
Struktura organizacyjna
Zakład Rehabilitacji i Fizjoterapii

- Ulica
- ul. Staszica 4/6 (Collegium Maximum)
- Miejscowość
- Lublin
- Kod pocztowy
- 20-081
- zaklad.rehabilitacji@umlub.pl
- Telefon
- +48 81 448 67 80, +48 81 448 67 83
Kierownik
- Imię i nazwisko
- dr n. med. Agnieszka Karska
- Stanowisko
- Profesor uczelni
- agnieszka.karska@umlub.pl
Informacje ogólne
- Zakład Rehabilitacji i Fizjoterapii, zwany dalej „Zakładem” jest jednostką Katedry Rehabilitacji i Fizjoterapii, Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
- Zakład jest jednostką naukowo-dydaktyczną.
- W Zakładzie prowadzone są zajęcia dydaktyczne.
- Zakład prowadzi badania naukowe w zakresie fizjoterapii.
Działalność dydaktyczna
Informacje o dydaktyce prowadzonej przez jednostkę
- Kształcenie studentów w Zakładzie realizowane jest na podstawie obowiązujących standardów kształcenia, programów kształcenia, planów studiów, sylabusów z poszczególnych przedmiotów udostępnionych na stronie internetowej Uniwersytetu, oraz obowiązującego w Uniwersytecie Regulaminu Studiów.
- Szczegółowe programy kształcenia opracowuje Wydziałowy Zespół ds. Programów Studiów, sylabusy są opracowywane i aktualizowane przez koordynatorów poszczególnych przedmiotów.
- W Zakładzie realizowane są przedmioty w formie: wykładów, seminariów, ćwiczeń i zajęć praktycznych.
Lista Przedmiotów prowadzonych przez jednostkę
FIZJOTERAPIA
- Anatomia palpacyjna
- Anatomia funkcjonalna
- Historia rehabilitacji
- Fizjoterapia ogólna
- Kinezjologia
- Podstawy pielęgnowania osób z niepełnosprawnościami
- Aktywna rehabilitacja osób z niepełnosprawnościami
- Kinezyterapia
- Masaż
- Medycyna fizykalna - Balneologia
- Metody specjalne fizjoterapii
- Terapia Manualna
- Kliniczne podstawy w fizjoterapii w onkologii i medycynie paliatywnej
- Kliniczne podstawy w geriatrii
- Fizjoterapia w chorobach wewnętrznych w geriatrii
- Badania Czynnościowe
- Diagnostyka funkcjonalna w dysfunkcjach układu ruchu
- Planowanie fizjoterapii w dysfunkcjach układu ruchu
- Masaż tkanek głębokich
- Kompleksowa terapia obrzęku
- Korekcja wad postawy
- Fizjoterapia w chorobach jamy ustnej i narządu żucia
- Fizjoterapia w okresie ciąży i połogu
- Fizjoterapia w dysfunkcjach dna miednicy
- Fizjoterapia w medycynie estetycznej
- Podstawy animaloterapii w rehabilitacji
- Rehabilitacja społeczna i zawodowa
- Turystyka i rekreacja osób z niepełnosprawnościami
- Wyroby medyczne
- Protetyka i ortotyka
DIETETYKA
- Fizjoterapia i rehabilitacja w otyłości
- Podstawy fizjoterapii w rehabilitacji
PIELĘGNIARSTWO
- Opieka nad osobą z niepełnosprawnością
POŁOŻNICTWO
- Rehabilitacja w położnictwie, neonatologii i ginekologii
KOSMETOLOGIA
- Fizjoterapia i masaż
- Rehabilitacja
Lista Kierunków prowadzonych przez jednostkę:
W Zakładzie realizowane są zajęcia dydaktyczne wg obowiązujących planów studiów i programów kształcenia na następujących kierunkach:
- Fizjoterapia
- Dietetyka
- Kosmetologia
- Pielęgniarstwo
- Położnictwo
Informacje o działalności Studenckiego Koła Naukowego funkcjonującego przy jednostce
Przy Zakładzie działa:
- Studenckie Koło Naukowe Fizjoterapii
Opiekunowie: dr n o zdrowiu Justyna Chmiel, prof., Uczelni
dr n. o zdrowiu Kamil Chołuj, prof. Uczelni
Strona internetowa Studenckiego Koła Naukowego Fizjoterapii: www.sknf.umlub.pl
- Studenckie Koło Naukowe Pasjonatów Fizjoterapii „Fizjopasjonaci”
Opiekunowie: dr n o zdrowiu Michał Grzegorczyk,
dr n. medycznych Agnieszka Karska, prof. Uczelni
Profil na Facebooku Sudenckiego Koła Naukowego Pasjonatów Fizjoterapii „Fizjopasjonaci”: www.facebook.com/profile.php?id=100088809120658
Działalność naukowa
- Krótki opis badań prowadzonych przez jednostkę
Dotychczasowa działalność naukowa Zakładu Rehabilitacji i Fizjoterapii obejmuje obszary badawcze w zakresie wykorzystania fizjoterapii i rehabilitacji w stomatologii oraz medycynie sportowej, jak również ocenę mechanizmów biologicznych w psychologii ekonomicznej. Badania w zakresie fizjoterapii stomatologicznej ukierunkowane są na opracowanie protokołów badawczych służących do oceny układu mięśniowego narządu żucia oraz stawów skroniowo żuchwowych z wykorzystaniem elektromiografii powierzchniowej oraz ocenę efektywności procesu fizjoterapii narządu żucia u pacjentów z dysfunkcjami układu stomatognatycznego. Badania w zakresie medycyny sportowej związane są z realizacją międzynarodowego projektu badawczego "The genetic basis for the sport climbing performance". W ramach projektu prof. nadzw. dr hab. n. med. Piotr Majcher oraz dr hab. n. o zdr. Michał Ginszt uczestniczyli w spotkaniach międzynarodowej grupy badawczej, które odbyły się w Nippon Sport Science University w Japonii (12-21.09.2019 r.) oraz na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie (18-23.11.2019 r.). Badania roli mechanizmów biologicznych w psychologii ekonomicznej rozpoczęły się od nawiązania współpracy z Katedrą Metod Badawczych Zarządzania UMCS w Lublinie w 2016 roku, w celu przeprowadzenia badań pod kątem uwarunkowań genetycznych do podejmowania decyzji finansowych. W kolejnych latach współpraca ta była kontynuowana pod kątem analizy mechanizmów biologicznych warunkujących procesy dyskontowania.
- Listę projektów i grantów z podziałem na realizowane i zrealizowane
- "Mięśniowo-powięziowe punkty spustowe mięśnia czworobocznego a aktywność bioelektryczna mięśni narządu żucia" – projekt MNiSW 2019-2020 Najlepsi z najlepszych! 4.0.Opiekun merytoryczny projektu: prof. dr hab. n. o zdr. Michał Ginszt
- "The genetic basis for the sport climbing performance" – międzynarodowy projekt badawczy (Japonia-Rosja-Włochy-Wielka Brytania-Polska).Koordynator i wykonawca projektu: dr hab. n. o zdr. Michał Ginszt
Baza publikacji
- The influence of visual input on electromyographic activity and patterns of masticatory and cervical spine muscles in emmetropic Caucasian subjects by gender. [AUT. KORESP.] GRZEGORZ ZIELIŃSKI, [AUT.] ANNA WOŹNIAK, MARIA RAPA, MICHAŁ BASZCZOWSKI, BEATA PAJĄK, MICHAŁ GINSZT, JACEK SZKUTNIK, ROBERT REJDAK, PIOTR GAWDA. Int. J. Environ. Res. Public Health [online] 2023 vol. 20 nr 5 [art. nr] 4112, s. 1-15, bibliogr. poz. 39, [przeglądany 28 lutego 2023]. Dostępny w: https://www.mdpi.com/1660-4601/20/5/4112. DOI: 10.3390/ijerph20054112
- Exploratory study on central sensitization and bioelectrical activity of the selected masticatory muscles in subjects with myopia. [AUT. KORESP.] GRZEGORZ ZIELIŃSKI, [AUT.] ANNA MATYSIK-WOŹNIAK, MICHAŁ BASZCZOWSKI, MARIA RAPA, GINSZT MICHAŁ, JACEK SZKUTNIK, ROBERT REJDAK, [AUT. KORESP.] PIOTR GAWDA. Int. J. Environ. Res. Public Health [online] 2023 vol. 20 nr 5 [art. nr] 4524, s. 1-15, bibliogr. poz. 60, [przeglądany 6 marca 2023. Dostępny w: https://www.mdpi.com/1660-4601/20/5/4524. DOI: 10.3390/ijerph20054524
- Influence of soft stabilization splint on electromyographic patterns in masticatory and neck muscles in healthy women. [AUT.] GRZEGORZ ZIELIŃSKI, MARCIN WÓJCICKI, MICHAŁ BASZCZOWSKI, AGATA ŻYŚKO, MONIKA LITKO-ROLA, JACEK SZKUTNIK, INGRID RÓŻYŁO-KALINOWSKA, [AUT. KORESP.] MICHAŁ GINSZT. J. Clin. Med. [online] 2023 vol. 12 nr 6 [art. nr] 2318, s. 1-11, bibliogr. poz. 43, [przeglądany 16 marca 2023]. Dostępny w: https://www.mdpi.com/2077-0383/12/6/2318. DOI: 10.3390/jcm12062318
- Body composition, anthropometric parameters, and strength-endurance characteristics of sport climbers: a systematic review. [AUT. KORESP.] MICHAŁ GINSZT, [AUT.] MIKA SAITO, ESTERA ZIĘBA, PIOTR MAJCHER, NAOKI KIKUCHI. J. Strength Cond. Res. [online] 2023 s. 1-10, bibliogr. poz. 45, [przeglądany 20 marca 2023]. Dostępny w: https://journals.lww.com/10.1519/JSC.0000000000004464. DOI: 10.1519/jsc.0000000000004464
- Genetic profile of sports climbing athletes from three different ethnicities. [AUT.] MIKA SAITO, MICHAŁ GINSZT, EKATERINA A. SEMENOVA, MYOSOTIS MASSIDDA, KINGA HUMIŃSKA-LISOWSKA, MONIKA MICHAŁOWSKA-SAWCZYN, HIROKI HOMMA, PAWEŁ CIĘSZCZYK, TAKANOBU OKAMOTO, ANDREY K. LARIN, EDWARD V. GENEROZOV, PIOTR MAJCHER, KOICHI NAKAZATO, ILDUS I. AHMETOV, [AUT. KORESP.] NAOKI KIKUCHI. Biol. Sport 2022 vol. 39 nr 4 s. 913-919, bibliogr. poz. 40. DOI: 10.5114/biolsport.2022.109958
Doktoranci
Od roku 2022:
- mgr Aleksandra Mańko
- mgr Tomasz Dorosz
Dla studentów
ZAKŁAD REHABILITACJI I FIZJOTERAPII
HARMONOGRAM KONSULTACJI DLA STUDENTÓW W ROKU AKADEMICKI 2024/2025 semestr letni
Konsultacje odbywają się w budynku Collegium Maximum (poza n/w wyjątkami) Studenci proszeni są o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny z nauczycielem |
||
---|---|---|
Imię i nazwisko |
Propozycja terminu konsultacji |
Telefon kontaktowy |
Kierownik Dr n. med. Agnieszka Karska, prof. uczelni |
Wtorek 09:00-10:00
|
509139103 |
Dr hab. n. o zdr. Michał Ginszt | Środa 08:00-09:00 |
602533723 |
Dr n o zdr. Justyna Chmiel, prof. uczelni | Poniedziałek 08:00-10:00 | 693410929 |
Dr n o zdr. Kamil Chołuj, prof. uczelni | Wtorek 10:15-11:15 Czwartek 14:00-15:00 |
606278146 |
Dr n. med. Anna Kozak, prof. uczelni |
Środa 17:45-18:45 Piątek 17:45-18:45 |
511302892 |
Dr n. med. Tomasz Senderek, prof. uczelni | Wtorek 08:00-09:00 Środa 08:00-09:00 |
501212006 |
Dr n o zdr. Teresa Stawińska, prof. uczelni |
Wtorek 14:00-15:00 Środa 14:00-15:00 |
Collegium Didacticum 508283860 |
Dr n o zdr. Joanna Fidut – Wrońska | Piątek 08:00-09:00 | 607030407 |
Dr n. med. Apolinary Ginszt | Czwartek 10:00-12:00 | 602779945 |
Dr n o zdr. Paweł Goguł | Poniedziałek 07:00-08:00 | 665657360 |
Dr n o zdr. Michał Grzegorczyk | Wtorek 08:00-10:00 | 502972153 |
Dr n. med. Anna Krawczyńska | Poniedziałek 15:00-17:00 |
SPSK4 Zakład Fizjoterapii ul. Jaczewskiego 8 604814468 |
Dr n. med. Piotr Kwiatkowski |
Poniedziałek 09:15-10:15 Środa 10:00-11:00 |
603066404 |
Dr n o zdr. Anna Stelmach |
Środa 09:00-10:00 Piątek 09:00-10:00 |
781749246 |
Dr n o zdr. Marta Suwała |
Środa 08:00-10:00 |
501656011 |
Mgr Ewelina Bąk |
Wtorek 10:15-12:30 |
514892504
|
Mgr Agnieszka Druzgała |
Poniedziałek 12:15-13:15 Piątek 12:00-13:00 |
508088268 |
Mgr Katarzyna Pikto-Pietkiewicz |
Wtorek 17:00-18:00 Środa 17:00-18:00 |
509366790 |
Mgr Karol Sitarz |
Środa 15:00-17:00 |
501078971 |
Mgr Marcin Trębowicz
|
Poniedziałek 14:30-16:30 |
609231101 |
Regulacje wewnętrzne
Ważniejsze linki
- https://www.facebook.com/profile.php?id=100083009035417
Regulamin organizacyjny
REGULAMIN ORGANIZACYJNY
Zakładu Rehabilitacji i Fizjoterapii
Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
I. STRUKTURA ORGANIZACYJNA ZAKŁADU
§ 1
- Zakład Fizjoterapii i Rehabilitacji zwany dalej „Zakładem” jest jednostką Katedry Rehabilitacji i Fizjoterapii, Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
- Zakład jest jednostką naukowo – dydaktyczną prowadzącą badania naukowe oraz prace w zakresie kształcenia studentów.
- Kształcenie studentów w Zakładzie realizowane jest na podstawie obowiązujących standardów kształcenia, programów kształcenia, planów studiów, sylabusów z poszczególnych przedmiotów udostępnionych na stronie internetowej Uniwersytetu, oraz obowiązującego w Uniwersytecie Regulaminu Studiów.
- Szczegółowe programy kształcenia opracowuje Wydziałowy Zespół ds. Programów Studiów, sylabusy są opracowywane i aktualizowane przez koordynatorów poszczególnych przedmiotów.
- W Zakładzie realizowane są przedmioty w formie: wykładów, seminariów, ćwiczeń i zajęć praktycznych.
- W Zakładzie realizowane są zajęcia dydaktyczne wg obowiązujących planów studiów i programów kształcenia na następujących kierunkach:
- Fizjoterapia
- Dietetyka
- Kosmetologia
- Pielęgniarstwo
- Położnictwo
- Przy Zakładzie działa Studenckie Koło Naukowe Fizjoterapii, którego celem jest rozwijanie działalności badawczej i środowiskowej związanej z dziedziną fizjoterapii i zagadnień medycznych.
II. ZAKRES OBOWIĄZKÓW NAUCZYCIELI AKADEMICKICH
§ 1
1. Pracownikami Zakładu są:
a) nauczyciele akademiccy zatrudnieni w grupie pracowników dydaktycznych oraz badawczych,
b) pracownicy nie będący nauczycielami akademickimi.
2. Pracownicy Zakładu podlegają obowiązkom oraz przysługują im prawa zawarte w Statucie Uniwersytetu Medycznego w Lublinie oraz w Regulaminie Pracy.
3. Szczegółowy zakres i wymiar obowiązków pracowników Zakładu zarówno nauczycieli akademickich jak i pracowników nie będących nauczycielami akademickimi ustala Kierownik Zakładu.
Do podstawowych obowiązków nauczycieli akademickich w obszarze kształcenia należy:
- prowadzenie przydzielonych zajęć dydaktycznych,
- pełnienie dyżurów dydaktycznych w wymiarze, co najmniej 2 godzin tygodniowo,
- udział w szkoleniach podnoszących kompetencje dydaktyczne,
- terminowe wypełnianie sprawozdawczości związanej z dydaktyką.
Do podstawowych obowiązków nauczycieli akademickich w obszarze organizacyjnym należy:
- opracowanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych zajęć,
- pełnienie roli opiekuna roku,
- udział w komisjach i zespołach wydziałowych i uczelnianych,
- działania na rzecz promocji wydziału lub innej niż wydział jednostki organizacyjnej uczelni,
- wykonywanie zleconych przez kierownika jednostki, Dziekana i Prorektora ds. Kształcenia i Dydaktyki zadań organizacyjnych i dydaktycznych wchodzących w zakres obowiązków wynikających z zatrudnienia na danym stanowisku.
Nauczyciel akademicki jest zobowiązany do:
- odpowiedzialności za jakość i rzetelność prowadzonych zajęć, przekazywania wiedzy oraz wychowywania młodego pokolenia,
- stałego podnoszenia swoich kwalifikacji dydaktycznych i organizacyjnych,
- współpracy z innymi jednostkami Uniwersytetu,
- dbania o należyty stan urządzeń, sprzętu oraz porządek i ład w miejscu pracy,
- przestrzegania regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy oraz innych wewnętrznych regulacji, zarządzeń i procedur obowiązujących w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie,
- przestrzegania poleceń kierownika jednostki.
4. W Zakładzie odbywają się cykliczne zebrania wszystkich pracowników Zakładu, w terminie określonym przez Kierownika Zakładu. Obecność na spotkaniach jest obowiązkowa.
III. ORGANIZACJA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W JEDNOSTCE
§ 1
- Uczestnictwo we wszystkich formach zajęć jest obowiązkowe i kontrolowane przez prowadzącego.
- Na pierwszych zajęciach dydaktycznych studenci zostają zapoznani: z regulaminem organizacyjnym Zakładu, Regulaminem Zajęć Dydaktycznych w Pracowniach Zakładu, z sylabusem danego przedmiotu, organizacją zajęć oraz warunkami zaliczenia przedmiotu i warunkami dopuszczenia studenta do egzaminu/zaliczenia z oceną (jeżeli dany przedmiot kończy się egzaminem/zaliczeniem z oceną).
- Nie później niż na pierwszych zajęciach studenci zostają zapoznani z formą egzaminu i zakresem wymagań oraz zagadnieniami egzaminacyjnymi (jeżeli dany przedmiot kończy się egzaminem/zaliczeniem z oceną) (Reg. Studiów).
- Informacje dotyczące realizacji przedmiotu (sylabusy, harmonogramy zajęć) oraz harmonogramy konsultacji nauczycieli akademickich podawane są do wiadomości na tablicach informacyjnych oraz na stronie internetowej jednostki.
- Podczas odbywania się zajęć w Zakładzie Rehabilitacji i Fizjoterapii studentów obowiązuje Regulamin Zajęć Dydaktycznych w Pracowniach Zakładu.
- Podczas odbywania zajęć klinicznych studentów oraz osoby prowadzące zajęcia obowiązuje regulamin Kliniki/Zakładu/Ośrodka w którym są realizowane zajęcia.
- W przypadku nieobecności nieusprawiedliwionej w semestrze na zajęciach prowadzonych w formie seminariów, ćwiczeń lub zajęć praktycznych student nie może uzyskać zaliczenia przedmiotu. W przypadku nieobecności studenta na zajęciach prowadzonych w formie seminariów, ćwiczeń lub zajęć praktycznych, treści programowe zajęć, na których student był nieobecny, zostaną zrealizowane w terminie i w sposób wskazany przez prowadzącego zajęcia, o ile nieobecności są usprawiedliwione (Reg. Studiów).
- W przypadku nieobecności usprawiedliwionej na podstawie zaświadczenia Dziekana lub Prorektora ds. Kształcenia nieobecności tej nie wlicza się do limitu nieobecności, o którym mowa w ust. 3, a prowadzący zajęcia zobowiązany jest umożliwić studentowi, w formie i terminie uzgodnionym ze studentem, zrealizowanie nieodbytych treści programowych (Reg. Studiów).
§ 2
- Egzamin lub zaliczenie z oceną jest sprawdzianem stopnia osiągniętych przez studenta efektów uczenia się założonych w programie kształcenia wraz z przypisanymi punktami ECTS (Reg. Studiów).
- Zaliczenie bez oceny jest potwierdzeniem spełnienia wymagań wynikających z programu studiów i dokonywane jest na podstawie obecności studenta na zajęciach lub uzyskanych przez studenta ocen śródsemestralnych (Reg. Studiów).
- Warunkiem przystąpienia do egzaminu przewidzianego w planie studiów jest uzyskanie zaliczeń tj. potwierdzenia wszystkich efektów uczenia się w zakresie danego modułu lub przedmiotu (Reg. Studiów).
- Przy zaliczeniach z oceną i egzaminach stosuje się oceny i skalę ocen zgodną z Regulaminem Studiów.
§ 3
- Student jest powiadamiany o kryteriach oceny przed przystąpieniem do egzaminu, a po jego zakończeniu ma prawo wglądu do ocenionej własnej pracy, w okresie 7 dni od ogłoszenia wyników. Jeżeli egzamin ma formę testu obowiązuje jedna pula pytań dla studentów zdających w tym samym czasie (Reg. Studiów).
- Informację o uzyskanych wynikach egzaminów i zaliczeń student uzyskuje za pośrednictwem Portalu Studenta po dokonaniu wpisu w protokołach zamieszczonych w Zintegrowanym Systemie Informatycznym lub w inny sposób uzgodniony z prowadzącym w formie dokumentowej (Reg. Studiów).
- Niezgłoszenie się na egzamin powoduje utratę terminu i wpis w protokole „nieobecny (nob)”. Usprawiedliwienie powinno być złożone lub przesłane do Dziekanatu w terminie trzech dni od terminu egzaminu. W przypadku braku usprawiedliwienia Dziekan wpisuje ocenę niedostateczną. W przypadku usprawiedliwienia nieobecności egzaminator wyznacza nowy termin egzaminu. Przepis ten stosuje się odpowiednio przy zaliczeniach, egzaminach poprawkowych i komisyjnych (Reg. Studiów).
- We wszystkich sprawach nie objętych regulaminem student zgłasza się do Kierownika Zakładu lub osoby wyznaczonej przez Kierownika Zakładu (Reg. Studiów).
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 1
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem organizacyjnym zastosowanie mają przepisy Regulaminu Studiów Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
Pieczątka i podpis
Kierownika Zakładu Rehabilitacji i Fizjoterapii
- mgr Ewelina Bąk - Młodszy asystent
- dr n. o zdr. Justyna Chmiel - Profesor uczelni
- dr n. o zdr. Kamil Chołuj - Profesor uczelni
- mgr Agnieszka Druzgała - Asystent
- dr n. o zdr. Joanna Fidut-Wrońska - Adiunkt
- dr n. med. Apolinary Ginszt - Asystent dr
- dr hab. n. o zdr. Michał Ginszt - Adiunkt dr hab.
- dr Paweł Goguł - Asystent dr
- dr n. o zdr. Michał Grzegorczyk - Adiunkt
- dr n. med. Agnieszka Karska - Profesor uczelni
- dr n. med. Anna Kozak - Profesor uczelni
- dr n. med. Anna Krawczyńska - Adiunkt
- dr n. med. Piotr Kwiatkowski - Adiunkt
- mgr Katarzyna Pikto-Pietkiewicz - Asystent
- dr n. med. Tomasz Senderek - Profesor uczelni
- mgr Karol Sitarz - Asystent
- dr n. o zdr. Teresa Stawińska - Profesor uczelni
- dr n. o zdr. Anna Stelmach - Adiunkt
- dr Marta Suwała - Asystent dr
- mgr inż. Anna Szczepańska - Specjalista
- mgr Marcin Trębowicz - Młodszy asystent
Uczelnia
- Wybory na Kadencję 2024-2028
- O Uczelni
- Władze Uczelni
- Senat
- Rada Uczelni
- Statut, Strategia UM
- Historia
- Biogramy osób ważnych w historii Uczelni
- Doktoraty Honoris Causa
- Struktura organizacyjna
- Pracownicy
- Informacje
- Zamówienia Publiczne
- Rada ds. Kształcenia
- Praca w UM
- Szpitale Kliniczne
- Projekty - Fundusze Europejskie
- Projekty finansowane ze źródeł zewnętrznych
- Projekty ze środków budżetu Państwa
- Program Erasmus +
- Organizacja Zakładowa NSZZ „Solidarność”
- NSZZ Pracowników
- Stowarzyszenia i organizacje
- Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
- Materiały do pobrania
- Mapa lokalizacji
- Spacer Wirtualny
- Media o nas
- Pracownicze Plany Kapitałowe
- Kontakt
- POMOCwKRYZYSIE
- Akademicka Pomoc Psychologiczna i Edukacyjna - APPiE
- Deklaracja dostępności
- DZIEŃ DOBRY! - przewodnik dla pracownika
- Zespół ds. Centrum Innowacji Naukowej i Dydaktycznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Kalendarz
Czerwiec 2025
Pon | Wto | Śro | Czw | Pią | Sob | Nie |
01 | ||||||
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |