
Struktura organizacyjna
Dział Spraw Socjalnych Studentów

- Ulica
- ul. Chodźki 11 (DS Nr 1)
- Miejscowość
- Lublin
- Kod pocztowy
- 20-093
- Telefon
- +48 81448 5060
+48 81448 5061
+48 81448 5063
Kierownik
- Imię i nazwisko
- mgr Elżbieta Gromadzka
- Stanowisko
- Kierownik Działu
- elzbieta.gromadzka@umlub.pl
- Nr pokoju
- 13
Druki do pobrania – wersja I
Druki dla Studentów i Doktorantów na rok akademicki 2023/2024
- Załącznik nr 1 – Wniosek o przyznanie świadczeń
- Załącznik nr 3 – Zgłoszenie uzupełniające (konto)
- Załącznik nr 4 – Wniosek o ponowne przeliczenie dochodu
- Załącznik nr 5 – Wniosek uzupełniający do stypendium socjalnego w zwiększonej wysokości
- Załącznik nr 5A – Oświadczenie o wykwaterowaniu ze stancji oraz z DS innej uczelni
- Załącznik nr 5B - Oświadczenie o zamieszkaniu (stancja)
- Załącznik nr 6 – Wniosek o przyznanie stypendium rektora dla studentów
- Wykaz osiągnięć naukowych
- Wykaz osiągnięć sportowych lub artystycznych
- Załącznik nr 6A – Wniosek o przyznanie stypendium rektora dla doktorantów
- Załącznik nr 6B – Wniosek o stypendium rektora dla studentów przyjętych na I rok studiów w roku złożenia egzaminu maturalnego
- Załącznik nr 7 – Wniosek o przyznanie zapomogi
- Załącznik nr 8 – Oświadczenie
- Załącznik nr 9 – Wniosek o przyznanie stypendium na semestr letni w oparciu o dokumenty złożone w semestrze zimowym w roku akademickim 2023/2024
- Załącznik nr 10 – Oświadczenie o dochodzie niepodlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym
- Załącznik nr 11 – Kryteria oceny osiągnięć uprawniających do przyznania stypendium rektora dla studentów
- Załącznik nr 11A – Kryteria oceny osiągnięć uprawniających do przyznania stypendium rektora dla doktorantów
- Załącznik nr 13 – Odwołanie do Odwoławczej Komisji Stypendialnej
- Załącznik nr 14 – Sposób dokumentowania i zasady ustalania dochodu rodziny studenta / doktoranta
- Załącznik nr 15 – Zasady przyznawania miejsc oraz kwaterowania w Domach Studenckich Uniwersytetu
- Załącznik nr 15A – Wniosek o przyznanie miejsca w Domu Studenta
- Załącznik nr 15B – Dane teleadresowe Domów Studenta
- Załącznik nr 15C – Podanie o miejsce w domu studenta w trakcie roku akademickiego
- Załącznik nr 15D – Podanie o zamianę miejsca w trakcie roku akademickiego
- Załącznik nr 15E – Rezygnacja z przyznanego miejsca w domu studenta w trakcie roku akademickiego
- Załącznik nr 15F – Wniosek o zwrot nadpłaty
Druki dla Pracowników na rok akademicki 2023/2024
- Załącznik nr 2 – Informacja z Biura Rekrutacji o studentach przyjętych na I rok studiów spełniających kryteria do przyznania stypendium rektora
- Załącznik nr 12 – Informacja o liczbie studentów/doktorantów na poszczególnych kierunkach i latach studiów
Druki dla Studentów i Doktorantów na rok akademicki 2022/2023
- Załącznik nr 4 – Wniosek o ponowne przeliczenie dochodu
- Załącznik nr 7 – Wniosek o przyznanie zapomogi
- Załącznik nr 8 – Oświadczenie
Uczelnia
Kalendarz
Marzec 2025
Pon | Wto | Śro | Czw | Pią | Sob | Nie |
01 | 02 | |||||
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |