
Struktura organizacyjna
Dziekanat Wydziału Farmaceutycznego

- Ulica
- ul. Chodźki 1 (Collegium Universum)
- Miejscowość
- Lublin
- Kod pocztowy
- 20-093
- dziekanat.farmacja@umlub.pl
- Imię i nazwisko
- dr n. farm. Adam Majewski
- Stanowisko
- Kierownik Dziekanatu
- adam.majewski@umlub.pl
- Telefon
- +48 81448 7002
- Nr pokoju
- 22
Informacje ogólne
Godziny przyjęć interesantów
godziny dyżurów Dziekana i Prodziekanów: | |
---|---|
prof. dr hab. Grażyna Biała – Dziekan Wydziału |
Czwartek 9:00 - 10:00 |
prof. dr hab. Anna Malm – Prodziekan Wydziału | Poniedziałek 14:00 - 15:00 |
prof. dr hab. Agata Paneth – Prodziekan Wydziału |
Środa 13:00 - 14:00 |
dr hab. Agnieszka Ludwiczuk profesor uczelni– Prodziekan Wydziału | Wtorek 10:00 - 11:00 |
Godziny pracy
Dziekanat Wydziału Farmaceutycznego przyjmuje interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 7:15 - 15:15.
Sprawy studenckie: | |
---|---|
Poniedziałek: | 10:00 – 15:00 |
Wtorek: | 8:00 – 13:00 |
Środa: | 10:00 – 16:00 |
Czwartek: | 8:00 – 13:00 |
Piątek: |
nieczynne |
Zakres obowiązków poszczególnych pracowników Dziekanatu
Sekretariat | mgr Katarzyna Słowik tel.: +48 81 448 7000 e-mail: dziekanat.farmacja@umlub.pl pok. 029 |
|
Studia jednolite magisterskie | Farmacja I rok, II rok |
mgr Magdalena Białek pok. 020 |
Farmacja III rok, IV rok, praktyki | mgr Karolina Staniak tel.: +48 81 448 7006 e-mail: karolinastaniak@umlub.pl pok. 020 |
|
Farmacja V rok, staż | mgr Dominika Mąkosa tel.: +48 81 448 7005 e-mail: dominika.makosa@umlub.pl pok. 020 |
|
Analityka Medyczna | mgr Ronald Grzegorczyk tel.: +48 81 448 7004 e-mail: dziekanat.analityka@umlub.pl pok. 020 |
|
Studia I˚ oraz II˚ | Kosmetologia | mgr Marek Seroczyński tel.: +48 81 448 7006 e-mail: marek.seroczynski@umlub.pl pok. 020 |
Podróże służbowe Zaświadczenia do ZUS |
mgr Aleksandra Jabłońska tel.: +48 81 448 7009 e-mail: aleksandrajablonska1@umlub.pl pok. 021a |
|
Sprawy osobowe - konkursy, awanse |
tel.: +48 81 448 7003 e-mail: katarzynatarkowska@umlub.pl pok. 021 |
|
Ewaluacja programów studiów | mgr Violeta Miłosz tel.: +48 81 448 7003 e-mail: violeta.milosz@umlub.pl pok. 021 |
Zgodnie z Zarządzeniem Rektora Nr 103/2014 oraz Zarządzaniem Rektora Nr 104/2014 skargi i wnioski, o których mowa w w/w Zarządzeniach, można składać w Sekretariacie Dziekanatu WF (pok. 29) od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-14:00.
Jakość kształcenia
Awanse naukowe
Procedura awansu na asystenta, adiunkta i profesora uczelni dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
Wzory dokumentów, niezbędnych do rozpoczęcia procedury awansu na poszczególne stanowiska:
Asystent, Adiunkt, Profesor Uczelni, Profesor w grupie badawczo-dydaktycznej;
Asystent, Adiunkt, Profesor Uczelni, Profesor w grupie dydaktycznej;
Karta ewaluacji okresowej w obszarze naukowym;
Karta ewaluacji okresowej w obszarze dydaktycznym;
Ocena przełożnonego;
Wykaz dokumentów potrzebnych do złożenia wniosku o awans w grupie pracowników dydaktycznych oraz badawczo-dydaktycznych;
Formularz do wnioskowania o utworzenie nowego stanowiska do realizacji zadań badawczych;
Komplet dokumentów można złożyć w Dziekanacie Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (Collegium Universum, ul. Chodźki 1) codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:15 – 15:15.
Osoba wyznaczona do kontaktu – mgr Katarzyna Tarkowska
Tel: 81 448 70 03
e-mail: katarzynatarkowska@umlub.pl
Wykaz koordynatorów kierunków na Wydziale Farmaceutycznym
Farmacja – dr hab. Agnieszka Ludwiczuk
Analityka Medyczna – prof. dr hab. Anna Malm
Kosmetologia – dr hab. Dorota Kowalczuk
Wykaz koordynatorów kształcenia praktycznego
Farmacja – dr Sylwia Wośko
Analityka Medyczna – dr Beata Wojtysiak-Duma
Kosmetologia – dr Ewelina Firlej
Wydziałowy Zespół ds. programów studiów
dr hab. Beata Polak - przewodnicząca
prof. dr hab Grażyna Biała - wiceprzewodnicząca
dr Aleksandra Józefczyk, prof. UM - sekretarz
prof. dr hab. Anna Gumieniczek - Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia
prof. dr hab. Krzysztof Jóźwiak
dr Beata Wojtysiak-Duma, prof. UM
dr Małgorzata Kozyra, prof. UM
stud. Robert Kostecki
stud. Gabriela Wojciechowska
stud. Ewelina Orzeł
stud. Zuzanna Sidor
mgr farm. Łukasz Dziwulski - interesariusz zewnętrzny
dr Sebastian Wójtowicz - interesariusz zewnętrzny
Beata Szafranek - interesariusz zewnętrzny
Powyższy skład zespołu będzie obowiązywał od 1 października 2022 r.
Terminy spotkań:
18.10.2022 r.
15.11.2022 r.
20.12.2022 r.
17.01.2023 r.
21.02.2023 r.
21.03.2023 r.
18.04.2023 r.
16.05.2023 r.
20.06.2023 r.
Wydziałowy Zespół ds. metod oceny, ewaluacji realizacji programów studiów
dr hab. Agnieszka Ludwiczuk, profesor UM - przewodnicząca
dr hab. Joanna Listos, profesor UM - wiceprzewodnicząca
dr Ewelina Firlej - sekretarz
prof. dr hab. Anna Gumieniczek – Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia
dr Małgorzata Tatarczak-Michalewska
dr Dariusz Duma, profesor UM
dr Anna Biernasiuk, profesor UM
dr Maria Zuń, profesor UM
stud. Magda Kuć
stud. Magdalena Petkowicz
stud. Sara Kosina
mgr Małgorzata Sławińska – Gargol – interesariusz zewnętrzny
mgr Janusz Kozłowski – interesariusz zewnętrzny
Powyższy skład zespołu będzie obowiązywał od 1 października 2022 r.
Terminu spotkań:
18.10.2022 r.
22.11.2022 r.
13.12.2022 r.
24.01.2023 r.
21.02.2023 r.
21.03.2023 r.
18.04.2023 r.
16.05.2023 r.
13.06.2023 r.
Wydziałowy Zespół ds. rozwoju i ewaluacji kadry dydaktycznej i studentów
prof. dr hab. Agata Paneth - przewodnicząca
prof. dr hab. Grażyna Biała - wiceprzewodnicząca
dr hab. Marta Kruk-Słomka - sekretarz
prof. dr hab. Anna Gumieniczek – Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia
prof. dr hab. Ireneusz Sowa
dr hab. Łukasz Popiołek
dr Rafał Pietraś
stud. Angelika Rębisz
stud. Patrycja Pałczyńska
stud. Karolina Wielgus
Powyższy skład zespołu będzie obowiązywał od 1 października 2022 r.
Terminy spotkań:
4.10.2022 r.
8.11.2022 r.
6.12.2022 r.
3.01.2023 r.
7.02.2023 r.
7.03.2023 r.
4.04.2023 r.
9.05.2023 r.
6.06.2023 r.
5.09.2023 r.
Wydziałowy Zespół ds. rekrutacji, akredytacji i współpracy międzynarodowej
prof. dr hab. Grażyna Biała - przewodnicząca
prof. dr hab. Monika Wujec - wiceprzewodnicząca
dr Agnieszka Grzegorczyk - sekretarz
prof. dr hab. Anna Gumieniczek – Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia
prof. dr hab. Jolanta Kotlińska
dr hab. Ewa Kędzierska, profesor UM
stud. Dominika Buś
stud. Bartosz Twarowski
stud. Paulina Rzepa
dr hab. Tomasz Baj, profesor UM - interesariusz zewnętrzny
Powyższy skład zespołu będzie obowiązywał od 1 października 2022 r.
Terminy spotkań:
14.10.2022 r.
2.12.2022 r.
3.02.2023 r.
3.03.2023 r.
15.04.2023 r.
3.06.2023 r.
Wykaz opiekunów poszczególnych lat i kierunków studiów
Farmacja:
I rok - dr hab Anna Hawrył
II rok - dr hab. Łukasz Popiołek
III rok - prof. dr hab. Anna Gumieniczek
IV rok - dr hab. Ewa Kędzierska
V rok - dr Maria Zuń
Analityka Medyczna:
I rok - dr hab. Monika Pitucha
II rok - dr Leszek Borkowski
III rok - dr Beata Wojtysiak-Duma
IV rok - dr hab. Beata Jakubowska-Solarska
V rok - dr hab. Helena Donica prof. UM
Kosmetologia I stopnia:
I rok - mgr Anna Sokołowska
II rok - lek. med. Anita Wdowiak-Filip
III rok - dr hab. Katarzyna Szewczyk
Kosmetologia II stopnia:
I rok - dr hab. Dorota Kowalczuk
II rok - dr Małgorzata Kozyra
Kalendarium Wydziałowe
Terminy posiedzeń Rad Wydziału (godz. 10:00):
30.03.2023 r.
29.06.2023 r.
Terminy posiedzeń Dziekańskiego Okna ze Studentami
Farmacja oraz Kosmetologia : trzeci czwartek miesiąca
Analityka medyczna : trzeci piątek miesiąca
Wykaz koordynatorów przedmiotów
Regulacje wewnętrzne
- Tabele metod weryfikacji i form realizacji
- Zakres obowiązków koordynatorów i opiekunów
Zakres obowiązków i kompetencji Koordynatora kierunku studiów
Zakres obowiązków i kompetencji Koordynatora opiekuna roku
Zakres obowiązków i kompetencji Koordynatora kształcenia praktycznego
Zakres obowiązków i kompetencji Koordynatora przedmiotu/modułu
Zakres obowiązków Opiekuna praktyk
Zakres obowiązków i kompetencji wydziałowego Koordynatora progrmau ERASMUS +
Zakres zadań Wydziałowego Zespołu ds. Metdo oceny, Ewaluacji Realizacji Programow studiów
Zakres zadań Wydziałowego Zespołu ds. Rozwoju i Ewaluacji Kadry Dydaktycznej i Studentów
Zakres zadań Wydziałowego Zespołu ds. Programów studiów
Zakres zadań Wydziałowego Zespołu ds. Rekrutacji, Adredytacji i Współpracy Międzynarodowej
- Wykaz koordynatorów i opiekunów
- Informacje dotyczące ewaluacji nauczycieli akademickich oraz pracowników badawczo-technicznych
Informacje dotyczące zagrożenia epidemiologicznego Koronawirusem
Aktualne informacje dotyczące znajdują się na stronie:
http://www.umlub.pl/studenci-i-doktoranci/koronawirus-sars-cov-2/
Akty prawne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Zarządzenie Rektora w sprawie sposobu prowadzenia kształcenia w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie
Teleporada medyczna dla studentów w czasie pandemii COVID-19
Procedury postępowania w przypadku informacji o zakażeniu lub podejrzeniu zakażenia
https://www.umlub.pl/studenci-i-doktoranci/koronawirus-sars-cov-2/schemat-postepowania/
Link do strony rządowej:
www.gov.pl/koronawirus
Linki do materiałów zamieszczanych w mediach społecznościowych:
YouTube
Plakaty informacyjne (do pobrania)
- mgr Magdalena Białek - Referent
- mgr Ronald Grzegorczyk - Specjalista
- mgr Emilia Kurowska - Specjalista
- dr n. farm. Adam Majewski - Kierownik Dziekanatu
- mgr Dominika Mąkosa - Samodzielny specjalista
- mgr Violeta Miłosz - Młodszy specjalista
- mgr Marek Seroczyński - Samodzielny specjalista
- mgr Katarzyna Słowik - Młodszy specjalista
- mgr Karolina Staniak - Referent
- mgr Katarzyna Tarkowska - Młodszy specjalista
Informacje podstawowe
- Wykaz opiekunów poszczególnych lat i kierunków studiów
- Farmacja:
- I rok - dr hab Anna Hawrył
- II rok - dr hab. Łukasz Popiołek
- III rok - prof. dr hab. Anna Gumieniczek
- IV rok - dr hab. Ewa Kędzierska
- V rok - dr Maria Zuń
- Analityka Medyczna:
- I rok - dr hab. Monika Pitucha
- II rok - dr Leszek Borkowski
- III rok - dr Beata Wojtysiak-Duma
- IV rok - dr hab. Beata Jakubowska-Solarska
- V rok - dr hab. Helena Donica prof. UM
- Kosmetologia I stopnia:
- I rok - mgr Anna Sokołowska
- II rok - dr Ewelina Firlej
- III rok - dr hab. Katarzyna Szewczyk
- Kosmetologia II stopnia:
- I rok - dr hab. Dorota Kowalczuk
- II rok - dr Małgorzata Kozyra
- Farmacja:
- Wykaz budynków Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
- Zgłaszanie problemów z Portalem Studenta i Pocztą E-mail dla Studentów
- Wszelkie problemy z Portalem Studenta i Pocztą E-mail dla Studentów można zgłaszać za pośrednictwem adresu: pomocportalstudenta@umlub.pl
- Zgłaszanie problemów z dostępem do platform Moodle i MS Teams
- Moodle - zdalne.farm@umlub.pl
- MS Teams (Microsoft Office 365) - 365@umlub.pl
- Informacje dla studentów niepełnosprawnych
Wzory podań, oświadczeń i wniosków
- Wzory podań
- Wzór podania o udzielenie urlopu dziekańskiego.
- Wzór podania o wydanie duplikatu legitymacji (do podania nalezy dołączyć potwierdzenie wpłaty na kwotę 33 zł na indywidualny rachunek bankowy studetna)
- Wzór podania o warunkowy wpis na kolejny semestr studiów.
- Wzór podania o powtarzanie przedmiotu.
- Wzór podania o powtarzanie semestru/roku.
- Wzór podania o wznowienie studiów.
- Wzór podania o przeprowadzenie egzaminu komisyjnego z przedmiotu.
- Wzór podania o skreślenie z listy studentów.
- Wzór podania o przedłużenie terminu wniesienia opłaty za kształcenie na studiach niestacjonarnych/rozłożenie na raty/zwolnienie z opłaty.
- Wzór podania o przywrócenie terminu egzaminu
- Oświadczenie o zmianie danych osobowych
- Oświadczenie o powrocie z urlopu dziekańskiego
- Wzór podania o Indywidualną Organizację Studiów
- Wzór harmonogramu Inywidualnej Organizacji Studiów
- Wzór oświadczenia składanego wraz z wnioskiem o Stypendium z Własnego Funduszu Stypendialnego
Harmonogramy zajęć dla studentów I roku w semestrze zimowym 2022/2023
Liczba wolnych miejsc w ramach limitu przyjęć
Zgodnie z Zarządzeniem Nr 99/2022 Rektora Uniwersytetu Medycznego w Lublinie z dnia 3 czerwca 2022 roku informujemy, iż na poszczególnych latach studiów ustalono następujące liczby wolnych miejsc w ramach limitów przyjęć:
Farmacja:
II rok - 27 miejsc
III rok - 29 miejsca
Analityka Medyczna:
II rok - 15 miejsc
III rok - 6 miejsc
Kosmetologia I stopnia:
II rok - 4 miejsc
Kosmetologia II stopnia:
I rok (I semestr) - 11 miejsc
Bezpłatne szkolenia certyfikowane oraz warsztaty komunikacyjne dla studentów kierunku Farmacja
Szanowni Państwo
W związku z realizacją projektu "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Medycznego w Lublinie - II edycja" zapraszamy studentów kierunku Farmacja UM w Lublinie do udziału w bezpłatnych certyfikowanych szkoleniach oraz warsztatach komunikacyjnych.
Grupa docelowa
Do projektu zapraszamy studentów/ki czterech ostatnich semestrów studiów kierunków: Farmacja (jednolite magisterskie), w czterech kolejnych latach akademickich (2019/2020, 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023).
Warunkiem uczestnictwa w Projekcie jest:
- przynależność do opisanej wyżej grupy docelowej,
- złożenie kompletu poprawnie wypełnionych dokumentów wymaganych na etapie rekrutacji:
- pozytywna ocena Komisji Rekrutacyjnej,
- podpisanie deklaracji uczestnictwa w projekcie i umowy uczestnictwa oraz akceptacja regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie.
W przypadku większej liczby osób, niż przewidziana dla danej edycji, Komisja rekrutacyjna dokona kwalifikacji uczestników według średniej ocen z poprzedniego roku akademickiego.
Rodzaje wsparcia:
- Szkolenia certyfikowane - 105 h, liczba miejsc - 30 na I edycję projektu (rok akademicki 2019/2020), przy czym udział w szkoleniach certyfikowanych wyklucza udział w warsztatach komunikacyjnych
- Farmacja kliniczna i rola farmaceutów - wykłady i seminaria 80 h,
- Monitorowanie badań klinicznych - część podstawowa i zaawansowana - 10 h,
- Dobra praktyka kliniczna - 5 h,
- Rejestracja produktów leczniczych - 10 h.
- Warsztaty z komunikacji interpersonalnej w opiece farmaceutycznej -3h, liczba miejsc - 20 uczestników na I edycję projektu (rok akademicki 2019/2020), przy czym udział w warsztatach komunikacyjnych wyklucza udział w szkoleniach certyfikowanych.
Studenci/tki - uczestnicy projektu biorą udział w całym wsparciu, przewidzianym dla ich kierunku.
Rekrutacja została podzielona na cztery edycje. Aktualnie prowadzimy nabórna I edycję projektu (rok akademicki 2019/2020).
Więcej informacji oraz wzory dokumentów są dostępne na stronie internetowej projektu:
http://umlub.pl/uczelnia/fundusze-europejskie/projekty-realizowane-w-uniwersytecie-medycznym-w-lublinie/zintegrowany-program-rozwoju-uniwersytetu-medycznego-ii-edycja/
Dokumenty rekrutacyjne (formularz zgłoszeniowy oraz oświadczenie uczestnika projektu) proszę składać w Rektoracie UM, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin.
Zgłoszenia na szkolenia certyfikowane będą przyjmowane w pokoju 235 II piętro, kontakt Wioletta Lipka tel. (81) 448 52 97, natomiast zgłoszenia na warsztaty komunikacyjne w pokoju nr 13 parter, kontakt Karolina Cisek tel. (81) 448 50 75.
Bezpłatne szkolenia certyfikowane dla studentów kierunku Kosmetologia
Szanowni Państwo
W związku z realizacją projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Medycznego w Lublinie - II edycja” zapraszamy studentów kierunku Kosmetologia UM w Lublinie do udziału w bezpłatnych szkoleniach certyfikowanych.
Grupa docelowa
Do projektu zapraszamy studentów/ki czterech ostatnich semestrów studiów kierunków: Kosmetologia (I i II stopnia), w czterech kolejnych latach akademickich (2019/2020, 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023).
Warunkiem uczestnictwa w Projekcie jest:
- przynależność do opisanej wyżej grupy docelowej,
- złożenie kompletu poprawnie wypełnionych dokumentów wymaganych na etapie rekrutacji:
- pozytywna ocena Komisji Rekrutacyjnej,
- podpisanie deklaracji uczestnictwa w projekcie i umowy uczestnictwa oraz akceptacja regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie.
W przypadku większej liczby osób, niż przewidziana dla danej edycji, Komisja rekrutacyjna dokona kwalifikacji uczestników według średniej ocen z poprzedniego roku akademickiego.
Rodzaje wsparcia:
- Szkolenia certyfikowane – 52 h, liczba miejsc – 5 na jedną edycję projektu (rok akademicki 2019/2020):
- Opieka kosmetologa nad pacjentem onkologicznym, żywienie kosmetyczne – wykłady i seminaria 52 h,
- Szkolenie wyjazdowe w przedsiębiorstwie z branży kosmetycznej – 2 dni.
Studenci/tki – uczestnicy projektu biorą udział w całym wsparciu, przewidzianym dla ich kierunku.
Rekrutacja została podzielona na cztery edycje. Aktualnie prowadzimy nabór na I edycję projektu (rok akademicki 2019/2020)
Więcej informacji oraz wzory dokumentów są dostępne na stronie internetowej projektu:
Dokumenty rekrutacyjne (formularz zgłoszeniowy oraz oświadczenie uczestnika projektu) proszę składać w Rektoracie UM, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin.
Zgłoszenia na szkolenia certyfikowane będą przyjmowane w pokoju 235 II piętro, kontakt Wioletta Lipka tel. (81) 448 52 97.
Przedłużenie terminu ważności legitymacji
Legitymacje do przedłużenia prosimy składać do starostów lat.
Starostowie przekazują legitymacja do Dziekanatu:
- Analityka Medyczna i Kosmetologia do godziny 9.00 w dniu 21.03.2023 r.
- Farmacja do godziny 9.00 w dniu 22.03.2023 r.
O możliwości odbioru legitymacji powinformujemy starostów.
Regulaminy, Zarządzenia, Uchwały
- Uchwały, Regulaminy, Zarządzenia
- Regulamin studiów 2022/2023
- Podział roku akademickiego 2022/2023
- Przeniesienie z innej uczelni medycznej
- Zarządzenie Rektora nr 59/2022 z dnia 14 kwietnia 2022 w sprawie zasad wymiany studentów studiów stacjonarnych w ramach Programu Mobilności Studentów Uczelni Medycznych MOSTUM realizowanego w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie
Ubezpieczenie zdrowotne studentów
Praktyki i staż
- Praktyki wakacjne - Farmacja
- Regulamin praktyk i programy praktyk
-
Pobierz druk dokumentu
-
- Regulamin praktyk i programy praktyk
- Praktyki wakacyjne - Analityka Medyczna
- Informacje dotyczące praktyk
- Regulamin praktyk
- Program praktyk
- Ankieta oceny praktyk
- Kryteria doboru i oceny podmiotu przyjmującego na praktyki
-
Lista medycznych laboratoriów diagnostycznych spełniających wymagania stawiane podmiotom przyjmującym na praktykę zawodową
- Praktyki śródroczne - Kosmetologia
- Regulamin praktyk
- Potwierdzenie zgodności warunków realizacji praktyk śródrocznych w gabinecie kosmetologicznym/laboratorium z programem praktyk na kierunku Kosmetologia
- Program praktyk I rok I stopnia
- Dzienniczek praktyk I rok I stopnia
- Program praktyk II rok I stopnia
- Dzienniczek praktyk II rok I stopnia
- Program praktyk na studiach II stopnia
- Dzienniczek praktyk I rok II stopnia
Pobierz druk dokumentu (gabinet)
Pobierz druk dokumentu (laboratorium)
- Dzienniczek praktyk II rok II stopnia
Pobierz druk dokumentu (gabinet)
Pobierz druk dokumentu (laboratorium)
- Informacje dotyczące 6-miesięcznej praktyki zawodowej
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 kwietnia 2022 roku w sprawie praktyki zawodowej w aptece
- Komunikat Ministerstwa Zdrowia dotyczący realizacji 6-miesięcznego stażu w aptece
- Wykaz aptek stażowych
- Regulamin 6-miesięcznych praktyk zawodowych w aptece na kierunku farmacja
Praca dyplomowa
- Informacje dotyczące pracy dyplomowej
- Procedura dyplomowania Farmacja, Analityka Medyczna, Kosmetologia
- Strona tytułowa pracy dyplomowej
- Zarządzenie nr 46/2019 dotyczące regulaminu antyplagiatowego
- Załącznik – regulamin antyplagiatowy
- Oświadczenie o samodzielnym wykonaniu pracy – załącznik nr 1
- Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych przez system antyplagiatowy – załącznik nr 2
- Wzór podania o wyrażenie zgody na pisanie pracy dyplomowej w języku angielskim
- Zarządzenie nr 10/2018 dotyczące przyznawania i rozliczania środków finansowych na doświadczalne prace dyplomowe
- Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 10/2018 (uaktualniony)
- Załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 10/2018
- Lista pytań na egzamin dyplomowy kierunek Farmacja
- Lista pytań na egzamin dyplomowy kierunek Analityka Medyczna
- Lista pytań na egzamin dyplomowy kierunek Kosmetologia studia I stopnia
- Lista pytań na egzamin dyplomowy kierunek Kosmetologia studia II stopnia
- Druk recenzji pracy dyplomowej
- Zasady naboru na prace dyplomowe realizowane w roku akademickim 2022/2023
- Procedura naboru na prace dyplomowe
- Podział miejsc na prace dyplomowe
EUROSTUDENT – opowiedz nam, co u Ciebie
Bierzemy udział w największym europejskim przedsięwzięciu badawczym dotyczącym życia studentów w formie ankiety internetowej – EUROSTUDENT. Jest to cykliczny projekt, który pozwala na uchwycenie trendów przydatnych w kształtowaniu polityki publicznej.
Dołącz już dziś!
Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie wszystkich uczestników studiów: I stopnia, II stopnia, jednolitych magisterskich oraz podyplomowych. Zapraszamy studiujących stacjonarnie, niestacjonarnie oraz tych, którzy studiują na odległość.
Ankieta zajmie ok. 20 minut, dostępna jest do końca czerwca. Zalecamy wypełnianie na większym ekranie niż smartfon.
Zapewniamy, że Twój głos będzie miał ogromne znaczenie dla rzetelności wyników i reprezentatywności badania, a tym samym dla porównywalności wyników Polski na tle innych krajów europejskich.
Podziel się swoją historią i doświadczeniami.
Dziękujemy za poświęcony czas.
Zespół badawczy EUROSTUDENT.
Dziekańskie okienko ze studentami
Dziekańskie Okienko ze Studentami, to cykl spotkań online władz Wydziału ze studentami. Jest to okazja do zgłaszania problemów, uwag i sugestii oraz rozmowy na tematy związane ze studiami.
DOzS dla studentów kierunku Farmacja i Kosmetologia - każdy ostatni czwartek miesiąca godz. 18.00
DOzS dla studentów kierunku Analityka Medyczna - każdy ostatni piątek miesiąca godz. 14.00
Dane logowania będą wysyłane przed każdym spotkaniem.
Nostryfikacja dyplomu ukończenia studiów za granicą
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 28 września 2018 roku (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1881) w sprawie nostryfikacji dyplomów ukończenia studiów za granicą oraz potwierdzania ukończenia studiów na określonym poziomie.
Procedura Nostryfikowania Dyplomu w oparciu o
Zarządzenie Nr 124/2021 Rektora Uniwersytetu Medycznego W Lublinie
Zarzadzanie Nr 24/2020 Rektora Uniwersytetu Medycznego W Lublinie
Kandydat przed rozpoczęciem procesu Nostryfikacji powinien zapoznać się z treścią powyższych dokumentów
Osoba ubiegająca się o nostryfikację dyplomu zobowiązana jest złożyć do Dziekana właściwego Wydziału, za pośrednictwem Dziekanatu następujące dokumenty:
- wniosek o wszczęcie postępowania nostryfikacyjnego (Załącznik nr 1);
- dyplom ukończenia studiów;
- dokumenty umożliwiające ocenę przebiegu studiów, uzyskiwanych efektów uczenia się i czasu trwania studiów;
- Dokumenty umożliwiające ocenę uzyskiwanych efektów uczenia się to Sylabusy lub inny dokument informujący o: formie realizowanych zajęć , liczbie godzin kontaktowych, celach kształcenia, treści zajęć, efektach uczenia się, oraz metody weryfikacji efektów.
- Wykazanie informacji z Sylabusa dotyczy następujących przedmiotów: chemia leków, synteza i technologia środków leczniczych, biotechnologia farmaceutyczna, technologia postaci leku, farmakognozja, biofarmacja, farmakokinetyka, farmakologia i farmakodynamika, toksykologia, bromatologia, farmacja praktyczna, opieka farmaceutyczna.
- świadectwo, dyplom lub inny dokument, na podstawie którego osoba ubiegająca się o nostryfikację, została przyjęta na studia;
- oświadczenie o miejscu i dacie urodzenia;
- zaświadczenie o tym, że uczelnia, która wydała dyplom była w dniu wydania dyplomu akredytowaną uczelnią w rozumieniu prawa wewnętrznego państwa, w którego systemie szkolnictwa wyższego działa;
- tłumaczenia na język polski dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3 i 4.
Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 3 i 4 muszą być złożone w postaci oryginałów oraz kopii poświadczonych przez notariusza. Sylabusy nie muszą być poświadczone notarialnie.
I Termin składania dokumentów : 1 - 15 września.
II Termin składania dokumentów : 1 - 15 luty.
Komplet dokumentów należy złożyć w Dziekanacie Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (Collegium Universum, ul. W. Chodźki 1), w godzinach: 7.15 - 15.15.
Istnieje możliwość wysłania kompletu dokumentów pocztą na adres:
Dziekanat Wydziału Farmaceutycznego
Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Collegium Universum
ul. W. Chodźki 1
20-093 Lublin
Osoba wyznaczona do kontaktu – mgr Violeta Miłosz,
+48 81 448 7003, violetamilosz@umlub.pl
Dziekan przekazuje wniosek do Wydziałowej Komisji Nostryfikacyjnej, która dokonuje oceny merytorycznej wniosku. Rektor na wniosek Dziekana powołuje Wydziałową Komisję Nostryfikacyjną.
Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna dokonuje weryfikacji złożonych dokumentów.
Wnioski będą rozpatrywane przez Wydziałowe Komisje Nostryfikacyjne 2 razy w ciągu roku.
W przypadku stwierdzenia różnic w programie studiów, efektach uczenia się lub czasie trwania studiów, Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna może podjąć decyzję o konieczności złożenia przez kandydata określonych egzaminów lub odbycia praktyk zawodowych, wskazując warunki i terminy ich przeprowadzenia. W celu uzupełnienia różnic kandydat obowiązany jest zdać egzamin w formie testu lub w innej formie ustalonej przez Wydziałową Komisję Nostryfikacyjną.
Próg zdawalności egzaminu wynosi 60%.
Po zakończeniu postępowania nostryfikacyjnego Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna przedstawia Dziekanowi wynik postępowania z wnioskiem o uznanie/odmowę uznania dyplomu albo potwierdzenie/odmowę potwierdzenia ukończenia studiów na określonym poziomie.
Dziekan, działając z upoważnienia Rektora wystawia zaświadczenie o uznaniu dyplomu za równoważny albo zaświadczenie o potwierdzeniu ukończenia studiów na określonym poziomie.
Opłata za przeprowadzenie postępowania wynosi 3.205 zł.
Kandydat wpłaca na konto Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w ciągu 14 dni od otrzymania wezwania do uiszczenia opłaty. Wezwanie do zapłaty przygotowuje pracownik Dziekanatu po wstępnej weryfikacji dokumentacji przez Wydziałową Komisję Nostryfikacyjną i przed ustaleniem różnic programowych.
Brak uiszczenia opłaty skutkuje pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.
Opłata nie podlega zwrotowi i jest niezależna od wyniku postępowania nostryfikacyjnego.
Uczelnia
- O Uczelni
- Władze Uczelni
- Senat
- Statut, Strategia UM
- Doktoraty Honoris Causa
- Struktura organizacyjna
- Pracownicy
- Informacje
- Rada ds. Kształcenia
- Praca w UM
- Szpitale Kliniczne
- Fundusze Europejskie
- Projekty finansowane ze źródeł zewnętrznych
- Projekty ze środków budżetu Państwa
- Program Erasmus +
- Organizacja Zakładowa NSZZ „Solidarność”
- NSZZ Pracowników
- Stowarzyszenia i organizacje
- Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
- Materiały do pobrania
- Mapa lokalizacji
- Spacer Wirtualny
- Media o nas
- Pracownicze Plany Kapitałowe
- Kontakt
- POMOCwKRYZYSIE
- Akademicka Pomoc Psychologiczna i Edukacyjna - APPiE
- Deklaracja dostępności
Kalendarz
Czerwiec 2023
Pon | Wto | Śro | Czw | Pią | Sob | Nie |
01 | 02 | 03 | 04 | |||
05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |