
Struktura organizacyjna
Dziekanat Wydziału Nauk o Zdrowiu

- Ulica
- ul. Staszica 4-6 (Collegium Maximum)
- Miejscowość
- Lublin
- Kod pocztowy
- 20-081
Kierownik
- Imię i nazwisko
- mgr Sylwia Mazurkiewicz
- Stanowisko
- Kierownik Dziekanatu
- sylwia.mazurkiewicz@umlub.pl
- Telefon
- +48 81448 6702
Informacje ogólne
Godziny dyżurów Dziekana i Prodziekanów |
|
---|---|
Dziekan dr hab. n. o zdr. Mariusz Wysokiński |
poniedziałek 10.00-12.00 |
Prodziekan dr hab. n. o zdr. Agnieszka Bień |
wtorek 11.00-13.00 |
Prodziekan dr n. med. Wiesław Fidecki, profesor uczelni |
poniedziałek 11.00-13.00 |
Prodziekan dr hab. n. farm. Tomasz Plech, profesor uczelni |
środa 10:00-11:00 |
Prodziekan dr hab. n. med. Agnieszka Zwolak |
czwartek 14.00-15.00 |
Kolegium Dziekańskie |
|
Dziekanat - Godziny przyjęć interesantów i studentów |
|
Poniedziałek: 7:30 - 14:30 Wtorek: 9:00 – 14:00 Środa: 9:00 – 14:00 Czwartek: 9:00 – 14:00 Piątek: NIECZYNNE |
SEKRETARIAT WYJAZDY SŁUŻBOWE |
pok. 23 |
tel.: +48 81448 6700 |
KIERUNKI STUDIÓW
Pielęgniarstwo:
STUDIA STACJONARNE |
I STOPNIA |
pok. 108 |
mgr inż. Agnieszka Jaślikowska tel.: +48 81448 6706 |
II STOPNIA |
mgr inż. Anna Bujak vel Bujakowska tel.: +48 81448 6706 |
Położnictwo:
STUDIA STACJONARNE |
I STOPNIA |
pok. 20 |
tel.: +48 81448 6707 e-mail: marta.zabielska@umlub.pl |
II STOPNIA |
Ratownictwo medyczne:
STUDIA STACJONARNE |
I STOPNIA |
pok. 108 |
mgr inż. Katarzyna Skruszeniec tel.: +48 81448 6703 e-mail: katarzyna.skruszeniec@umlub.pl |
Fizjoterapia:
STUDIA STACJONARNE |
JEDNOLITE MAGISTERSKIE |
pok. 20 |
mgr Sylwia Gębal tel.: +48 81448 6709 e-mail: sylwia.gebal@umlub.pl |
II STOPNIA |
tel.: +48 81448 6705 e-mail: ilona.matuszewska@umlub.pl
|
Zdrowie publiczne:
STUDIA STACJONARNE |
I STOPNIA |
pok. 20 |
tel.: +48 81448 6705 e-mail: ilona.matuszewska@umlub.pl |
II STOPNIA |
Dietetyka:
STUDIA STACJONARNE |
I STOPNIA |
pok. 108 |
mgr inż. Katarzyna Skruszeniec tel.: +48 81448 6703 e-mail: katarzyna.skruszeniec@umlub.pl |
II STOPNIA |
- KONKURSY NA STANOWISKA NAUCZYCIELI AKADEMICKICH - WYDZIAŁOWA KOMISJA DS. JAKOŚCI KSZTAŁCENIA |
pok. 19 |
tel.: +48 81448 6714 e-mail: katarzyna.banach@umlub.pl
|
|
- PRAKTYKI STUDENCKIE - ADMINISTRATOR WYDZIAŁOWY ZSI |
mgr Jolanta Moritz tel.: +48 81448 6708 e-mail: jolanta.moritz@umlub.pl |
||
ADMINISTRATOR MERYTORYCZNY PORTALU STUDENTA |
mgr Jolanta Moritz tel.: +48 81448 6708 e-mail: jolanta.moritz@umlub.pl
|
||
REDAKTOR WYDZIAŁOWY ESI |
mgr Jolanta Moritz tel.: +48 81448 6708 e-mail: aktualizacje.wnoz@umlub.pl |
||
Z-CA REDAKTORA WYDZIAŁOWEGO ESI |
mgr Sylwia Gębal tel.: +48 81448 6705 e-mail: aktualizacje.wnoz@umlub.pll
|
||
ADMINISTRATOR MERYTORYCZNY JEDNOLITEGO SYSTEMU ANTYPLAGIATOWEGO |
mgr Jolanta Moritz tel.: +48 81448 6708 e-mail: jsa.wnoz@umlub.pl |
Zgodnie z Zarządzeniem Rektora Nr 103/2014 w sprawie przeciwdziałania mobbingowi, dyskryminacji, stalkingowi i molestowniu seksualnemu w środowisku studenckim w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie oraz Zarządzaniem Rektora Nr 104/2014 w sprawie ustalenia zasad i trybu przyjmowania i nrozpatrywania skarg i wniosków wnoszonych przez studentów Uniwersytetu Medycznego skargi i wnioski, o których mowa w w/w Zarządzeniach, można składać w Sekretariacie Dziekanatu WNoZ (pok. 23) od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-14:00.
Projekt Erasmus+
Ocena/ ewaluacja nauczycieli akademickich
Regulacje Prawne
Obszar dydaktyczny – osiągnięcia dydaktyczne
Obszar dydaktyczny – osiągnięcia organizacyjne
Arkusz ewaluacji / oceny okresowej pracownika w obszarze dydaktycznym
Obszar naukowy – równoważne osiągnięcia naukowe
Obszar naukowy – równoważne osiągnięcia organizacyjne
Karta ewaluacji/oceny okresowej w obszarze dydatkycznym
Karta ewaluacji/oceny okresowej w obszarze naukowym
Posiedzenia Zespołu
Informacje dotyczące zagrożenia epidemiologicznego Koronawirusem
Akty prawne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Zarządzenie Rektora w sprawie zasad funkcjonowania Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w warunkach epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2
Pomoc dla studentów
Teleporada medyczna dla studentów w czasie pandemii COVID-19
Procedury postępowania w przypadku informacji o zakażeniu lub podejrzeniu zakażenia
Zgłaszanie potwierdzonego przypadku zakażenia
Zgłaszanie podejrzenia zakażenia
Zgłoszenia składane przez Stację Stanitarno-Epidemiologiczną
Link do strony rządowej:
www.gov.pl/koronawirus
Linki do materiałów zamieszczanych w mediach społecznościowych:
YouTube
Plakaty informacyjne
Koordynatorzy kształcenia teoretycznego w przedmiocie/module w roku akademickim 2020/2021
Koordynatorzy kształcenia teoretycznego w przedmiocie/module
w roku akademickim 2020/2021
na Wydziale Nauk o Zdrowiu
Nazwa jednostki |
Obszar opieki dydaktycznej
|
Koordynator |
---|---|---|
Zakład Podstaw Pielęgniarstwa i Dydaktyki Medycznej
|
|
Dr hab. Mariusz Wysokiński |
|
Dr n. o zdr. Aneta Kościołek, prof. uczelni |
|
|
Dr n. med. Wiesław Fidecki, prof.uczelni |
|
|
Dr n. med. Violetta Mianowana |
|
|
Dr n. med. Iwona Adamska-Kuźmicka |
|
|
Dr Lilla Walas |
|
|
Dr n. med. Agnieszka Sadurska |
|
|
Dr Paweł Chruściel |
|
|
Dr Kinga Augustowska-Kruszyńska |
|
Katedra i Klinika Ginekologii i Endokrynologii Ginekologicznej
|
|
Dr hab. Anna Pilewska-Kozak |
Samodzielna Pracownia Epidemiologii |
|
Dr hab. Paweł Kalinowski |
Samodzielna Pracownia Epidemiologii
|
Zdrowie publiczne II stopnia:
|
Dr Marta Kowalska |
|
Dr Urszula Bojakowska-Komsta |
|
Katedra Zdrowia Publicznego
|
|
Dr hab. Anna Pacian |
|
Dr Ewa Kawiak-Jawor |
|
Zakład Onkologii |
|
Dr hab. Andrzej Stanisławek, prof.uczelni Dr Zdzisława Szadowska-Szlachetka |
|
Dr Anna Irzmańska-Hudziak |
|
|
Dr Marta Łuczyk |
|
|
Dr Agata Krzos |
|
|
Dr Renata Domżał-Drzewicka |
|
|
Dr Paweł Węgorowski |
|
|
Mgr Agnieszka Chrzan-Rodak |
|
|
Dr Zdzisława Szadowska-Szlachetka |
|
Zakład Medycyny Rodzinnej i Pielęgniarstwa Środowiskowego |
|
Dr hab. Barbara Ślusarska, prof. uczelni |
|
Dr Katarzyna Kocka, prof. uczelni |
|
|
Dr Grzegorz Nowicki |
|
|
Dr Agnieszka Bartoszek, prof. uczelni |
|
|
Dr Edyta Gałęziowska |
|
|
Dr Alina Deluga |
|
Katedra i Zakład Pielęgniarstwa Pediatrycznego
|
|
Dr hab. Danuta Zarzycka, prof. uczelni |
|
Dr hab. Anna Bednarek
|
|
|
Dr Katarzyna Dońka
|
|
|
Dr Agnieszka Sobolewska-Samorek |
|
|
Mgr Monika Gesek |
|
|
Lek. med. Arkadiusz Jędrzejewski |
|
Zakład Dietetyki Klinicznej |
Dietetyka I stopień:
Zdrowie publiczne II stopień:
|
Dr hab. Michał Skrzypek
|
Dietetyka I stopień:
Dietetyka II stopień:
|
Dr Agnieszka Marzec |
|
Dietetyka I stopień:
Dietetyka II stopień:
|
Dr Renata Krzyszycha |
|
Dietetyka I stopień:
Dietetyka II stopień:
|
Dr Bogdan Szponar |
|
Pracownia Technik Diagnostycznych
|
|
Dr Gustaw Chołubek |
Katedra i Zakład Pielęgniarstwa Neurologicznego
|
|
Dr Jolanta Celej-Szuster |
Zakład Pielęgniarstwa Psychiatrycznego |
|
Dr Renata Markiewicz |
Katedra Interny z Zakładem Pielęgniarstwa Internistycznego |
|
Dr Katarzyna Sawicka |
|
Dr Bożena Baczewska |
|
|
Dr Ewa Krzyżanowska |
|
|
Lek. med. Ewa Tywanek |
|
|
Dr Joanna Świrska Dr Agnieszka Wawryniuk |
|
|
Dr Marta Dudzińska |
|
|
Dr Beata Kropornicka |
|
|
Dr Robert Łuczyk |
|
|
Dr Iwona Jastrzębska |
|
|
Dr Justyna Emeryk-Maksymiuk |
|
|
Dr n. med. Patrycja Nowicka - Stążka |
|
Katedra i Zakład Rozwoju Położnictwa |
|
Dr hab. Grażyna Iwanowicz-Palus |
|
Dr hab. Agnieszka Bień |
|
|
Dr Agnieszka Skurzak |
|
|
Dr Mariola Kicia |
|
|
Dr Dominika Stobnicka |
|
|
Mgr Agnieszka Marcewicz |
|
|
Dr Magdalena Korżyńska-Piętas |
|
|
Dr Justyna Krysa |
|
|
Dr Grażyna Stadnicka |
|
|
Dr Marta Zarajczyk |
|
Katedra i Zakład Biologii i Parazytologii |
|
Dr hab. Katarzyna Bartosik |
|
Dr Zbigniew Zając |
|
|
Dr Grzegorz Kania |
|
|
Dr Grzegorz Kania
|
|
Katedra Chirurgii
|
|
Dr Monika Szewczyk |
|
Dr Katarzyna Gaćkowska |
|
|
Dr Katarzyna Smolińska |
|
|
Dr Bożena Muraczyńska |
|
Katedra i Zakład Zarządzania
|
|
Dr hab. Beata Dobrowolska, prof. uczelni |
|
Dr Jadwiga Klukow |
|
|
Dr Bogumiła Kosicka |
|
|
Dr Marta Szara |
|
Zakład Farmakologii
|
|
Dr Katarzyna Walczak |
|
Dr Anna Makuch-Kocka |
|
|
Dr Sebastian Marciniak |
|
Zakład Medycyny Sportowej |
|
Dr hab. Piotr Gawda |
|
Dr n. o zdr. Magdalena Zawadka |
|
|
Dr n. med. Apolinary Ginszt |
|
|
Dr Agnieszka Kotwica |
|
Samodzielna Pracownia Rehabilitacji Neurologicznej |
|
Prof. dr hab. Joanna Iłżecka |
Katedra Rehabilitacji, Fizjoterapii i Balneoterapii |
|
Dr Tomasz Senderek
|
|
Dr Piotr Kwiatkowski |
|
|
Dr Jolanta Taczała |
|
|
Dr Ilona Borzęcka |
|
|
Dr Anna Szulc |
|
|
Mgr Katarzyna Stefaniuk |
|
|
Dr Apolinary Ginszt |
|
|
Dr Joanna Fidut-Wrońska |
|
|
Dr Agnieszka Karska |
|
|
Dr Anna Krawczyńska |
|
|
Mgr Magdalena Segit-Krajewska |
|
|
Dr Teresa Stawińska |
|
|
Dr Justyna Chmiel |
|
|
Dr Kamil Chołuj |
|
|
Mgr Karol Sitarz |
|
|
Mgr Paweł Goguł |
|
Zakład Pielęgniarstwa Anestezjologicznego
|
|
Dr Iwona Morawik |
Zakład Położnictwa, Ginekologii i Pielęgniarstwa Położniczo-Ginekologicznego
|
|
Dr Dorota Robak-Chołubek
|
|
Dr Marzena Bucholc |
|
|
Dr Grzegorz Bakalczuk
|
|
|
Dr Magdalena Lewicka
|
|
|
Dr Katarzyna Kanadys |
|
|
Dr Michał Filip
|
|
|
Dr Magdalena Sulima |
Dla studentów
Wszystkich studentów zapraszamy do działu Informacje dla studentów.
Harmonogramy zajęć praktycznych i praktyk zawodowych w roku akademickim 2020/2021
Zgodnie z Zarządzeniem Rektora Nr 103/2014 w sprawie przeciwdziałaniu mobbingowi, dyskryminacji, stalkingowi i molestowaniu seksualnemu w środowisku studenckim w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie oraz Zarządzaniem Rektora Nr 104/2014 w sprawie ustalenia zasad i trybu przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków wnoszonych przez studentów Uniwersytetu Medycznego w Lublinie skargi i wnioski, o których mowa w w/w Zarządzeniach, można składać w Sekretariacie Dziekanatu WNoZ (pok. 23) od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-14:00.
Dla tych z Państwa, którzy chcą podzielić się z nami swoją opinią na temat Wydziału Nauk o Zdrowiu, przygotowaliśmy specjalny, anonimowy formularz kontaktowy.
Jakość kształcenia
Skład Wydziałowej Komisji ds. Jakości Kształcenia na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie na kadencję 2020-2024
-
Dr hab. n. o zdr. Anna Pilewska - Kozak –Przewodnicząca WKJK
-
Dr n. med. Renata Domżał –Drzewicka -PielęgniarstwoDr n. med. Ewa Dudzińska - Zdrowie publiczne
-
Dr n. farm. Agnieszka Marzec - Dietetyka
-
Mgr Norbert Miącz - Ratownictwo Medyczne
-
Dr n. med. Magdalena Lewicka - Położnictwo
-
Dr n. med. Krzysztof Sokołowski - Fizjoterapia
-
Katarzyna Banach - Pracownik Dziekanatu
-
Katarzyna Klimek - Przedstawiciel samorządu studentów
-
Michał Machul - Przedstawiciel samorządu doktorantów
Koordynatorzy kształcenia teoretycznego w przedmiocie/module w roku akademickim 2020/2021
Koordynatorzy kształcenia teoretycznego w przedmiocie
Koordynatorzy kształcenia praktycznego w roku akademickim 2020/2021
Koordynatorzy kształcenia praktycznego na Wydziale Nauk o Zdrowiu
Opiekunowie praktyk w roku akademickim 2020/2021
Opiekunowie roku kierunku studiów w roku akademickim 2020/2021
Zakresy obowiązków i kompetencji koordynatorów i opiekunów
-
Zakres obowiązków i kompetencji Koordynatora kierunku studiów
-
Zakres obowiązków i kompetencji Koordynatora kształcenia praktycznego
-
Zakres obowiązków i kompetencji opiekuna kształcenia praktycznego w instytucji
-
Zakres obowiązków i kompetencji opiekuna kształcenia praktycznego w Katedrze/zakładzie/pracowni WNoZ
-
Zakres obowiązków i kompetencji Wydziałowego koordynatora kształcenia prakt. ds. nowych kompetencji
-
Zakres obowiązków i kompetencji Wydziałowego koordynatora kształcenia praktycznego
-
Zakres obowiązków i kompetencji koordynatora ds. różnic programowych
-
Zakres obowiązków i komepetencji koordynatora ds. wyróżniania prac dyplomowych
-
Zakres obowiązków i kompetencji koordynatora ds. organizacji egzaminu dyplomowego
-
Zakres obowiązków i kompetencji koordynatora przedmiotu/modułu
Zakresy zadań Komisji WNoZ
Procedury WNoZ
-
Procedura projektowania i modyfikacji założonych efektów kształcenia
-
Procedura zgłaszania i zatwierdzania tematów prac dyplomowych
-
Procedura postępowania w sytuacjach konfliktowych i problemowych na WNoZ
Regulamin Wydziałowej Komisji ds. Jakości Kształcenia WNoZ
Raporty jakości kształcenia WNoZ
-
Ocena jakości kształcenia na studiach doktoranckich za roku akademickim 2018/2019
-
Ocena warunków studiowania i jakości obsługi studentów za rok akademicki 2018/2019
-
Ocena warunków studiowania i jakości obsługi studentów za rok akademicki 2017/2018
-
Ocena warunków studiowania i jakości obsługi studentów za rok akademicki 2016/2017
-
Ocena prowadzących zajęcia na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie 2016/2017
-
Ocena warunków studiowania i jakości obsługi studentów za rok akademicki 2015/2016
-
Ocena prowadzących zajęcia na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie 2015/2016
-
Ocena jakości obsługi studentów i warunków studiowania za rok akademicki 2014/2015
-
Ocena prowadzących zajęcia na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie 2014/2015
-
Jakość kształcenia na studiach III stopnia w roku akademickim 2013/2014
-
Ocena jakości kształcenia na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie 2013/2014
-
Badanie Opinii Absolwentów Uniwersytetu Medycznego w Lublinie 2013/2014
-
Raporty ewaluacji jakości kształcenia – rok akademicki 2012/2013
-
Ocena jakości kształcenia na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu w roku akademickim 2012/2013
-
Raporty ewaluacji jakości kształcenia – rok akademicki 2011/2012
- mgr Katarzyna Banach - Młodszy specjalista
- mgr Marta Barszcz - Specjalista
- mgr inż. Anna Bujak vel Bujakowska - Referent
- mgr Sylwia Gębal - Specjalista
- mgr Agata Grzywnowicz - Młodszy specjalista
- mgr inż. Agnieszka Jaślikowska - Specjalista
- mgr Katarzyna Krzyszczak - Młodszy specjalista
- mgr inż. Magdalena Majcher - Młodszy specjalista
- mgr Ilona Matuszewska - Referent
- mgr Sylwia Mazurkiewicz - Kierownik Dziekanatu
- mgr Jolanta Moritz - Samodzielny specjalista
- mgr Joanna Paprota - Specjalista
- mgr Elżbieta Rzeźnik - Referent
- mgr inż. Katarzyna Skruszeniec - Specjalista
- mgr Marta Zabielska-Smaga - Specjalista
Kompendium informacji dla studentów
- Informacje dla studentów
- Plany studiów
- Sylabusy
- Harmonogramy zajęć praktycznych i praktyk zawodowych
- Pełnomocnik Rektora ds. studentów niepełnosprawnych
- Skargi i wnioski
Wzory podań/wniosków/oświadczeń do pobrania:
Ogólny wzór podania do Dziekana Wydziału Nauk o Zdrowiu
Wzór podania o powtarzanie przedmiotu
Wzór podania o powtarzanie semestru
Wzór podania o wydanie duplikatu legitymacji studenckiej
Nostryfikacja
Nostryfikacja dyplomu ukończenia studiów za granicą
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 28 września 2018 roku (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1881) w sprawie nostryfikacji dyplomów ukończenia studiów za granicą oraz potwierdzania ukończenia studiów na określonym poziomie.
Procedura Nostryfikowania Dyplomu w oparciu o
Zarządzenie Nr 23/2020 Rektora Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Zarzadzanie Nr 24/2020 Rektora Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Kandydat przed rozpoczęciem procesu Nostryfikacji powinien zapoznać się z treścią powyższych dokumentów:
Osoba ubiegająca się o nostryfikację dyplomu zobowiązana jest złożyć do Dziekana właściwego Wydziału, za pośrednictwem Dziekanatu następujące dokumenty:
1) wniosek o wszczęcie postępowania nostryfikacyjnego (Załącznik nr 1);
2) dyplom ukończenia studiów;
3) dokumenty umożliwiające ocenę przebiegu studiów, uzyskiwanych efektów uczenia się i czasu trwania studiów;
4) świadectwo, dyplom lub inny dokument, na podstawie którego osoba ubiegająca się o nostryfikację, została przyjęta na studia;
5) oświadczenie o miejscu i dacie urodzenia;
6) zaświadczenie o tym, że uczelnia, która wydała dyplom była w dniu wydania dyplomu akredytowaną uczelnią w rozumieniu prawa wewnętrznego państwa, w którego systemie szkolnictwa wyższego działa;
7) tłumaczenia na język polski dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3 i 4.
Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 3 i 4 muszą być złożone w postaci oryginałów, kopii poświadczonych przez notariusza.
Komplet dokumentów należy złożyć w Dziekanacie Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (Collegium Maximum ul. Staszica 4/6), w godzinach: 7.15 - 15.15.
Istnieje możliwość wysłania kompletu dokumentów pocztą na adres:
Dziekanat Wydziału Nauk o Zdrowiu
Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Collegium Maximum
ul. Staszica 4/6
20-081 Lublin
Osoba wyznaczona do kontaktu – mgr Katarzyna Banach, +48 81 448 6714, katarzyna.banach@umlub.pl
Dziekan przekazuje wniosek do Wydziałowej Komisji Nostryfikacyjnej, która dokonuje oceny merytorycznej wniosku. Rektor na wniosek Dziekana powołuje Wydziałową Komisję Nostryfikacyjną.
Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna dokonuje weryfikacji złożonych dokumentów.
W przypadku stwierdzenia różnic w programie studiów, efektach uczenia się lub czasie trwania studiów, Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna może podjąć decyzję o konieczności złożenia przez kandydata brakujących egzaminów lub odbycia praktyk zawodowych, wskazując warunki i terminy ich przeprowadzenia.
W celu uzupełnienia różnic kandydat obowiązany jest zdać egzamin w formie testu lub w innej formie ustalonej przez Wydziałową Komisję Nostryfikacyjną.
Próg zdawalności egzaminu wynosi 60%.
Po zakończeniu postępowania nostryfikacyjnego Wydziałowa Komisja Nostryfikacyjna przedstawia Dziekanowi wynik postępowania z wnioskiem o uznanie/odmowę uznania dyplomu albo potwierdzenie/odmowę potwierdzenia ukończenia studiów na określonym poziomie.
Dziekan, działając z upoważnienia Rektora wystawia zaświadczenie o uznaniu dyplomu za równoważny albo zaświadczenie o potwierdzeniu ukończenia studiów na określonym poziomie.
Opłata za przeprowadzenie postępowania wynosi 3.205 zł.
Kandydat wpłaca na konto Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w ciągu 14 dni od otrzymania wezwania do uiszczenia opłaty. Wezwanie do zapłaty przygotowuje pracownik Dziekanatu po wstępnej weryfikacji dokumentacji przez Wydziałową Komisję Nostryfikacyjną i przed ustaleniem różnic programowych.
Brak uiszczenia opłaty skutkuje pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.
Opłata nie podlega zwrotowi i jest niezależna od wyniku postępowania nostryfikacyjnego.
Uczelnia
- COVID-19
- Historia
- Władze Uczelni
- Senat
- Statut, Strategia UM
- Doktoraty Honoris Causa
- Struktura organizacyjna
- Pracownicy
- Informacje
- Rada ds. Kształcenia
- Praca w UM
- Szpitale Kliniczne
- Fundusze Europejskie
- Organizacja Zakładowa NSZZ „Solidarność”
- NSZZ Pracowników
- Stowarzyszenia i organizacje
- Podziękowania dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
- Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
- Materiały do pobrania
- Mapa lokalizacji
- Media o nas
- Kontakt
- Deklaracja dostępności
- POMOCwKRYZYSIE
Kalendarz
Styczeń 2021
Pon | Wto | Śro | Czw | Pią | Sob | Nie |
01 | 02 | 03 | ||||
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |