
Zespół ds. Rozwoju i Ewaluacji Kadry Dydaktycznej i Studentów
Przewodnicząca: prof. dr hab. n. med. Renata Chałas
Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia: dr hab. n. med. Anna Szabelska, prof. Uczelni
Członkowie Zespołu:
- prof. dr hab. n. med. Joanna Wysokińska-Miszczuk
- dr hab. n. med. i n. o zdr. Katarzyna Sarna-Boś, prof. Uczelni
- dr n. med. Maja Weremko-Fałdyga
- dr n. med. Krystian Kuźniarz
- dr n. med. Wojciech Świątkowski
- dr n. med. Monika Litko-Rola
- dr n. med. Małgorzata Strycharz-Dudziak
- dr. n. med. Joanna Zubrzycka
- dr n. med. Monika Maślanko-Świtała
- mgr Katarzyna Wilkowska – Dział Rekrutacji i Organizacji Dydaktyki
- mgr Natalia Cichosz - pracownik Dziekanatu
- Oliwia Pojda - studentka kierunku lekarsko-dentystycznego II rok
- Wiktoria Stokłosińska - studentka kierunku higiena stomatologiczna III rok
- Maja Wierzbicka - studentka kierunku techniki dentystyczne II rok
- Martyna Mazurek - studentka kierunku elektroradiologia I st. III rok
- Karolina Strzępek - studentka kierunku elektroradiologia II st. II rok
Do zadań Wydziałowego Zespołu ds. rozwoju i ewaluacji kadry dydaktycznej i studentów należy w szczególności:
- Dokonywanie analizy osiągnięć w obszarze dydaktycznym nauczycieli akademickich zatrudnionych na danym wydziale na potrzeby: awansów i przeszeregowania, corocznej ewaluacji i oceny okresowej,
- Opiniowanie tworzenia nowych etatów,
- Analiza raportów z ankiet oceny osób prowadzących zajęcia,
- Wsparcie rozwoju studenta, w szczególności poprzez wskazywanie możliwości uczestnictwa w badaniach i rozwoju naukowym,
- Ewaluacja kompetencji do pracy w zawodzie i profesjonalizmu, w szczególności poprzez:
- gromadzenie informacji o wpływających do dziekanatu skargach i zawiadomieniach odnośnie nieadekwatnych zachowań w relacji student-nauczyciel i student-student,
- przeprowadzanie rozmów wyjaśniających i dyscyplinujących,
- określanie zaleceń i dobrych praktyk w zakresie odpowiednich postaw i zachowań,
- opracowywanie corocznego raportu, w terminie do 30 września danego roku, zawierającego podsumowanie działań, identyfikację głównych problemów, opis podjętych czynności oraz propozycje działań naprawczych służących poprawie problematycznych obszarów w zakresie profesjonalizmu i kompetencji.
- Wdrażanie wytycznych Rady ds. Kształcenia,
- Składanie Dziekanowi semestralnego sprawozdania z działalności zespołu w terminie do 30 dni od dnia zakończenia semestru.