
Struktura organizacyjna
Dziekanat Wydziału Nauk o Zdrowiu

- Ulica
- ul. Staszica 4/6 (Collegium Maximum)
- Miejscowość
- Lublin
- Kod pocztowy
- 20-081
- dziekanat.wnoz@umlub.pl
- Telefon
- +48 81 448 6700
Kierownik
- Imię i nazwisko
- mgr Sylwia Mazurkiewicz
- Stanowisko
- Kierownik Dziekanatu
- sylwia.mazurkiewicz@umlub.pl
- Telefon
- +48 81448 6702
- Nr pokoju
- 26
Informacje ogólne
Dziekanat Wydziału Nauk o Zdrowiu
Kierownik | pok. 26 |
tel.+48 81 448 6702 e-mail: sylwia.mazurkiewicz@umlub.pl |
|
Sekretariat Wyjazdy służbowe |
pok. 23 |
lic. Bożena Brzozowska tel.: +48 81448 6700 |
|
ERASMUS+ | pok. 20 |
mgr Justyna Włodek tel.: +48 81448 6705 e-mail:justynawlodek@umlub.pl |
KIERUNKI STUDIÓW
Pielęgniarstwo:
studia stacjonarne |
I stopnia rok I |
pok.108 |
mgr Elżbieta Rzeźnik tel.: +48 81448 6703 e-mail: elzbieta.rzeznik@umlub.pl |
studia stacjonarne |
I stopnia rok II rok III
|
pok.108 |
mgr inż. Agnieszka Jaślikowska tel.: +48 81448 6706 |
studia stacjonarne |
II stopnia |
pok.108 |
mgr inż. Anna Bujak vel Bujakowska tel.: +48 81448 6713 |
studia anglojęzyczne
|
I stopnia | pok.20 |
mgr Justyna Włodek tel.: +48 81448 6705 e-mail: justynawlodek@umlub.pl
|
Położnictwo:
studia stacjonarne |
I stopnia |
pok. 20 |
mgr Marta Barszcz tel.: +48 81448 6707 e-mail: marta.barszcz@umlub.pl |
studia stacjonarne |
II stopnia |
pok. 20 |
mgr Joanna Paprota tel.: +48 81448 6705 e-mail: joanna.paprota@umlub.pl
|
studia niestacjonarne |
II stopnia | pok.108 |
mgr Elżbieta Rzeźnik tel.: +48 81448 6703 e-mail: elzbieta.rzeznik@umlub.pl |
Fizjoterapia:
studia stacjonarne |
jednolite magisterskie |
pok.19 |
mgr Sylwia Gębal tel.: +48 81448 6715 e-mail: sylwia.gebal@umlub.pl |
Terapia zajęciowa:
studia stacjonarne |
I stopnia | pok. 20 |
mgr Joanna Paprota tel.: +48 81448 6705 e-mail: joanna.paprota@umlub.pl |
Zdrowie publiczne:
studia stacjonarne |
II stopnia | pok. 108 |
mgr Elżbieta Rzeźnik tel.: +48 81448 6703 e-mail: elzbieta.rzeznik@umlub.pl |
Obsługa organizacyjno-sprawozdawcza:
Jakość kształcenia Programy studiów
|
pok. 19 |
tel.: +48 81448 6714 e-mail: ilona.matuszewska@umlub.pl
|
|
Obsługa nauczycieli akademickich - konkursy, awanse, zatrudnienia, dodatkowe zatrudnienie, przedłużenie zatrudnienia
|
pok. 19 |
tel.: +48 81448 6714 e-mail: ilona.matuszewska@umlub.pl |
|
Obsługa systemu SONAR | pok. 19 |
tel.: +48 81448 6714 e-mail: ilona.matuszewska@umlub.pl
|
|
Praktyki studenckie |
pok. 19 |
mgr Jolanta Moritz tel.: +48 81448 6708 e-mail:jolanta.moritz@umlub.pl |
|
Nostryfikacje | pok. 19 |
mgr Jolanta Moritz tel.: +48 81448 6708 e-mail:jolanta.moritz@umlub.pl |
|
Administrator merytoryczny Portalu Studenta Administrator merytoryczny Modułu Wykładowca Administrator Wydziałowy Zintegrowanego Systemu Informatycznego Administrator merytoryczny Jednolitego Systemu Antyplagiatowego |
pok. 19 |
mgr Jolanta Moritz tel.: +48 81448 6708 e-mail: jolanta.moritz@umlub.pl e-mail: jsa.wnoz@umlub.pl |
|
Redaktor Wydziałowy ESI |
pok. 19 |
mgr Jolanta Moritz tel.: +48 81448 6708 e-mail: aktualizacje.wnoz@umlub.pl |
|
Z-ca redaktora wydziałowego ESI |
pok. 19 |
mgr Sylwia Gębal tel.: +48 81448 6715 e-mail: aktualizacje.wnoz@umlub.pl |
|
Wydziałowy administrator systemu FRONTDESK | pok. 19 |
tel.: +48 81448 6714 e-mail: ilona.matuszewska@umlub.pl |
Zarządzenie Rektora nr 127/2022 z dn. 11-08-2022 w sprawie przeciwdziałania mobbingowi, dyskryminacji, stalkingowi i molestowaniu seksualnemu w środowisku studenckim i doktoranckim w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie oraz Zarządzaniem Rektora Nr 104/2014 w sprawie ustalenia zasad i trybu przyjmowania i nrozpatrywania skarg i wniosków wnoszonych przez studentów Uniwersytetu Medycznego skargi i wnioski, o których mowa w w/w Zarządzeniach, można składać w Sekretariacie Dziekanatu WNoZ (pok. 23) od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-14:00.
Działalność dydaktyczna
Dziekanat Wydziału Nauk o Zdrowiu zajmuje się obsługą administracyjną studentów i wykładowców z kierunków:
- Fizjoterapia jednolite studia magisterskie
- Pielęgniarstwo pierwszego stopnia
- Pielęgniarstwo drugiego stopnia
- Położnictwo pierwszego stopnia
- Położnictwo drugiego stopnia
- Terapia zajęciowa pierwszego stopnia
- Zdrowie publiczne drugiego stopnia
- Pielęgniarstwo studia anglojęzyczne pierwszego stopnia
- Położnictwo studia niestacjonarne drugiego stopnia
Projekty Erasmus+
Współpraca z Uczelniami
Porozumienie o współpracy z Państwową Akademią Nauk Stosowanych w Krośnie
Porozumienie o współpracy z Państwową Akademią Nauk Stosowanych w Chełmie
Porozumienie o współpracy z Akademią Mazowiecką w Płocku
Porozumienie o współpracy z Akademią Bialską im. Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Koordynatorzy kształcenia
Koordynatorzy kształcenia na Wydziale Nauk o Zdrowiu
- Koordynatorzy przedmiotu/modułu - jednostki WNoZ
- Koordynatorzy przedmiotu/modułu - jednostki zewnętrzne
- Koordynatorzy kształcenia praktycznego
- Koordynatorzy kierunków
- Opiekunowie praktyk
- Opiekunowie roku
- Koordynatorzy ds. Organizacji Przeddyplomowego egzaminu typu mini OSCE
- Koordynatorzy ds. egzaminów flagowych
- Koordynatorzy ds. lektoratów
- Koordynatorzy ds. programu Erasmus+
Raporty samooceny
- Raport samooceny Położnictwo I stopnia profil praktyczny
- Raport samooceny Położnictwo II stopnia profil ogólnoakademicki
- Raport samooceny Pielęgniarstwo I stopnia profil praktyczny
- Raport samooceny Pielęgniarstwo II stopnia profil ogólnoakademicki
- Raport samooceny Fizjoterapia studia jednolite magisterskie profil praktyczny
Dla studentów
Wszystkich studentów zapraszamy do działu Informacje dla studentów.
Zgłaszanie problemów z Portalem Studenta i Pocztą E-mail dla Studentów
Wszelkie problemy z Portalem Studenta i Pocztą E-mail dla Studentów można zgłaszać za pośrednictwem adresu: pomocportalstudenta@umlub.pl
Zgłaszanie problemów z dostępem do platform Moodle i MS Teams
Moodle - zdalne.farm@umlub.pl
MS Teams (Microsoft Office 365) - 365@umlub.pl
Informacje dla studentów niepełnosprawnych:Pełnomocnik Rektora ds. Studentów Niepełnosprawnych
Zgodnie z Zarządzeniem Rektora Nr 133/2022 w sprawie przeciwdziałaniu mobbingowi, dyskryminacji, stalkingowi i molestowaniu seksualnemu w środowisku studenckim w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie oraz Zarządzaniem Rektora Nr 104/2014 w sprawie ustalenia zasad i trybu przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków wnoszonych przez studentów Uniwersytetu Medycznego w Lublinie skargi i wnioski, o których mowa w w/w Zarządzeniach, można składać w Sekretariacie Dziekanatu WNoZ (pok. 23) od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-14:00.
Folder dla studentów anglojęzycznych kierunków Pielęgniarstwo i Położnictwo
Dla tych z Państwa, którzy chcą podzielić się z nami swoją opinią na temat Wydziału Nauk o Zdrowiu, przygotowaliśmy specjalny, anonimowy formularz kontaktowy.
Jakość kształcenia
Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia
Dr hab. n. o zdr. Anna Pilewska - Kozak, prof. uczelni
Stałe Wydziałowe Zespoły:
Zespół ds. Rozwoju i Ewaluacji Kadry Dydaktycznej i Studentów
Zespół ds. Rekrutacji, Akredytacji i Współpracy Międzynarodowej
Zespół ds. Metod Oceny, Ewaluacji, Realizacji Programów Studiów
Wydziałowe Zespoły:
Wydziałowy Zespół ds. organizacji egzaminów OSCE i egzaminów licencyjnych
Wydziałowy Zespół ds. Kształcenia Zadalnego
Zespół ds. Organizacji Przeddyplomowego egzaminu typu mini OSCE
Zespół ds. weryfikacji kwalifikacji zawodowych osób realizujących zajęcia na Wydziale Nauk o Zdrowiu
Zespół ds. egzaminów flagowych
Zespół ds. różnic programowych
Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna
Komisja ds. prac dyplomowych i ich wyróżniania
Uczelniany Zespół ds. Elektronicznych Dziennikó Praktyk i Portfolio
Procedury:
Procedura ocena bazy kształcenia praktycznego
Procedura ocena bazy kształcenia teoretycznego
Procedura organizacji kształcenia praktycznego
Procedura postępowania w sytuacjach konfliktowych i problemowych
Procedura wyróżniania prac dyplomowych
Procedura zgłaszania i zatwierdzania tematów prac dyplomowych
Procedura weryfikacji kwalifikacji zawodowych osób realizujących zajęcia na Wydziale Nauk o Zdrowiu
Zakresy obowiązków i kompetencji koordynatorów i opiekunów
-
Zakres obowiązków i kompetencji koordynatora kierunku studiów
-
Zakres obowiązków i kompetencji koordynatora kształcenia praktycznego
-
Zakres obowiązków i kompetencji opiekuna praktyk w instytucji
-
Zakres obowiązków i kompetencji opiekuna praktyk w Katedrze/Zakładzie/Pracowni
-
Zakres obowiązków i kompetencji Wydziałowego koordynatora kształcenia praktycznego
-
Zakres obowiązków i kompetencji koordynatora ds. różnic programowych
-
Zakres obowiązków i kompetencji koordynatora ds. prac dyplomowych oraz ich wyróżniania
-
Zakres obowiązków i kompetencji koordynatora ds. organizacji egzaminu dyplomowego
-
Zakres obowiązków i kompetencji koordynatora przedmiotu/modułu
Plan działań naprawczych
Raporty jakości kształcenia WNoZ
-
Ocena warunków studiowania i jakości obsługi studentów 2019/2020
-
Ocena jakości kształcenia na studiach doktoranckich za roku akademickim 2018/2019
-
Ocena warunków studiowania i jakości obsługi studentów za rok akademicki 2018/2019
-
Ocena warunków studiowania i jakości obsługi studentów za rok akademicki 2017/2018
-
Ocena warunków studiowania i jakości obsługi studentów za rok akademicki 2016/2017
-
Ocena prowadzących zajęcia na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie 2016/2017
-
Ocena warunków studiowania i jakości obsługi studentów za rok akademicki 2015/2016
-
Ocena prowadzących zajęcia na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie 2015/2016
-
Ocena jakości obsługi studentów i warunków studiowania za rok akademicki 2014/2015
-
Ocena prowadzących zajęcia na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie 2014/2015
-
Jakość kształcenia na studiach III stopnia w roku akademickim 2013/2014
-
Ocena jakości kształcenia na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie 2013/2014
-
Badanie Opinii Absolwentów Uniwersytetu Medycznego w Lublinie 2013/2014
-
Raporty ewaluacji jakości kształcenia – rok akademicki 2012/2013
-
Ocena jakości kształcenia na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu w roku akademickim 2012/2013
-
Raporty ewaluacji jakości kształcenia – rok akademicki 2011/2012
- mgr Marta Barszcz - Specjalista
- mgr inż. Anna Bujak vel Bujakowska - Młodszy specjalista
- mgr Sylwia Gębal - Specjalista
- mgr inż. Agnieszka Jaślikowska - Specjalista
- mgr Ilona Matuszewska - Młodszy specjalista
- mgr Sylwia Mazurkiewicz - Kierownik Dziekanatu
- mgr Justyna Mojek - Młodszy specjalista
- mgr Jolanta Moritz - Samodzielny specjalista
- mgr Joanna Paprota - Specjalista
- mgr Elżbieta Rzeźnik - Młodszy specjalista
- mgr Marta Zabielska-Smaga - Specjalista
Kompendium informacji dla studentów
- Informacje dla studentów
- Plany studiów
- Sylabusy
- Harmonogramy zajęć praktycznych i praktyk zawodowych
Wzory podań/wniosków/oświadczeń do pobrania:
- Ogólny wzór podania do Dziekana Wydziału Nauk o Zdrowiu
- Wzór podania o powtarzanie przedmiotu
- Wzór podania o powtarzanie semestru
- Wzór podania o wydanie duplikatu legitymacji studenckiej
- Wzór podania o warunkowy wpis (30 dni)
- Wzór podania o przedłużenie terminu złożenia pracy dyplomowej
- Wzór podania o urlop
- Wzór podania o wznowienie studiów
- Wzór podania o IPS / IOS
- Wzór wniosku o rozłożenie płatności na raty / zwolnienie z opłaty
- Oświadczenie dla osób powracających z urlopu dziekańskiego
- Oświadczenie o rezygnacji ze studiów
- Oświadczenie o zmianie danych osobowych
- Oświadczenie o zagubieniu legitymacji
- Wniosek o wydanie duplikatu dokumentu
Nostryfikacja dyplomu ukończenia studiów za granicą
Nostryfikacja dyplomu ukończenia studiów za granicą
Postępowanie nostryfikacyjne odbywa się na podstawie:
- Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 28 września 2018 roku (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1881) w sprawie nostryfikacji dyplomów ukończenia studiów za granicą oraz potwierdzania ukończenia studiów na określonym poziomie.
- Zarządzenie Nr 124/2021 Rektora Uniwersytetu Medycznego W Lublinie
Kandydat przed rozpoczęciem procesu nostryfikacji powinien zapoznać się z treścią powyższych dokumentów.
1. Wymagane dokumenty
Osoba ubiegająca się o nostryfikację dyplomu zobowiązana jest złożyć do Dziekana właściwego Wydziału, za pośrednictwem Dziekanatu następujące dokumenty:
1) wniosek o wszczęcie postępowania nostryfikacyjnego (Załącznik nr 1);
2) dyplom ukończenia studiów;
3) dokumenty umożliwiające ocenę przebiegu studiów, uzyskiwanych efektów uczenia się i czasu trwania studiów (sylabusy, suplement do dyplomu, wykaz przedmiotów i ocen, indeks lub inny dokument);
4) świadectwo, dyplom lub inny dokument, na podstawie którego osoba ubiegająca się o nostryfikację, została przyjęta na studia;
5) oświadczenie o miejscu i dacie urodzenia;
6) zaświadczenie lub informację Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o możliwości uznania w Polsce dyplomu ukończenia studiów, o którym mowa w pkt. 2, z zastrzeżeniem, że w przypadku nie złożenia tego dokumentu przez osobę ubiegającą się o nostryfikację dyplomu, Uniwersytet wystąpi do Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej (NAWA) o wydanie przedmiotowego zaświadczenia lub informacji.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 2), 3) i 4) mogą być złożone w postaci oryginałów bądź kopii poświadczonych przez notariusza, upoważnionego Dziekana lub innego upoważnionego pracownika właściwego Dziekanatu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
Po przeprowadzeniu oceny formalnej i przekazaniu wniosku Wydziałowej Komisji Nostryfikacyjnej, Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna może zażądać od osoby ubiegającej się o nostryfikację dyplomu przedłożenia tłumaczenia zwykłego na język polski dokumentów, o których mowa w pkt. 2), 3) i 4).
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna może zażądać od osoby ubiegającej się o nostryfikację dyplomu przedłożenia tłumaczenia na język polski dokumentów, o których mowa w pkt. 3) sporządzonego i poświadczonego przez tłumacza przysięgłego albo sporządzonego przez zagranicznego tłumacza i poświadczonego przez właściwego konsula Rzeczypospolitej Polskiej.
Osoba wyznaczona do kontaktu – Jolanta Moritz
+48 81 448 6708, jolanta.moritz@umlub.pl
Komplet dokumentów należy złożyć w Dziekanacie Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ul. Staszica 4/6,
2. Jak przebiega postępowanie nostryfikacyjne
Dziekan przekazuje wniosek do Wydziałowej Komisji Nostryfikacyjnej, która dokonuje oceny merytorycznej wniosku. Rektor na wniosek Dziekana powołuje Wydziałową Komisję Nostryfikacyjną.
Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna dokonuje weryfikacji złożonych dokumentów.
W przypadku stwierdzenia różnic w programie studiów, efektach uczenia się lub czasie trwania studiów, Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna może podjąć decyzję w formie uchwały o konieczności złożenia przez kandydata określonych egzaminów lub odbycia praktyk zawodowych, wskazując warunki i terminy ich przeprowadzenia. W celu uzupełnienia różnic kandydat obowiązany jest zdać egzamin w formie testu lub w innej formie ustalonej przez Wydziałową Komisję Nostryfikacyjną.
Próg zdawalności egzaminu wynosi 60%.
Po zakończeniu postępowania nostryfikacyjnego Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna przedstawia Dziekanowi wynik postępowania z wnioskiem o wydanie zaświadczenia o uznaniu dyplomu albo o wydanie decyzji administracyjnej o odmowie uznania dyplomu.
Dziekan, działając z upoważnienia Rektora wydaje zaświadczenie o uznaniu dyplomu albo wydaje decyzję administracyjną o odmowie uznania dyplomu.
3. Opłaty
Opłata za przeprowadzenie postępowania wynosi 4.685,00 zł.
Kandydat wpłaca na konto Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w terminie wskazanym w wezwaniu do uiszczenia opłaty. Wezwanie do zapłaty przygotowuje pracownik Dziekanatu po wstępnej weryfikacji dokumentacji przez Wydziałową Komisję Nostryfikacyjną i przed ustaleniem różnic programowych.
Brak uiszczenia opłaty skutkuje pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.
Opłata nie podlega zwrotowi i jest niezależna od wyniku postępowania nostryfikacyjnego.
Uczelnia
- Wybory na Kadencję 2024-2028
- O Uczelni
- Władze Uczelni
- Senat
- Rada Uczelni
- Statut, Strategia UM
- Historia
- Biogramy osób ważnych w historii Uczelni
- Doktoraty Honoris Causa
- Struktura organizacyjna
- Pracownicy
- Informacje
- Zamówienia Publiczne
- Rada ds. Kształcenia
- Praca w UM
- Szpitale Kliniczne
- Projekty - Fundusze Europejskie
- Projekty finansowane ze źródeł zewnętrznych
- Projekty ze środków budżetu Państwa
- Program Erasmus +
- Organizacja Zakładowa NSZZ „Solidarność”
- NSZZ Pracowników
- Stowarzyszenia i organizacje
- Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
- Materiały do pobrania
- Mapa lokalizacji
- Spacer Wirtualny
- Media o nas
- Pracownicze Plany Kapitałowe
- Kontakt
- POMOCwKRYZYSIE
- Akademicka Pomoc Psychologiczna i Edukacyjna - APPiE
- Deklaracja dostępności
- DZIEŃ DOBRY! - przewodnik dla pracownika
- Zespół ds. Centrum Innowacji Naukowej i Dydaktycznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Kalendarz
Marzec 2025
Pon | Wto | Śro | Czw | Pią | Sob | Nie |
01 | 02 | |||||
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |