadnieniami egzaminacyjnymi,
– regulaminem porządkowym sali/ przepisami BHP.
- Listy obecności studentów z poszczególnych form realizacji zajęć;
– ćwiczenia i seminaria – w wersji papierowej,
– wykłady – w wersji elektronicznej, pliki przechowywane w sekretariacie jednostki
- Dokumentacja studentów potwierdzająca uzyskanie efektów uczenia się (cząstkowych oraz końcowych) w zakresie:
– wiedzy (np. sprawdziany, testy, protokoły z odpowiedzi ustnych),
– umiejętności (np. arkusze obserwacji),
– kompetencji (np. arkusz przedłużonej obserwacji studenta),
zgodnie z informacją zawartą w sylabusie.
3. Informacja o terminach zaliczeń i egzaminów końcowych, zamieszczona również przez koordynatorów przedmiotów w systemie CREF w terminie przewidzianym w Regulaminie Studiów.
4. Informacja o godzinach konsultacji dla studentów, zamieszczona dodatkowo na stronie internetowej Uczelni.
Wytyczne przeprowadzania egzaminów i zaliczeń ustnych
Wytyczne przeprowadzania egzaminów i zaliczeń ustnych
na WL UMLUB
przygotowane na podstawie Regulaminu studiów
(załącznik do Uchwały Nr 370/2024 Senatu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie z dnia 24 kwietnia 2024 roku)
1. Zasady organizacji egzaminów ustnych i zaliczeń ustnych:
1.1. Egzamin ustny oraz zaliczenie ustne prowadzone są w obecności co najmniej dwóch nauczycieli akademickich, z których jeden pełni rolę obserwatora.
1.2. Egzaminy ustne odbywają się w ustalonych sesjach egzaminacyjnych wynikających z podziału roku akademickiego, za wyjątkiem:
1.2.1. ostatniego roku studiów kierunku lekarskiego polskojęzycznego, dla których egzaminy przeprowadzane są w terminach niezależnych od podziału roku akademickiego i przypadają po zakończeniu zajęć z danego przedmiotu,
1.2.2.egzaminów z przedmiotów klinicznych przeprowadzanych dla studentów IV, V i VI roku realizowanych w języku angielskim, dla których egzaminy mogą odbywać się również poza sesją egzaminacyjną w ramach danego semestru,
1.2.3. ustalenia innego terminu egzaminu na pisemny wniosek kierownika jednostki zatwierdzony przez Dziekana.
1.3. Ustne zaliczenia i zaliczenia z oceną mogą być prowadzone poza sesją egzaminacyjną.
1.4. Forma egzaminu/zaliczenia ustnego, w tym szczegółowe zasady oceniania, powinna być opisana w sylabusie przedmiotu.
1.5. Egzaminujący ma obowiązek sprawdzenia tożsamości studentów przystępujących do egzaminu/zaliczenia ustnego na podstawie dokumentu ze zdjęciem (np. legitymacja studencka) oraz w oparciu o listę studentów dopuszczonych do egzaminu/zaliczenia.
2. Przebieg egzaminu i kryteria oceny:
2.1. Każdy student przystępujący do egzaminu/zaliczenia ustnego losuje zestaw składający się z 3 pytań, ocenianych oddzielnie. Zestawy pytań muszą być:
2.1.1. zróżnicowane pod względem tematyki, obejmując szeroki zakres treści przewidzianych w sylabusie przedmiotu,
2.1.2. równoważne pod względem stopnia trudności, aby zapewnić sprawiedliwość oceny,
2.1.3. złożone z pytań o trzech poziomach trudności:
2.1.3.1. łatwe (podstawowe) – weryfikujące wiedzę faktograficzną,
2.1.3.2. średnio trudne – wymagające analizy i zastosowania wiedzy,
2.1.3.3. trudne (zaawansowane) – sprawdzające umiejętność syntezy oraz rozwiązywania problemów,
2.2. Egzaminujący powinien udzielić studentowi informacji o czasie na przygotowanie odpowiedzi na pytania (jeśli dotyczy).
2.3. Egzamin oraz zaliczenie ustne powinny być przeprowadzone w sposób umożliwiający swobodną wypowiedź studenta, bez presji i zakłóceń.
2.4. Ocena niedostateczna z jednego z pytań/zadań egzaminacyjnych skutkuje oceną niedostateczną z całego egzaminu/zaliczenia z oceną.
2.5. Przy pozytywnej ocenie za wszystkie pytania/zadania egzaminacyjne ocena z egzaminu/zaliczenia z oceną jest średnią arytmetyczną ocen z poszczególnych pytań/zadań.
2.6. Ocenę końcową należy sformułować na podstawie poprawności merytorycznej odpowiedzi, umiejętności wyrażania myśli oraz logiki i struktury wypowiedzi.
3. Zasady uczciwości i przeciwdziałanie nieprawidłowościom:
3.1. Egzaminujący powinien zapewnić warunki umożliwiające rzetelne przeprowadzenie egzaminu/zaliczenia ustnego.
3.2. W przypadku stwierdzenia nieuczciwego zachowania studenta (np. korzystanie z niedozwolonych materiałów/narzędzi/urządzeń określonych Regulaminem studiów Uniwersytetu Medycznego w Lublinie) egzaminujący ma prawo przerwać egzamin, co skutkuje uzyskaniem oceny niedostatecznej.
Wytyczne przeprowadzania egzaminów i zaliczeń ustnych na WL UMLUB
Nostryfikacja
NOSTRYFIKACJA DYPLOMU UKOŃCZENIA STUDIÓW ZA GRANICĄ
Postępowanie nostryfikacyjne odbywa się na podstawie:
- Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 28 września 2018 roku (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1881) w sprawie nostryfikacji dyplomów ukończenia studiów za granicą oraz potwierdzania ukończenia studiów na określonym poziomie.
- Zarządzenie Nr 124/2021 Rektora Uniwersytetu Medycznego W Lublinie
- Zarządzenie Nr 53/2024 Rektora Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Kandydat przed rozpoczęciem procesu nostryfikacji powinien zapoznać się z treścią powyższych dokumentów.
1. Wymagane dokumenty
Osoba ubiegająca się o nostryfikację dyplomu zobowiązana jest złożyć do Dziekana właściwego Wydziału, za pośrednictwem Dziekanatu następujące dokumenty:
1) wniosek o wszczęcie postępowania nostryfikacyjnego (Załącznik nr 1);
2) dyplom ukończenia studiów;
3) dokumenty umożliwiające ocenę przebiegu studiów, uzyskiwanych efektów uczenia się i czasu trwania studiów (sylabusy, suplement do dyplomu, wykaz przedmiotów i ocen, indeks lub inny dokument);
4) świadectwo, dyplom lub inny dokument, na podstawie którego osoba ubiegająca się o nostryfikację, została przyjęta na studia;
5) oświadczenie o miejscu i dacie urodzenia;
6) zaświadczenie lub informację Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o możliwości uznania w Polsce dyplomu ukończenia studiów, o którym mowa w pkt. 2, z zastrzeżeniem, że w przypadku nie złożenia tego dokumentu przez osobę ubiegającą się o nostryfikację dyplomu, Uniwersytet wystąpi do Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej (NAWA) o wydanie przedmiotowego zaświadczenia lub informacji.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 2), 3) i 4) mogą być złożone w postaci oryginałów bądź kopii poświadczonych przez notariusza, upoważnionego Dziekana lub innego upoważnionego pracownika właściwego Dziekanatu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
Po przeprowadzeniu oceny formalnej i przekazaniu wniosku Wydziałowej Komisji Nostryfikacyjnej, Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna może zażądać od osoby ubiegającej się o nostryfikację dyplomu przedłożenia tłumaczenia zwykłego na język polski dokumentów, o których mowa w pkt. 2), 3) i 4).
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna może zażądać od osoby ubiegającej się o nostryfikację dyplomu przedłożenia tłumaczenia na język polski dokumentów, o których mowa w pkt. 3) sporządzonego i poświadczonego przez tłumacza przysięgłego albo sporządzonego przez zagranicznego tłumacza i poświadczonego przez właściwego konsula Rzeczypospolitej Polskiej.
Osoba wyznaczona do kontaktu – mgr Marta Jakimiak,
+48 81 448 6309, marta.jakimiak@umlub.pl
Komplet dokumentów należy złożyć w Dziekanacie Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ul. Chodźki 19, w godzinach: 7.15 - 15.15.
I Termin składania dokumentów : 1 - 15 września.
II Termin składania dokumentów : 1 - 15 lutego
2. Jak przebiega postępowanie nostryfikacyjne
Dziekan przekazuje wniosek do Wydziałowej Komisji Nostryfikacyjnej, która dokonuje oceny merytorycznej wniosku. Rektor na wniosek Dziekana powołuje Wydziałową Komisję Nostryfikacyjną.
Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna dokonuje weryfikacji złożonych dokumentów.
W przypadku stwierdzenia różnic w programie studiów, efektach uczenia się lub czasie trwania studiów, Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna może podjąć decyzję w formie uchwały o konieczności złożenia przez kandydata określonych egzaminów lub odbycia praktyk zawodowych, wskazując warunki i terminy ich przeprowadzenia. W celu uzupełnienia różnic kandydat obowiązany jest zdać egzamin w formie testu lub w innej formie ustalonej przez Wydziałową Komisję Nostryfikacyjną.
Próg zdawalności egzaminu wynosi 60%.
Po zakończeniu postępowania nostryfikacyjnego Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna przedstawia Dziekanowi wynik postępowania z wnioskiem o wydanie zaświadczenia o uznaniu dyplomu albo o wydanie decyzji administracyjnej o odmowie uznania dyplomu.
Dziekan, działając z upoważnienia Rektora wydaje zaświadczenie o uznaniu dyplomu albo wydaje decyzję administracyjną o odmowie uznania dyplomu.
3. Opłaty
Opłata za przeprowadzenie postępowania wynosi 4.685 zł.
Kandydat wpłaca na konto Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w terminie wskazanym w wezwaniu do uiszczenia opłaty. Wezwanie do zapłaty przygotowuje pracownik Dziekanatu po wstępnej weryfikacji dokumentacji przez Wydziałową Komisję Nostryfikacyjną i przed ustaleniem różnic programowych.
Brak uiszczenia opłaty skutkuje pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.
Opłata nie podlega zwrotowi i jest niezależna od wyniku postępowania nostryfikacyjnego.
Rada Wydziału
Terminy Rady Wydziału:
- 24 marca 2025 r.
- 16 czerwca 2025 r.
Protokoły z Rad Wydziału wysyłane są na pocztę służbową nauczycieli akademickich Wydziału Lekarskiego.
Raport samooceny
O Studiach
Podstawowym celem realizowanym na Wydziale Lekarskim jest kształcenie studentów w zakresie medycyny.
Uniwersytet Medyczny w Lublinie prowadzi studia medyczne w języku polskim i angielskim.
Nauczanie odbywa się w ramach studiów stacjonarnych i niestacjonarnych. Cykl nauczania, którego zwieńczeniem jest uzyskanie tytułu lekarza, trwa sześć lat i zapewnia przygotowanie absolwentów do wykonywania samodzielnej pracy zawodowej oraz działalności naukowo-badawczej.
Program pierwszych trzech lat studiów obejmuje nauczanie z zakresu teoretycznych dyscyplin nauk medycznych.
W kolejnych latach prowadzone jest natomiast nauczanie podstawowych dyscyplin klinicznych.
Program kształcenia koncentruje się na nauczaniu podstaw teoretycznych medycyny oraz zasad praktyki medycznej,
w tym zasad komunikacji i współpracy z pacjentem oraz pracy w zespole.
Studiowanie na kierunku lekarskim pozwala na zdobywanie wiedzy, umiejętności praktycznych i kompetencji społecznych z zakresu:
- nauk morfologicznych,
- naukowych podstaw medycyny,
- nauk przedklinicznych,
- nauk behawioralnych i społecznych z elementami profesjonalizmu,
- przedmiotów klinicznych zabiegowych i niezabiegowych, które pozwalają na zapoznanie się z poszczególnymi specjalizacjami medycznymi,
- prawnych i organizacyjnych aspektów medycyny.
- Katedra i Zakład Epidemiologii i Metodologii Badań Klinicznych
- Katedra Edukacji Medycznej
- Katedra i Zakład Farmakologii Doświadczalnej i Klinicznej
- Katedra i Zakład Immunologii Klinicznej
- Katedra i Zakład Medycyny Nuklearnej
- Katedra i Zakład Zdrowia Publicznego
- Katedra i Zakład Mikrobiologii Lekarskiej
- Katedra i Zakład Patomorfologii Klinicznej
- Katedra Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- I Katedra i Klinika Chirurgii Ogólnej,Transplantacyjnej i Leczenia Żywieniowego
- Katedra i Klinika Chirurgii Klatki Piersiowej
- Katedra i Klinika Chirurgii i Traumatologii Dziecięcej
- Katedra i Klinika Pneumonologii, Onkologii i Alergologii
- Katedra i Klinika Endokrynologii, Diabetologii i Chorób Metabolicznych
- Katedra i Klinika Gastroenterologii i Hepatologii z Pracownią Endoskopową
- Klinika Kardiochirurgii
- Katedra i Klinika Nefrologii
- Katedra i Klinika Neurochirurgii i Neurochirurgii Dziecięcej
- Katedra i Klinika Neurologii
- Katedra Ortopedii Dziecięcej
- Katedra Traumatologii, Ortopedii i Rehabilitacji
- Katedra i Klinika Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej
- Katedra i Klinika Otolaryngologi Dziecięcej, Foniatrii i Audiologii
- Katedra Pediatrii
- II Katedra i Klinika Ginekologii
- III Katedra i Klinika Ginekologii
- Katedra i Klinika Położnictwa i Perinatologii
- Katedra Radiologii
- Katedra i Klinika Reumatologii i Układowych Chorób Tkanki Łącznej
- Katedra i Klinika Urologii i Onkologii Urologicznej
- Zakład Hematoonkologii Doświadczalnej
- Klinika Toksykologii
- Katedra Ortopedii
- Katedra Genetyki Medycznej
- II Klinika Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- II Katedra i Klinika Chirurgii Ogólnej, Gastroenterologicznej i Nowotworów Układu Pokarmowego
- Katedra i Klinika Chirurgii Naczyń i Angiologii
- Katedra i Klinika Chorób Wewnętrznych
- Katedra i Zakład Medycyny Rodzinnej
- Zakład Wirusologii z Pracownią Diagnostyki Wirusologicznej
- Katedra i Klinika Dermatologii, Wenerologii i Dermatologii Dziecięcej
- Katedra i Klinika Hematoonkologii i Transplantacji Szpiku
- Katedra Okulistyki
- Katedra Onkologii
- I Katedra i Klinika Ginekologii Onkologicznej i Ginekologii
- Katedra i Klinika Położnictwa i Patologii Ciąży
- Katedra Psychiatrii
- Katedra Chirurgii Plastycznej i Rekonstrukcyjnej
- Klinika Ginekologii Dziecięcej i Dziewczęcej
- Katedra i Klinika Chorób Zakaźnych
- Katedra i Klinika Okulistyki Ogólnej i Dziecięcej
- Katedra Traumatologii i Medycyny Ratunkowej
- Katedra Chirurgii Naczyń i Angiologii
- Katedra i Zakład Medycyny Sądowej
- Katedra Kardiologii i Kardiochirurgii
- Katedra Radiologii i Medycyny Nuklearnej
Dziekanat
Uczelnia
- Wybory na Kadencję 2024-2028
- O Uczelni
- Władze Uczelni
- Senat
- Rada Uczelni
- Statut, Strategia UM
- Historia
- Biogramy osób ważnych w historii Uczelni
- Doktoraty Honoris Causa
- Struktura organizacyjna
- Pracownicy
- Informacje
- Zamówienia Publiczne
- Rada ds. Kształcenia
- Praca w UM
- Szpitale Kliniczne
- Projekty - Fundusze Europejskie
- Projekty finansowane ze źródeł zewnętrznych
- Projekty ze środków budżetu Państwa
- Program Erasmus +
- Organizacja Zakładowa NSZZ „Solidarność”
- NSZZ Pracowników
- Stowarzyszenia i organizacje
- Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
- Materiały do pobrania
- Mapa lokalizacji
- Spacer Wirtualny
- Media o nas
- Pracownicze Plany Kapitałowe
- Kontakt
- POMOCwKRYZYSIE
- Akademicka Pomoc Psychologiczna i Edukacyjna - APPiE
- Deklaracja dostępności
- DZIEŃ DOBRY! - przewodnik dla pracownika
Kalendarz
Luty 2025
Pon | Wto | Śro | Czw | Pią | Sob | Nie |
01 | 02 | |||||
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |