Uniwersytet Medyczny w Lublinie

Zespół ds. Rozwoju i Ewaluacji Kadry Dydaktycznej i Studentów

Przewodnicząca: prof. dr hab. n. med. Renata Chałas 

 

Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia: dr hab. n. med. Anna Szabelska, prof. Uczelni

 

Członkowie Zespołu:

 

  1. prof. dr hab. n. med. Joanna Wysokińska-Miszczuk
  2. dr hab. n. med. i n. o zdr. Katarzyna Sarna-Boś, prof. Uczelni
  3. dr n. med. Maja Weremko-Fałdyga
  4. dr n. med. Krystian Kuźniarz
  5. dr n. med. Wojciech Świątkowski
  6. dr n. med. Monika Litko-Rola
  7. dr n. med. Małgorzata Strycharz-Dudziak
  8. dr. n. med. Joanna Zubrzycka
  9. dr n. med. Monika Maślanko-Świtała
  10. mgr Katarzyna Wilkowska – Dział Rekrutacji i Organizacji Dydaktyki
  11. mgr Natalia Cichosz - pracownik Dziekanatu
  12. Oliwia Pojda - studentka kierunku lekarsko-dentystycznego II rok
  13. Wiktoria Stokłosińska - studentka kierunku higiena stomatologiczna III rok
  14. Maja Wierzbicka - studentka kierunku techniki dentystyczne II rok
  15. Martyna Mazurek - studentka kierunku elektroradiologia I st. III rok
  16. Karolina Strzępek - studentka kierunku elektroradiologia II st. II rok

 

 

Do zadań Wydziałowego Zespołu ds. rozwoju i ewaluacji kadry dydaktycznej i studentów należy w szczególności:

 

  1. Dokonywanie analizy osiągnięć w obszarze dydaktycznym nauczycieli akademickich zatrudnionych na danym wydziale na potrzeby: awansów i przeszeregowania, corocznej ewaluacji i oceny okresowej,
  2. Opiniowanie tworzenia nowych etatów,
  3. Analiza raportów z ankiet oceny osób prowadzących zajęcia,
  4. Wsparcie rozwoju studenta, w szczególności poprzez wskazywanie możliwości uczestnictwa w badaniach i rozwoju naukowym,
  5. Ewaluacja kompetencji do pracy w zawodzie i profesjonalizmu, w szczególności poprzez:
    1. gromadzenie informacji o wpływających do dziekanatu skargach i zawiadomieniach odnośnie nieadekwatnych zachowań w relacji student-nauczyciel i student-student,
    2. przeprowadzanie rozmów wyjaśniających i dyscyplinujących,
    3. określanie zaleceń i dobrych praktyk w zakresie odpowiednich postaw i zachowań,
    4. opracowywanie corocznego raportu, w terminie do 30 września danego roku, zawierającego podsumowanie działań, identyfikację głównych problemów, opis podjętych czynności oraz propozycje działań naprawczych służących poprawie problematycznych obszarów w zakresie profesjonalizmu i kompetencji.
  6. Wdrażanie wytycznych Rady ds. Kształcenia,
  7. Składanie Dziekanowi semestralnego sprawozdania z działalności zespołu w terminie do 30 dni od dnia zakończenia semestru.